sierra 4wd stw <-> perus 2wd alusta
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viesti:
sierra 4wd stw <-> perus 2wd alusta
Kokemuspohjaista tietoa vailla, eli sopiiko esim perus 2wd sierran madallusjouset 4wd kutos farkkuun? entäs iskarit, sopiiko heitellä ristiin?
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viesti:
-
Etuiskarit ja jouset on samanlaiset farkussa ja perusmallissa(sedan?)
Takaiskarit ja jouset erilaiset farkussa kuin perusmallin(sedan?) Madallusjouset ainakin, tavalliset ehkä voi olla samanlaisia.
Nelivedon takapään luulis olevan samanlainen kuin takavedon, en ole varma, mutu juttuja. Itsellä on vaan ollu urheilumallin farkkuja eli takavetoisia.
Takaiskarit ja jouset erilaiset farkussa kuin perusmallin(sedan?) Madallusjouset ainakin, tavalliset ehkä voi olla samanlaisia.
Nelivedon takapään luulis olevan samanlainen kuin takavedon, en ole varma, mutu juttuja. Itsellä on vaan ollu urheilumallin farkkuja eli takavetoisia.
-
-
- Viesti:
eli siis xr4i tms madallusjouset kelpaa heittää 4wd 2.8i farmariin?cosworthman kirjoitti:Muu kaikki periaatteessa käy paitsi etuiskarit jotka on nelikossa halkaisijaltaan 5cm ja 2wd 4,5cm
kun mulla ois hyllyssä kaksi paria madallus takajousia ja yksi täysi setti niinikään punaisia madallusjousia sekä sachs kaasuiskarit yms sälää..
ongelma nyt siis tulis niiden etujousien kanssa.. eli jos jollain on 4wd kutosen etu madallusjouset niin kaupata saa.
-
Melkeen joka merkillä joka madallusjousia farkkusierraan tekee niin lukee että ei käy 4x4 malliin..?
Spaxilla on kuitenkin alustasarja (jouset+iskarit) Jonka pitäs tietojen mukaan käydä sekä 2wd että 4wd..?
Pitäs kanssa saaha vähä alemmas tuota omaa farkkunelikkoa mut ei viitis kuitenkaan rälläköidä...
Spaxilla on kuitenkin alustasarja (jouset+iskarit) Jonka pitäs tietojen mukaan käydä sekä 2wd että 4wd..?
Pitäs kanssa saaha vähä alemmas tuota omaa farkkunelikkoa mut ei viitis kuitenkaan rälläköidä...

2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
-
- Viesti:
vanhaa ylös.
olen todennut että 2wd farmari Sierroissa on kahta eri halkaisijalla olevaa takajousta, tavallinen ja "kuorma" malli. ja nämä eivät sovi ristiin koska jousen ylätuki on eri kokoinen. En ole vielä tonne omaan nelikkoon alle katsonut tuon asian tiimoilta mutta oletan että sinne menee "kuormamallin" madallusjousi.
V6 nelikon etupään jousitus on mulle edelleen mysteeri..
jos joku on laittanut 4x4 v6 farkku sierraan MADALLUSJOUSET niin voisi valottaa tänne päin speksejä ja mistä ostit / hinta.
olen todennut että 2wd farmari Sierroissa on kahta eri halkaisijalla olevaa takajousta, tavallinen ja "kuorma" malli. ja nämä eivät sovi ristiin koska jousen ylätuki on eri kokoinen. En ole vielä tonne omaan nelikkoon alle katsonut tuon asian tiimoilta mutta oletan että sinne menee "kuormamallin" madallusjousi.
V6 nelikon etupään jousitus on mulle edelleen mysteeri..
jos joku on laittanut 4x4 v6 farkku sierraan MADALLUSJOUSET niin voisi valottaa tänne päin speksejä ja mistä ostit / hinta.
-