Helmalevikkeet sedan Sierraan
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Helmalevikkeet sedan Sierraan
Olen harkinnut cossun helmalevikkeiden vaihtamaista astetta räyhäkkämpiin. Etsin sellaisia helmoja, jotka ovat aika lähellä cossun originaaleja, mutta ne saisivat olla hieman massiivisemmat. Varsinkin helman etupäästä levike saisi mennä matalammalle. Tarkoitus olisi pitää cossun valiopuskurit ja vaihtaa pelkät helmalevikkeet, joten mitkään combatkorisarjan helmalevikkeet eivät tule kysymykseen.
Ehdottakaa hyviä vaihtoehtoja. Mielellään kuvan kanssa. Myös levikkeen soveltamista jostain toisesta automerkistä harkitaan.
Ehdottakaa hyviä vaihtoehtoja. Mielellään kuvan kanssa. Myös levikkeen soveltamista jostain toisesta automerkistä harkitaan.
-
Re: Helmalevikkeet sedan Sierraan
Gti/v8 kiihytys päivillä oli jollain ns.tuning helmat.Passas minusta ihan jeesMankka kirjoitti:Olen harkinnut cossun helmalevikkeiden vaihtamaista astetta räyhäkkämpiin. Etsin sellaisia helmoja, jotka ovat aika lähellä cossun originaaleja, mutta ne saisivat olla hieman massiivisemmat. Varsinkin helman etupäästä levike saisi mennä matalammalle. Tarkoitus olisi pitää cossun valiopuskurit ja vaihtaa pelkät helmalevikkeet, joten mitkään combatkorisarjan helmalevikkeet eivät tule kysymykseen.

-
timoheikkinen792 kirjoitti:Gti/v8 kiihytys päivillä oli jollain ns.tuning helmat.Passas minusta ihan jeesMankka kirjoitti:Olen harkinnut cossun helmalevikkeiden vaihtamaista astetta räyhäkkämpiin. Etsin sellaisia helmoja, jotka ovat aika lähellä cossun originaaleja, mutta ne saisivat olla hieman massiivisemmat. Varsinkin helman etupäästä levike saisi mennä matalammalle. Tarkoitus olisi pitää cossun valiopuskurit ja vaihtaa pelkät helmalevikkeet, joten mitkään combatkorisarjan helmalevikkeet eivät tule kysymykseen.
Oisko kuvia?
-
Ei löytyny.HarmiMankka kirjoitti:timoheikkinen792 kirjoitti:Gti/v8 kiihytys päivillä oli jollain ns.tuning helmat.Passas minusta ihan jeesMankka kirjoitti:Olen harkinnut cossun helmalevikkeiden vaihtamaista astetta räyhäkkämpiin. Etsin sellaisia helmoja, jotka ovat aika lähellä cossun originaaleja, mutta ne saisivat olla hieman massiivisemmat. Varsinkin helman etupäästä levike saisi mennä matalammalle. Tarkoitus olisi pitää cossun valiopuskurit ja vaihtaa pelkät helmalevikkeet, joten mitkään combatkorisarjan helmalevikkeet eivät tule kysymykseen.
Oisko kuvia?

-
-
Mankka kirjoitti:Jos jollakin on, niin liittäkää tähän topicciin.
Ne oli tuommoiset http://image2.nettiauto.com/extra/carim ... 45a2a5.jpg
-
timoheikkinen792 kirjoitti:Mankka kirjoitti:Jos jollakin on, niin liittäkää tähän topicciin.
Ne oli tuommoiset http://image2.nettiauto.com/extra/carim ... 45a2a5.jpg
Tota autoa mä joskus nettiautossa ihailinkin. Noi helmalevikkeet sopivat autoon aika hyvin, mutta eivät ole täydelliset nekään. M3 helmat ovat kyllä yksi vaihtoehto.
-