Kynätolpat
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 153
- Liittynyt: To Lokakuu 31. 16:38:59 2002
- Paikkakunta: suomi
Kynätolpat
Minkä laisia kynätolppia ootte sierrassa käyttänyt
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
-
- Viestit: 687
- Liittynyt: Su Lokakuu 6. 17:44:16 2002
- Paikkakunta: Lahti
-
- Viestit: 31
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 1. 17:00:39 2003
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
-
- Ylläpitäjä
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, että miksei kynäjousia mitoiteta siten ettei ne jää roikkumaan? Onko tuo apujousisysteemi parempi, vai halvempi kuin setti erimittaisia jousia?sprint kirjoitti:Apujousi tulee samaan tolppaan varsinaisen jousen jatkeeksi. Tarkoituksena on pitää maksimi ulosjouston vaiheessa varsinainen jousi paikallaan. Myötäilee myös pieniä kuoppia tiessä.
-
- Viestit: 423
- Liittynyt: Ti Joulukuu 25. 0:35:12 2001
Heinäkuussa oisin tilannut prostreetiltä,mutta kun kertoi,että yhdet on ollu jo tilauksessa pitkään ja antoi ymmärtää mahdollisista toimitusvaikeuksista tehtaalta.Piti ottaa toinen iskarisetti.Skorppi kirjoitti:Oon tilannu kans tommoset ProStreetiltä toukokuussa ja ei ole vielä näkynyt...Turbo_IS kirjoitti:Omat ProStreetistä.
Heikosta lompakosta kärsii koko harrastus.
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)
-
- Viestit: 1289
- Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002
Huono kuva: http://www.kontu.com/kyna.jpg , kyllä sen saa säädettyä niin ettei jousi jää heilumaan mutta tulee maastoautojive kirjoitti:Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, että miksei kynäjousia mitoiteta siten ettei ne jää roikkumaan? Onko tuo apujousisysteemi parempi, vai halvempi kuin setti erimittaisia jousia?

-
- Viestit: 1509
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 15:04:41 2001
Tossa kuva mun sarjasta ilman apujousia.
http://kotisivu.mtv3.fi/Turbo_IS/virikuvat/AVOt.jpg
http://kotisivu.mtv3.fi/Turbo_IS/virikuvat/AVOt.jpg
#85
MB SLK 230 kompressor
Volvo V40 T4
Yamaha FZS 600 "Fazer"
Ford Transit Matkaaja "nakkikioski"
MB SLK 230 kompressor
Volvo V40 T4
Yamaha FZS 600 "Fazer"
Ford Transit Matkaaja "nakkikioski"
-
- Viestit: 748
- Liittynyt: To Elokuu 22. 18:53:13 2002
Englannissa ei tarvitse olla apujousia coilovereissa, koska jouset eivät pääse karkuun kun on kerran kierre sisällä "ihan vieressä, eli vaaraa renkaaseen osumiseen ei ole max joustolla.
Suomessa saattaa joku ohjeet turhankin kirjaimellisesti ottava katsastusmies vaatia apujouset coilovereihinkin jos pääjousi jaa löysälle kun autoa madalletaan ruuvaamalla lautasta alaspäin.
-----------------------
Kiinteissä alustasarjoissa on tietenkin tärkeää että jousi ei jää max joustolla löysälle koska se muuten pääsisi kääntymään vinoon tms. jollon jousi voisi osua renkaaseen tms.
Suomessa saattaa joku ohjeet turhankin kirjaimellisesti ottava katsastusmies vaatia apujouset coilovereihinkin jos pääjousi jaa löysälle kun autoa madalletaan ruuvaamalla lautasta alaspäin.
-----------------------
Kiinteissä alustasarjoissa on tietenkin tärkeää että jousi ei jää max joustolla löysälle koska se muuten pääsisi kääntymään vinoon tms. jollon jousi voisi osua renkaaseen tms.
