Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Stefa
- Viestit: 4057
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
- Paikkakunta: Innercircle
Viesti
Kirjoittaja Stefa » Ma Heinäkuu 4. 19:37:32 2005
Eli nyt alkaa todella mennä hermot.
Mistä saisi hyvän raidetangon tohon paskavärkkiin.. oon koittanut käytettyjä hyviä ja kaverilla on ollut nyt uudi tarviketanko jonka joutunut vaihtamaan 2 kertaa vuodensisään (ja on tälläkin hetkellä taas väljä)
Sellainen joka ei heti väljisty kiitos...
ideoita?
kohta joutuu varmaan ittekkin tyytymään harakiri p*skaan ja hyvään tuuriin jossei mitään parempaakaan löydy, stockalta kun ei uusia enää saa.
Viimeksi muokannut
Stefa, Ti Heinäkuu 5. 10:32:44 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
-
northwest
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja northwest » Ma Heinäkuu 4. 21:24:12 2005
Siis mihin kohtaan tulee väljää?,raidetangon sisäpäähän on kiristettävä.Ja sen hammastangon liukuholkin pystyy "kiristämään" putkitongeilla puristamalla

Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
-
tanari
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja tanari » Ma Heinäkuu 4. 23:06:24 2005
mä oon huomannu että tarvike raidetangon ulkopäät kuluu, mutta sisäpäät voi kyllä kiristää.

ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.
-
Cosesc
- Viestit: 1602
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
- Paikkakunta: Raswajokilaakso
Viesti
Kirjoittaja Cosesc » Ma Heinäkuu 4. 23:59:34 2005
Ja vielä kun vaihtaa muovisen ohjauksen helan pronssiseen niin eipä väljisty.
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84
"KAIKEN SAA RIKKI"
-
Stefa
- Viestit: 4057
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
- Paikkakunta: Innercircle
Viesti
Kirjoittaja Stefa » Ti Heinäkuu 5. 10:34:00 2005
Cosesc kirjoitti:Ja vielä kun vaihtaa muovisen ohjauksen helan pronssiseen niin eipä väljisty.
Mistä noita pronssisia heloja saa vai pitääkö laittaa sorvi pyörimään?
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
-
Sine
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sine » Ti Heinäkuu 5. 11:25:11 2005
Onko tuohon sisäpään kiristämiseen joku kikka ja/vai miten se kiristyy? Entisessä Orionissa sisäpää vähän heilui, mutta en sitä ikinä tullut tutkineeksi sen enempää.
-
Ilpo
- Viestit: 640
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001
Viesti
Kirjoittaja Ilpo » Ti Heinäkuu 5. 11:53:45 2005
Mun mielestä vain ekoissa mk3 Escorteissa oli sellaiset raidetangot joiden sisäpäätä pystyi kiristämään. Tällainen muistikuva on jäänyt, saatan olla väärässäkin.
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja
-
Stefa
- Viestit: 4057
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
- Paikkakunta: Innercircle
Viesti
Kirjoittaja Stefa » To Heinäkuu 7. 4:39:15 2005
Huomenna uusi tarviketanko koivuselta, saas nähä kauanko kestää ennenku on taas väljä horo..
On mulla hyllyssä pari vanhempaakin ohjausta, kattoo jos sais niistä koottua jonku toimivan varalle

VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !