sierran jarruista

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

jkm
CRSC jäsen 2014
Viestit: 29
Liittynyt: Pe Huhtikuu 22. 17:15:59 2005
Paikkakunta: jkl.mlk

sierran jarruista

Viesti Kirjoittaja jkm » To Kesäkuu 9. 12:39:59 2005

Kun turbottaa riesan niin kannattaako käyttää vertailumallina xr4:sta?Paljonko siinä on tehoa ja miten se eroaa jarrujen suhteen?Tuo mun kottero on alkujaan 87is

Jallu
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6559
Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
Paikkakunta: Helsinki..... #54

Viesti Kirjoittaja Jallu » To Kesäkuu 9. 12:43:35 2005

Xr4i:

150hv, jarrut edessä 262mm jäähdytetyt, takana 10" rummut.
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76

toniwe
Viestit: 1074
Liittynyt: To Heinäkuu 11. 7:47:00 2002
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja toniwe » To Kesäkuu 9. 12:51:13 2005

Käytä xr4 tai xr4x4:n jarruja jos haluut kohtuuhelpolla päästä. Itse laitoin xr4x4:n jarrut eli edessä 260 ja takana 253 levyt.

Saa olla tehoa 110kw ainakin, jos konttorilla hyvä päivä ni 130kw saatat saada leimattua (150hp+20%).

AkiS
Viestit: 2042
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja AkiS » To Kesäkuu 9. 16:36:16 2005

Tai sitten penkität siitä sen noin 90kw ja et vaiha mitää...

Mut parempi on ehkäpä kuitenkin päivittää ne jarrut :wink:
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318

450EXC 6D
TE300i

Slowmotion Motorsport
#69

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » To Kesäkuu 9. 20:33:18 2005

jos on valmiiksi absillinen auto niin sen jarrut vastaa v6 mallin jarruja joten saa leimata 150hp+20% niillä.

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Viesti Kirjoittaja MikkoT » To Kesäkuu 9. 23:51:01 2005

samiharju kirjoitti:jos on valmiiksi absillinen auto niin sen jarrut vastaa v6 mallin jarruja joten saa leimata 150hp+20% niillä.
Toi on kuitenkin lain mukaan niin että vain tehokkaimman version päälle saa sen 20%:aa lisää tehoa, mutta kuten jo edellä annetaan ymmärtää niin toi on vähän tulkinnanvaraista konttorista riippuen.
En sen enempää halua avautua, mutta tästäkin on keskusteltu useampaan kertaa aikaisemminkin ja itsekkin asian tarkistin konttorilta eli xr4 jarrut ja raja 150 heppaa.

Vastaa Viestiin