-
- Viestit: 592
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002
Toinen mahdollisuus on kuten kilpurissani oli jousi joka oli progressiivinen. Auto lepoasennossa noin 5 kierrosta jousta oli ihan kasassa, jolloin alasjousto oli mahdollinen. Voisin kuvitella että jos hommataan tasa jäykkyiset kynä jouset (jäykät) ei alaspäin joustoa tapahtuisi ollenkaan kun jousi ei puristuisi auton ollessa vaaterissa ollenkaan kasaan. Näitä kannattaa yrittää mietiskellä, jotta saisi autosta mieleisensä. Parhaillaan on alustan kehitys meneillään.jive kirjoitti:Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, että miksei kynäjousia mitoiteta siten ettei ne jää roikkumaan? Onko tuo apujousisysteemi parempi, vai halvempi kuin setti erimittaisia jousia?sprint kirjoitti:Apujousi tulee samaan tolppaan varsinaisen jousen jatkeeksi. Tarkoituksena on pitää maksimi ulosjouston vaiheessa varsinainen jousi paikallaan. Myötäilee myös pieniä kuoppia tiessä.

#736
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Mulla jää jousi löysälle kun nostaa ylös mutta katsastuksessa eivät ole sanoneet mitäänprostreet kirjoitti:Englannissa ei tarvitse olla apujousia coilovereissa, koska jouset eivät pääse karkuun kun on kerran kierre sisällä "ihan vieressä, eli vaaraa renkaaseen osumiseen ei ole max joustolla.
Suomessa saattaa joku ohjeet turhankin kirjaimellisesti ottava katsastusmies vaatia apujouset coilovereihinkin jos pääjousi jaa löysälle kun autoa madalletaan ruuvaamalla lautasta alaspäin.
-----------------------
Kiinteissä alustasarjoissa on tietenkin tärkeää että jousi ei jää max joustolla löysälle koska se muuten pääsisi kääntymään vinoon tms. jollon jousi voisi osua renkaaseen tms.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 1289
- Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002
-
- Viestit: 31
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 1. 17:00:39 2003
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Kukaan ei kommentoinut mitään siihen että eikö ketään tosiaan huoleta kun takapään paino yhtäkkiä onkin kokonaan iskarin ylä ja alapään varassa ? Vai onko Foortti tosiaan niin vankkaa tekoa että turha moisia huolehtia..
Minäkin muuten ihmettelin kun sarjan sain että miksei takapään iskari voi olla sen verran lyhempi ettei jousi aina heiluisi irrallaan kun takapäätä vähän tunkkaa ylöspäin. Eres ei klapaja.

Minäkin muuten ihmettelin kun sarjan sain että miksei takapään iskari voi olla sen verran lyhempi ettei jousi aina heiluisi irrallaan kun takapäätä vähän tunkkaa ylöspäin. Eres ei klapaja.
Jäsen 443, Sierra Cosworth 2WD -88
-
- Viestit: 160
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 11:05:29 2003
niin
joo tuntuu hullulta että ketäis takana koko auton painon ja rasituksen??
mitenkäs sitten se yläpuoli?? eihän sitä ole alunperin juuri vahvisteltu.!
itse ole myös halunnut kyseiset säädettävät. ja ostan heti kun on tarpeeksi tietoa muutoksista ja saatavuudesta.
mitenkäs sitten se yläpuoli?? eihän sitä ole alunperin juuri vahvisteltu.!
itse ole myös halunnut kyseiset säädettävät. ja ostan heti kun on tarpeeksi tietoa muutoksista ja saatavuudesta.

auto ilman turboa on kuin leka ilman vartta..
-
- Viestit: 592
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002
Eipä 4wd cossun etutolpatkaan ole sen kummallisemmassa pellinpalassa kiinni ja hyvin kestää. Painoa on sentään kone ja vaihdelaatikko. Takana ei ole kuin isosuba
. Sitä vartenhan niissä tolpissa pitää olla jousto, joka ottaa massaa vastaan. Jos tekee todella jäykkää alustaa voisi kuvitella että vahvistuksia tarvitaan.

#736
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
-
- Ylläpitäjä
sierra coiloverit
Yhteistyökumppani rallyrace tuo maahan kahden eri valmistajan coil-over sarjaa. Spax ja Gaz.
