Pakosarja vaihettu.

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

rspete
Viestit: 2060
Liittynyt: Ti Tammikuu 27. 17:16:48 2004
Paikkakunta: Orimattila/Mallusjoki

Pakosarja vaihettu.

Viesti Kirjoittaja rspete » Ke Kesäkuu 22. 23:54:39 2005

Dodiin.

Saatiin sitte vaihettua pakosarja ja uusi välipalikka, kiitos Henalle.
Nyt lähtee ku manne työkkäristä. :D
Ahdot nousee nopeammin ku ennen, tosin 1.5:teen ja tipahtaa sen jälkeen 1.2-1.3 ja hyytyy. :(
Paineiden tippuessa rupee prötään ja poksuun. Kele.
Jätettiin toinen hukkis pois, voisko siinä olla syy??
Täytyy vielä kokeilla eri säätöjä ja kärkivälejä.
Jäsen 623


Granada Coupe -72 V8 Projekti
Taunus -77 2.0 DOHC
Toyota corolla farmari -00. 1.6 autom.

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » To Kesäkuu 23. 9:57:49 2005

Kyllä se yhdellä hukkiksella toimii.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

rspete
Viestit: 2060
Liittynyt: Ti Tammikuu 27. 17:16:48 2004
Paikkakunta: Orimattila/Mallusjoki

Viesti Kirjoittaja rspete » To Kesäkuu 23. 22:47:21 2005

Kröhöm. Rötäys lähti taas kun laittoi hukkikselta rajapaineventtiilille menevän letkun takas kiinni. :oops:
Jäsen 623


Granada Coupe -72 V8 Projekti
Taunus -77 2.0 DOHC
Toyota corolla farmari -00. 1.6 autom.

pablo
Viestit: 1948
Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja pablo » To Kesäkuu 23. 22:57:54 2005

mikä etu saadaan kahdella hukkiksella yhteen verrattuna???itellä oli/on hyllyssä vieläki holset hx.40 ja yksi pro turbon 40 mm venalla oleva portti..mielestäni toimi hyvin..paineet oli 1,5 bar ja magneettiventtiili ja painekytkin portin ja ahtimen välissä.aattelin vaan kysästä ku näkee noita useamman portin toteutuksia??? :shock: :shock:
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Pe Kesäkuu 24. 13:04:45 2005

pablo kirjoitti:mikä etu saadaan kahdella hukkiksella yhteen verrattuna???itellä oli/on hyllyssä vieläki holset hx.40 ja yksi pro turbon 40 mm venalla oleva portti..mielestäni toimi hyvin..paineet oli 1,5 bar ja magneettiventtiili ja painekytkin portin ja ahtimen välissä.aattelin vaan kysästä ku näkee noita useamman portin toteutuksia??? :shock: :shock:
Ei mun mielestä mitään.
Ainut on jos ei poisto riitä yhdessä mutta siihenkin auttaa isompi hukkis.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

rspete
Viestit: 2060
Liittynyt: Ti Tammikuu 27. 17:16:48 2004
Paikkakunta: Orimattila/Mallusjoki

Viesti Kirjoittaja rspete » La Kesäkuu 25. 2:58:54 2005

Pitäs saada vielä paine pysymään tietyssä kohdassa.
Onko hyötyä jos tekasen reiät hukkiksen ja venttiilin välille?
Nyt piikkinä 1.6 ja laskee sit 1.3.



Hop: Tietämätön minä
Jäsen 623


Granada Coupe -72 V8 Projekti
Taunus -77 2.0 DOHC
Toyota corolla farmari -00. 1.6 autom.

Hena
Viestit: 1409
Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002

Viesti Kirjoittaja Hena » Su Kesäkuu 26. 19:37:02 2005

siipicossu kirjoitti:
pablo kirjoitti:mikä etu saadaan kahdella hukkiksella yhteen verrattuna???itellä oli/on hyllyssä vieläki holset hx.40 ja yksi pro turbon 40 mm venalla oleva portti..mielestäni toimi hyvin..paineet oli 1,5 bar ja magneettiventtiili ja painekytkin portin ja ahtimen välissä.aattelin vaan kysästä ku näkee noita useamman portin toteutuksia??? :shock: :shock:
Ei mun mielestä mitään.
Ainut on jos ei poisto riitä yhdessä mutta siihenkin auttaa isompi hukkis.
Kahella hukkiksella saa leikittyä pakopaineiden kanssa mitä ei yhellä hukkiksella pysty tekemään, mutta en tiedä onko yhellä hukkiksella siihen tarvistakaan.. Joka tapauksessa itse ainakin teen mieluummin yhdellä koska on helpompi tehdä ja helpompi säätää. Ja myöskin halvempi.. :wink:
Toyota Supra TT

Vastaa Viestiin