Flekti napin taakse?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 973
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 3. 12:10:30 2004
- Paikkakunta: Espoo
Flekti napin taakse?
Ajattelin jos laittaisi flektin napin taakse oman ohjauksen lisäksi. Mitenkähän tuo onnistuisi?
Ford Fiesta ST 2013
#727
#727
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 294
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 4. 15:01:22 2002
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Rele siinä ainakin pitää olla, muuten muuten saattaa sulaa katkaisija.
Normaalistihan autossa on jo valmiina rele flektille. Releelle käämille menee sulakerasiasta suoraan 12 volttia ja lämpötila-anturi kytkee käämin toisen pään maahan kun lämmöt on ylhäällä. Jos tuon anturin rinnalle laittaa toisen johdon joka maadoittaa käämin samalla tavalla, mutta katkaisijan kautta, niin eikös homma ole siinä?
Kimmo
Normaalistihan autossa on jo valmiina rele flektille. Releelle käämille menee sulakerasiasta suoraan 12 volttia ja lämpötila-anturi kytkee käämin toisen pään maahan kun lämmöt on ylhäällä. Jos tuon anturin rinnalle laittaa toisen johdon joka maadoittaa käämin samalla tavalla, mutta katkaisijan kautta, niin eikös homma ole siinä?
Kimmo
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Re: Flekti napin taakse?
Releellä ohjaa niitä niin ei katkasia kuormitu.SamiH kirjoitti:Ajattelin jos laittaisi flektin napin taakse oman ohjauksen lisäksi. Mitenkähän tuo onnistuisi?
-
- Viestit: 1321
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
-
- Viestit: 116
- Liittynyt: Ti Tammikuu 7. 10:45:49 2003
- Paikkakunta: Pori
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
näin se käy helpoiten.Kimmo's kirjoitti:Rele siinä ainakin pitää olla, muuten muuten saattaa sulaa katkaisija.
Normaalistihan autossa on jo valmiina rele flektille. Releelle käämille menee sulakerasiasta suoraan 12 volttia ja lämpötila-anturi kytkee käämin toisen pään maahan kun lämmöt on ylhäällä. Jos tuon anturin rinnalle laittaa toisen johdon joka maadoittaa käämin samalla tavalla, mutta katkaisijan kautta, niin eikös homma ole siinä?
Kimmo
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
Samaa mieltä. Eikä oo riskiä että mikään sulais..siipicossu kirjoitti:näin se käy helpoiten.Kimmo's kirjoitti:Rele siinä ainakin pitää olla, muuten muuten saattaa sulaa katkaisija.
Normaalistihan autossa on jo valmiina rele flektille. Releelle käämille menee sulakerasiasta suoraan 12 volttia ja lämpötila-anturi kytkee käämin toisen pään maahan kun lämmöt on ylhäällä. Jos tuon anturin rinnalle laittaa toisen johdon joka maadoittaa käämin samalla tavalla, mutta katkaisijan kautta, niin eikös homma ole siinä?
Kimmo
Toyota Supra TT
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
no mulla on pari kertaa lakannut flekti pyörimästä, syynä johtoihin tehdyt liitokset, eikä kummallakaan kerralla "pakkokäyttö" olisi auttanut.
itse ajattelin laittaa jonkin räikän soimaan, silloin kun lämmöt nousee, tuollaisen varajärjestelmän rakentamisen sijaan. onhan esimerkiksi radalla mahdollista ettei kerkiä seuraamaan niitä lämpöjä niin tarkasti.
itse ajattelin laittaa jonkin räikän soimaan, silloin kun lämmöt nousee, tuollaisen varajärjestelmän rakentamisen sijaan. onhan esimerkiksi radalla mahdollista ettei kerkiä seuraamaan niitä lämpöjä niin tarkasti.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
- Viestit: 4057
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
- Paikkakunta: Innercircle
kyllä savu ja höyry melkein pakottaa vilkaisemaan mittareihinHectori kirjoitti:no mulla on pari kertaa lakannut flekti pyörimästä, syynä johtoihin tehdyt liitokset, eikä kummallakaan kerralla "pakkokäyttö" olisi auttanut.
itse ajattelin laittaa jonkin räikän soimaan, silloin kun lämmöt nousee, tuollaisen varajärjestelmän rakentamisen sijaan. onhan esimerkiksi radalla mahdollista ettei kerkiä seuraamaan niitä lämpöjä niin tarkasti.

VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti: