Elikkäs laitoin uuden topicin (sorry) vaikka tästä jo itsekkin olen topicceja tehnyt.
Siis --> Tyhjäkäynti kränäilee.. vaihdettu on - kaasariin kaikki kalvot .. tulpat ... tulpanjohdot.. kaikki imusarjasta lähtevät letkut.. jarrutehostin.. imusarjan tiiviste..jakajan kansi ... pyörijä.. kaasarin jalan tiiviste.. Säädetty venttiilin välykset.
Omituistinta hommassa on se että normisti käy tyhjää 800-1000RPM mutta oikealle käännyttäessä kun auto kallistaa vasemmalle niin jouto nousee 1200RPM:ään ja ei ole kaasuttimen vaijeri missään kireällä / jumissa.
Tässä alkaa jo hiukset harmaantua...
Mitähän ei ole tullut hoksattua katsoa ??
EDIT: Jotain pientä unohtui laittaa--> 1.6 ohc 28 / 30 DFTH kysessä
EDIT 2 : Mutulla heittelen .. olisikos syyllinen sytkän ohjain .. tai meneekö uusiksi virranjakaja .. mutta tuntuu kuin ilmaa jostain repisi ..
EDIT 3: Lisää tavaraa vaihdettu --> virranjakaja .. kaasutin .. pensan paineen säädin...puola.. sytkänohjain.. ja ei muuttunut käynti yhtään paremmaksi.
EDIT 4: No niin nyt se alkoi lopulleen toimimaan. Kahdesta kaasuttimesta vaihtelin tavaraa toisiinsa ja vot toinen rupesi pelaamaan. Säädöt korvakuulolla kohdalleen ja hyvin käypi ja kukkuu.
Tyhjäkäynti temppuilee / ei temppuile enään
Valvoja: CRSC Hallitus