Sierran etuvakaaja

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Sierran etuvakaaja

Viesti Kirjoittaja Jasu » Ke Syyskuu 21. 16:32:22 2005

Heitänkö vesilintua vai teenkö siitä jouskarin? Kenellä on autossa compression strut kit? Soveltuuko jokapäiväiseen ajoon...jne? Lähinnä kokemuksia haluaisin kuulla, mutta toki mielipiteitä täytyy laittaa.
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Ke Syyskuu 21. 16:50:54 2005

Korvaako tuo kallistuksenvakaajan? "ralli hommia" :lol:

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Syyskuu 21. 22:30:18 2005

Bootsi kirjoitti:Korvaako tuo kallistuksenvakaajan? "ralli hommia" :lol:
Tulee vakaajan paikalle, ei korvaa vakaajaa.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Arto65FB
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Arto65FB » Pe Syyskuu 23. 16:41:58 2005

siipicossu kirjoitti:
Bootsi kirjoitti:Korvaako tuo kallistuksenvakaajan? "ralli hommia" :lol:
Tulee vakaajan paikalle, ei korvaa vakaajaa.
Ei korvaakaan, eikai McPherson-autoista kannata vakaajaa poisjättää asfalttiautosta. McPhersonissa kun renkaan positiivisen camberin lisääntyminen on melkein sama kuin korin kallistus. Eikös A-ryhmäläisissä vakaajan paikkaa siirrettiin (plus vakaaja oli veitsimallia) ja tuo comp strutti tuli vakaajan reikään.

Vastaa Viestiin