Piper T2 nokan säätö

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

Piper T2 nokan säätö

Viesti Kirjoittaja _P_ » Pe Heinäkuu 15. 16:54:47 2005

Tuollainen nokka pitäisi säädellä siihen valmistajan ilmoittamaan 114ast JYKK arvoon, säädettävä nokkapyörä toki on, ja säätöä on tulossa tekemään suht ammattimies, mutta kysyisinkin mihkä astelukuun nokkapyörä on, teillä jolla tuollainen on, kiristetty, että hommat natsaa.
Onko mennyt aikaiselle vai myöhäiselle?

Tarkoitus on toki säätää se ihan ohjeiden mukaan, mutta tälläistä etukäteen utelisin.

Lisäksi saa antaa vinkkejä, kansi on jo paikoillaan.

cossy
Viestit: 1313
Liittynyt: Ti Elokuu 6. 18:47:45 2002
Paikkakunta: pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja cossy » Pe Heinäkuu 15. 20:45:05 2005

Broidilla tollanen nokka oli rst:ssä ja kävin sen säädättämässä Harisella ja jos en väärin muista niin hieman aikaisella tais olla(en kyllä ole varma). Sen verran sanon että kun nokka on kohdallaan niin meno täysin erilaista. eiköhän noi pojat kohta kertoile miten se suurinpiirtein pitää olla, mutta suosittelen että meet säädättään sen sellaiseen paikkaan jossa se osataan, Harinen :wink:

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

Viesti Kirjoittaja _P_ » Su Heinäkuu 17. 10:50:05 2005

Taisipä käydä nyt niin että nokka säädetäänkin sitten vasta penkissä niin näkee mitä se vaikuttaa. Ei ollutkaan tarvittavia työkaluja saatavilla....
Nokka on noin asteen aikaisella nyt.

Vastaa Viestiin