Spaxin std tuotantolinjalla niitä ei ole, mutta rr on teettänyt niitä cossuasiakkailleen. Asfaltti (ratapäivät) lienee hyvä käyttökohde.
Mulla on täällä www.gaz-shocks.com coil-overit, sierramobiiliin. Tykkään näistä enemmän kun kierre on tosi harva ja viimeistelykäsittely sopivampi suolalle ja soralle.
Gaz tekee "päätyökseen" säätöosia muiden valmistajien säätöiskareihin, voi olla monelle ylläri mitä sen kalliin "oman" merkin sisällä onkaan.
Siiviilisierraan mulla on "katsin" säädettävät std jousin.
Tuu kattoon, pääsee vaikka kantosiipialuksella.
Spaxin std tuotantolinjalla niitä ei ole, mutta rr on teettänyt niitä cossuasiakkailleen. Asfaltti (ratapäivät) lienee hyvä käyttökohde.
Mulla on täällä www.gaz-shocks.com coil-overit, sierramobiiliin. Tykkään näistä enemmän kun kierre on tosi harva ja viimeistelykäsittely sopivampi suolalle ja soralle.
Gaz tekee "päätyökseen" säätöosia muiden valmistajien säätöiskareihin, voi olla monelle ylläri mitä sen kalliin "oman" merkin sisällä onkaan.
Siiviilisierraan mulla on "katsin" säädettävät std jousin.
Tuu kattoon, pääsee vaikka kantosiipialuksella.
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Minäkin olisin muutoskatsastanut mutta eivät katsoneet sitä tarpeeliseksi kun auto on niin vanha -86cossuesco kirjoitti:Itse kun kävin alustasarjan muutoskatsastamassa niin ei tehnyt muuta kuin otti mitan pyörän navan keskeltä lokasuojan yläreunaanitse olin hommanut nelipyöräsuuntaus todistuksen ja fordilta lapun missä todettiin ettei escort ole eu-tyyppihyväksytty joten helpolla päästiin.

Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 153
- Liittynyt: To Lokakuu 31. 16:38:59 2002
- Paikkakunta: suomi
Paljo oli hintaa?Turbo_IS kirjoitti:Tossa kuva mun sarjasta ilman apujousia.
http://kotisivu.mtv3.fi/Turbo_IS/virikuvat/AVOt.jpg
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Alle tonnilla noita saaAntti kirjoitti:Paljo oli hintaa?Turbo_IS kirjoitti:Tossa kuva mun sarjasta ilman apujousia.
http://kotisivu.mtv3.fi/Turbo_IS/virikuvat/AVOt.jpg
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 748
- Liittynyt: To Elokuu 22. 18:53:13 2002
AVO GTZ korkeus- ja vaim.sääd. alustasarjat
11-2004
sis alv 22%
Ford Sierra Cossu 2WD
h 970e
CRSC-jäsenhinta 870e
Ford Sierra Cossu 4wd
h 970e
CRSC-jäsenhinta 870e
Ford Escort Cossu 4wd
h 970e
CSRC-jäsenhinta 870e
avo@prostreet.fi
www.prostreet.fi
0400-790019
11-2004
sis alv 22%
Ford Sierra Cossu 2WD
h 970e
CRSC-jäsenhinta 870e
Ford Sierra Cossu 4wd
h 970e
CRSC-jäsenhinta 870e
Ford Escort Cossu 4wd
h 970e
CSRC-jäsenhinta 870e
avo@prostreet.fi
www.prostreet.fi
0400-790019
-
- Viestit: 153
- Liittynyt: To Lokakuu 31. 16:38:59 2002
- Paikkakunta: suomi
Yli puolet halvemmat kuin bilsteinit. pistin sarjan tilaukseensiipicossu kirjoitti:Alle tonnilla noita saaAntti kirjoitti:Paljo oli hintaa?Turbo_IS kirjoitti:Tossa kuva mun sarjasta ilman apujousia.
http://kotisivu.mtv3.fi/Turbo_IS/virikuvat/AVOt.jpg
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Nostetaas ylös tämä topikki. Eli miten mahtuu cossu sierraan coil overit taakse? Lähinnä se, että ottaako jouset kiinni koriin ja miten iskarikotelo kestää jousen tuomaa lisä kuormitusta? Vaatiiko muutoksia/vahvistuksia maltillisilla katujousilla vai meneekö heittämällä paikoillen ja kestää?
