Kävipä kivasti PRKL!!

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

lars
Viestit: 217
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
Paikkakunta: turku

Kävipä kivasti PRKL!!

Viesti Kirjoittaja lars » Ke Elokuu 24. 20:37:36 2005

noh nyt selvisi ainakin et ei ollut yksikään hydraullinen nostaja ku naputti :evil:
En oo muuta ehtiny miettii ku et tais olla liian ohut kansipahvi fordilta ostettu?Vai onko muita vaihtoehtoja?Pari imuvenaa ainakin vääränä ihan silmillä katottuna.On tainut italiano joskus vähän höylätä kannesta pois.Sitä kyselisin et onko noita pahveja saatavana paksumpana?ja kuinka paljon noi männissä olevat jäljet haittaa :oops:http://photobucket.com/albums/b256/larpa/
Viimeksi muokannut lars, Ke Elokuu 24. 22:58:37 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Elokuu 24. 20:42:50 2005

Ei kuva näy
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » Ke Elokuu 24. 21:15:18 2005

Ei näy ei
ex Jäsen #10

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Viesti Kirjoittaja KtK » Ke Elokuu 24. 22:00:15 2005

Todennäköisesti on nokan ajotus laitettu kampiakselin päästä siihen uraan ,eikä asentotunnistimen tappiin. Vanha ohc miesten ansa.

Ainakin 1.5 millii laskettu kansi ei tuottanu ongelmia vakio pahvilla.

Ne jäljet ei tuota ongelmia ,niistä voi hioa terävemmät kulmat pois. Mulla oli vanhoissa männissä nahkahousun aikaansaamat kolot ja hyvin toimi.

lars
Viestit: 217
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja lars » Ke Elokuu 24. 22:43:04 2005

siipicossu kirjoitti:Ei kuva näy
no mikä jottei näy :?:

DiiJayJay
Viestit: 1207
Liittynyt: Su Toukokuu 25. 14:57:04 2003
Paikkakunta: Kuusamo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja DiiJayJay » Ke Elokuu 24. 22:45:17 2005

lars kirjoitti:
siipicossu kirjoitti:Ei kuva näy
no mikä jottei näy :?:
Tälläinen ilmoitus tulee

lars
Viestit: 217
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja lars » Ke Elokuu 24. 22:59:29 2005

no toimeiskohan tuo nyt?

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Ke Elokuu 24. 23:00:08 2005

lars kirjoitti:no toimeiskohan tuo nyt?

Welcome to your dedicated content hosting solution.
You must first sign in to update your account!


*Please login

Username larpa Remember Me?
Password

Note: If you are having login
issues please see the top of the FAQ
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

Jaakkoki
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jaakkoki » Ke Elokuu 24. 23:03:27 2005

sun pitää laittaa tuo sun "pankkis" julkiseksi, tai sitten antaa read only passu.

lars
Viestit: 217
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja lars » Ke Elokuu 24. 23:15:07 2005


Jaakkoki
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jaakkoki » Ke Elokuu 24. 23:23:42 2005

En usko että haittaa nuo jäljet, mutta kuitenkin hiosin terävät kulmat pois. siinähän on nyt merkattu paikat venttiilitaskuille :lol:

tuo on vaan mun mielipide

Cosesc
Viestit: 1602
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
Paikkakunta: Raswajokilaakso

Viesti Kirjoittaja Cosesc » To Elokuu 25. 0:00:05 2005

Venttileitä joutuu uusimaan kyllä... :( :( Männistä terävät pois ja ajoon. Paljonko männät tulee yli lohkon??
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84

"KAIKEN SAA RIKKI"

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » To Elokuu 25. 0:55:07 2005

osta multa orkkis kansi ei ole plaanattu kertaakaan. :D
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

sprint
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002

Viesti Kirjoittaja sprint » To Elokuu 25. 7:36:59 2005

Nythän siinä on paikat johon voi lovet jyrsiä. :wink: Lovet ei haittaa niinkuin moneen kertaan on todettu. Aikaisemminkin on ollut juttua että aina kun otetaan siivua kannesta pois niin säädettävät nokkapyörät paikalleen. Jako muuttuu kantta työstettäessä.
#736

escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » To Elokuu 25. 7:38:21 2005

Mullakin oli pienet jäljet männissä, onneksi niin oli helpompi koneistaa venttiilin kolot kun oli paikat merkattu :) Venttiilit kannattaa tarkastaa huolella, mulla oli 4 pakoa vääntynyt.
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » To Elokuu 25. 9:28:41 2005

KtK kirjoitti:Todennäköisesti on nokan ajotus laitettu kampiakselin päästä siihen uraan ,eikä asentotunnistimen tappiin. Vanha ohc miesten ansa.

Ainakin 1.5 millii laskettu kansi ei tuottanu ongelmia vakio pahvilla.

.
Imupuoli on tarkka juuri tuosta. Varsinkin vakionokkapyörillä voi olla hankala laittaa merkkien mukaan ilman että ottaa kiinni mäntään.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

lars
Viestit: 217
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja lars » To Elokuu 25. 15:50:43 2005

[quote="KtK"]Todennäköisesti on nokan ajotus laitettu kampiakselin päästä siihen uraan ,eikä asentotunnistimen tappiin. Vanha ohc miesten ansa.

No minkäs helvetin takia siinä ne URAT sitten on :evil: :?:

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » To Elokuu 25. 15:53:29 2005

lars kirjoitti:
KtK kirjoitti:Todennäköisesti on nokan ajotus laitettu kampiakselin päästä siihen uraan ,eikä asentotunnistimen tappiin. Vanha ohc miesten ansa.

No minkäs helvetin takia siinä ne URAT sitten on :evil: :?:
ennakko merkki
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

Viesti Kirjoittaja Cosander » To Elokuu 25. 22:49:10 2005

Cosesc kirjoitti:Venttileitä joutuu uusimaan kyllä... :( :( Männistä terävät pois ja ajoon. Paljonko männät tulee yli lohkon??
Itellä kan kansipahvin vaihto edes.
Paljonko ne männät saa tulla lohkon yli?
Jos samalla mittais kun taas ottaa kannen irti!

Vastaa Viestiin