Dat vs tuplat

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

J
Viestit: 551
Liittynyt: Ke Toukokuu 8. 9:28:35 2002
Paikkakunta: Karjala
Viesti:

Dat vs tuplat

Viesti Kirjoittaja J » Su Heinäkuu 24. 19:32:08 2005

Sellaista olen mietiskellyt että millä tehoilla alkaa tuplat olemaan parempi vaihtoehto kuin weberin dat?

Dattiakin on monet käyttäny yli 200 kaakin tehoilla..
Eipä taida tuolla solex:in paineistettulla 1-kurkkusella olla mitään mahdollisuutta päästä yli 140hv koneesta,vai?
Kaikki ryssät maasta pois ja alas punakaarti.

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Su Heinäkuu 24. 20:32:38 2005

On sillä Datillakin otettu yli 300 hepan lappuja! Tietysti painettakin pitää olla jo jonkun verran.
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

J
Viestit: 551
Liittynyt: Ke Toukokuu 8. 9:28:35 2002
Paikkakunta: Karjala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja J » Ma Heinäkuu 25. 6:17:52 2005

lisää kokemuksia kaivataan,kiitos.
Kaikki ryssät maasta pois ja alas punakaarti.

dudek
Viestit: 215
Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja dudek » Ma Heinäkuu 25. 11:07:24 2005

Itellä oli juurikin tuo mainittu datti kaasari kiinni vanhakoppasessa. 1.8 baarin paineilla reilut 300heppaa. Tosin oli hieman dofioitu, mm. kurkut avarrettu ja bensansyöttöä muutettu niin, että paineilla lisäbensaa suoraan neulaventtiilin ohi uimurikammioihin. Eli kyllä kaasarissa potentiaalia riittää.

Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » Ma Heinäkuu 25. 12:20:31 2005

dudek kirjoitti:Itellä oli juurikin tuo mainittu datti kaasari kiinni vanhakoppasessa. 1.8 baarin paineilla reilut 300heppaa. Tosin oli hieman dofioitu, mm. kurkut avarrettu ja bensansyöttöä muutettu niin, että paineilla lisäbensaa suoraan neulaventtiilin ohi uimurikammioihin. Eli kyllä kaasarissa potentiaalia riittää.
Taitaa tuo kyseinen datti olla meillä nyt tallilla kaapissa?!
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

dudek
Viestit: 215
Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja dudek » To Heinäkuu 28. 13:37:05 2005

Voipi olla, en enää muista kelle sen myin :D Et ole sitä ilmeisesti laittanut vielä toimimaan jos se kerran hyllyllä lepää?

Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

Viesti Kirjoittaja paperman » To Heinäkuu 28. 16:23:43 2005

Veljen sprintti-Escorttiin menossa! Kosusen Kami (kansivirityskosunen) kävi tallilla ja epäili, että olis alkujaan häneltä lähtöisin?
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

Vastaa Viestiin