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Hyvin ne sinne mahtuu mitään muutoksia tekemättä.Vesku kirjoitti:Nostetaas ylös tämä topikki. Eli miten mahtuu cossu sierraan coil overit taakse? Lähinnä se, että ottaako jouset kiinni koriin ja miten iskarikotelo kestää jousen tuomaa lisä kuormitusta? Vaatiiko muutoksia/vahvistuksia maltillisilla katujousilla vai meneekö heittämällä paikoillen ja kestää?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
No sen verran vielä kysellään, että onko GAZ:ista kokemusta? Nythän noita merkkejä on jonkin verran ja AVOT ja SPAX:it on aika tunnettuja. Bilsteinit on ilmeisen kalliit, mutta varmastikkin hyvät ja kestävät, jos ne kilpapuolellakin hyvin kestää?
Tarkoitus olisi saada mukavan tahmea alusta, jossa pyörä kestää tiessä alustasta riippumatta. Pitäisi olla jämäkkä asfaltilla, muttei sorallekkaan liian pomppuinen. Olikohan tuossa jo liikaa vaadetta?
Minkälaisia jousen jäykkyyksiä ja pituuksia olette muuten käyttäneet edessä/takana? Olisiko 180lbs eteen liian löysä? Vakiohan taitaa cossussa olla 165lbs ja takana 350lbs? Tosin takanahan ne on siellä tukivarren ja korin välissä...
Tarkoitus olisi saada mukavan tahmea alusta, jossa pyörä kestää tiessä alustasta riippumatta. Pitäisi olla jämäkkä asfaltilla, muttei sorallekkaan liian pomppuinen. Olikohan tuossa jo liikaa vaadetta?

Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
200 lb/inch takana ja 350-375lb/inch edessä. Jousien pituudet taisi olla 9" ja 12".Vesku kirjoitti:No sen verran vielä kysellään, että onko GAZ:ista kokemusta? Nythän noita merkkejä on jonkin verran ja AVOT ja SPAX:it on aika tunnettuja. Bilsteinit on ilmeisen kalliit, mutta varmastikkin hyvät ja kestävät, jos ne kilpapuolellakin hyvin kestää?
Tarkoitus olisi saada mukavan tahmea alusta, jossa pyörä kestää tiessä alustasta riippumatta. Pitäisi olla jämäkkä asfaltilla, muttei sorallekkaan liian pomppuinen. Olikohan tuossa jo liikaa vaadetta?Minkälaisia jousen jäykkyyksiä ja pituuksia olette muuten käyttäneet edessä/takana? Olisiko 180lbs eteen liian löysä? Vakiohan taitaa cossussa olla 165lbs ja takana 350lbs? Tosin takanahan ne on siellä tukivarren ja korin välissä...
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 837
- Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
- Paikkakunta: täällä jossain..
onk jollain tietoa kuinka jäykät noi avon jouset on? tarttis saada löysemmät jouset niihin taakse....perse on niin jäykkä ettei sovi muuhun kun sutimiseen......
-79 ford escort mk2 2.0T
-79 ascona b 2.x 16v turbo
-83 toyota corolla Gt coupe
-81 volvo 244 m50b25 powered by hx52pro.
-cortina mk3 cosworth.
-79 ascona b 2.x 16v turbo
-83 toyota corolla Gt coupe
-81 volvo 244 m50b25 powered by hx52pro.
-cortina mk3 cosworth.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
200 lb/inch muistaakseni.mettis kirjoitti:onk jollain tietoa kuinka jäykät noi avon jouset on? tarttis saada löysemmät jouset niihin taakse....perse on niin jäykkä ettei sovi muuhun kun sutimiseen......
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Jos kovaa ajetaan saa iskareita ruuvata jäykemmäksi.
