BOA eec-iv vikakoodi 60?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Pappacosworth
Viestit: 414
Liittynyt: To Tammikuu 8. 21:01:37 2004
Paikkakunta: Koskenkorva

BOA eec-iv vikakoodi 60?

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth » To Heinäkuu 28. 19:25:24 2005

Bosch kts:llä luettu tuntematon vika. Tietääkö kukaan. Lisäksi oli vikakoodeja vaihteistosta, 3-4 solenoidin katkos ja kick-down kytkin, ne on helpompi tarkastaa kun tietää mitä etsii...
Focus ST 2014, Honda Africa Twin DCT 2016 (Fiesta ST 2019)
https://texelectric.webnode.fi/

Samil
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Samil » To Heinäkuu 28. 20:48:10 2005

Nin mistäs autosta tuo BOA on kotoisin... Voin katsoa Autodatasta tuon vikakoodin.
BRG:n ja BOB:n löysin Scorpion kohdalta ?

Jaakkoki
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jaakkoki » To Heinäkuu 28. 20:57:46 2005

Autodatan mukaan koodi 60 meinaa seuraavaa: Fault Location: Cylinder 6, Low.
Probable cause: Cylinder compression, ignition components, injection.


edit: scorpion kohalta ja vuosimalli 91-94..

Pappacosworth
Viestit: 414
Liittynyt: To Tammikuu 8. 21:01:37 2004
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth » To Heinäkuu 28. 21:07:09 2005

Kiitoksia, olishan tuon voinut ittekin kattoa kun olis tienny että noi on toss autodatassa. Olipahan hieno eloktroniikka kun tuonkin paljastaa, harmi vaan että vian takana voi olla rahanmenoa :(
Focus ST 2014, Honda Africa Twin DCT 2016 (Fiesta ST 2019)
https://texelectric.webnode.fi/

Samil
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Samil » To Heinäkuu 28. 21:10:37 2005

Kappas kun tuli katottua mutta ei sattunu muka silmään :oops:

TeRoK
Viestit: 1242
Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja TeRoK » Pe Heinäkuu 29. 16:14:55 2005

Fordin opas väittää ihan yksinkertaisesti, että olis 6 pytyssä puristuspaine liian alhainen. Eli sen mukaan ei oo mikään sytytysvika.
Mitenköhän pirussa se sen pystyy testaamaan???
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96

Jaakkoki
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jaakkoki » Pe Heinäkuu 29. 16:16:08 2005

No puristuspaineenhan pystyy mittaamaan puristuspainemittarilla, jos sitä meinasit.

edit: menipä taas :lol:

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Pe Heinäkuu 29. 16:44:25 2005

TeRoK kirjoitti:Fordin opas väittää ihan yksinkertaisesti, että olis 6 pytyssä puristuspaine liian alhainen. Eli sen mukaan ei oo mikään sytytysvika.
Mitenköhän pirussa se sen pystyy testaamaan???
Käyttääkö muka eec-iv ionisoivaa tunnistusta, enpä usko... Eli tuo kielii vaan huonosta palotapahtumasta...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Pappacosworth
Viestit: 414
Liittynyt: To Tammikuu 8. 21:01:37 2004
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth » Pe Heinäkuu 29. 22:34:14 2005

Sylinterien väliset erot mitataan kampiakselitunnistimen signaalista kampiakselin kiihtyvyydestä sytytyksen jälkeen, kaikki mikä vaikuttaa sylinterin tehoon.
Focus ST 2014, Honda Africa Twin DCT 2016 (Fiesta ST 2019)
https://texelectric.webnode.fi/

Vastaa Viestiin