Tuon pitkällisen moottori-irti -rupeaman aikana taisi lastukin unohtaa jotain tiettyjä käytöstapoja

Nyt esiintyy aina välillä ilmeisiä virhemoodeja, joiden yhteydessä mm. moottorijarrutuksen cut-off ei toimi, tyhjäkäyntinopeus ei laske ollenkaan noin alle 3000 kiekan - ja tietenkin polttoainetta kuluu harakoille. Nollauksen yhteydessä eka kerralla (yön yli virrat pois, kaikki tämä vielä samana aamuna kun oli lähtö Botniaringille) aamulla kone ei aluksi lähtenyt ollenkaan oikealle sytylle - vasta jonkinmoisen kaasunpolkemisen ja muutaman kilometrin jälkeen. Sen jälkeen homma toimi kuin unelma (lukuunottamatta bensansyöntiä ja varsinkin Botniaringillä

Uskon vian olevan lastun virheellisessä toiminnoissa - tietenkin on mahdollista, että rempan jälkeen joku anturi antaa virheellistä dataa yksikölle. Pitäisikö mennä ja testata tietomakoneella


Jussi