Normaali pörräyksessä ihan ok.
Normaali pörräyksessä ihan ok.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
näköjään on www.kitupiikki.net alkanut myymään säädettäviä sarjoja
mm.
FORD Fiesta (GFJ) 90 - 10.95
Säädettävä alustasarja FK-Automotive "FK Highsport" otsikon mukaiselle autolle. Etu- ja taka-akselin maavaraa voidaan säätää portaattomasti mallista riippuen 35-85 mm
FORD ORION - FK-Highsport
Säädettävä alustasarja FK-Automotive "FK Highsport" otsikon mukaiselle autolle. Etu- ja taka-akselin maavaraa voidaan säätää portaattomasti mallista riippuen 35-85 mm
mm.
FORD Fiesta (GFJ) 90 - 10.95
Säädettävä alustasarja FK-Automotive "FK Highsport" otsikon mukaiselle autolle. Etu- ja taka-akselin maavaraa voidaan säätää portaattomasti mallista riippuen 35-85 mm
FORD ORION - FK-Highsport
Säädettävä alustasarja FK-Automotive "FK Highsport" otsikon mukaiselle autolle. Etu- ja taka-akselin maavaraa voidaan säätää portaattomasti mallista riippuen 35-85 mm
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
- Viestit: 177
- Liittynyt: Ke Joulukuu 12. 17:31:37 2001
Nostellaas tämä taas ylös.
Asentelin omaan kossuuni GAZzin kynätolpat, nyt tarvis saada takapäähän apujouset. Millanen lautanen siihen jousten väliin pitäisi laittaa, entä mistä saa näitä apujousia?
Etujouset paukkuu kun kääntää reilummin, onko kellään lääkkeitä tähän?
Asentelin omaan kossuuni GAZzin kynätolpat, nyt tarvis saada takapäähän apujouset. Millanen lautanen siihen jousten väliin pitäisi laittaa, entä mistä saa näitä apujousia?
Etujouset paukkuu kun kääntää reilummin, onko kellään lääkkeitä tähän?
Escort Cosworth
Jäsen 33
Jäsen 33
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
-
- Viestit: 1509
- Liittynyt: To Joulukuu 20. 15:04:41 2001
RallyRacesta saa sekä jousia, että välilautasia. Eikö Gazeissa ole valmiina helppereitä? Olen saanut sellaisen käsityksen, että olis. Ainakin tästä kuvasta saa sellaisen käsityksen. Takana näyttäis olevan vielä pienemmällä halkaisijalla oleva jousi, eli ei ota niin helposti koriin kiinni.Markki kirjoitti:Nostellaas tämä taas ylös.
Asentelin omaan kossuuni GAZzin kynätolpat, nyt tarvis saada takapäähän apujouset. Millanen lautanen siihen jousten väliin pitäisi laittaa, entä mistä saa näitä apujousia?
Etujouset paukkuu kun kääntää reilummin, onko kellään lääkkeitä tähän?
#85
MB SLK 230 kompressor
Volvo V40 T4
Yamaha FZS 600 "Fazer"
Ford Transit Matkaaja "nakkikioski"
MB SLK 230 kompressor
Volvo V40 T4
Yamaha FZS 600 "Fazer"
Ford Transit Matkaaja "nakkikioski"
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
-
- Viestit: 81
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 16:34:05 2001
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 1207
- Liittynyt: Su Toukokuu 25. 14:57:04 2003
- Paikkakunta: Kuusamo
- Viesti:
Ei peijjooni saa sierraan kun kysyin.sierra friikki kirjoitti:näköjään on www.kitupiikki.net alkanut myymään säädettäviä sarjoja
WWW.ATKTARVIKE.FI
Jäsen #76 Ford Sierra 2.3i 16 v Dohc Ghia -90 *vittu myyty*, Ford Escort STW 1.8 td -98 Official member of Pussypatrol
Jäsen #76 Ford Sierra 2.3i 16 v Dohc Ghia -90 *vittu myyty*, Ford Escort STW 1.8 td -98 Official member of Pussypatrol