T:Ilari
Nopea kysymys Cosworthin koneen alakerran tiivisteistä
Valvoja: CRSC Hallitus
-
ilesoft
- Ylläpitäjä
Nopea kysymys Cosworthin koneen alakerran tiivisteistä
Eli onko Cosworthin ja OHC:n moottorien alakerran tiivistesarjoissa eroa?

T:Ilari
T:Ilari
-
AkiS
- Viestit: 2043
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
- Paikkakunta: Riihimäki
Eipä kai jos puhutaan takavetosesta... Ainakin omani kasasin oharin tivareilla, enempi tietävät varmistakoon...
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
-
Mankka
- Viestit: 1118
- Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 21:24:11 2002
-
AkiS
- Viestit: 2043
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
- Paikkakunta: Riihimäki
Juuh... no ei mulla ole korkkitivarilla ainakaan mitää propleemossia ollut aikasemmin... Nyt on kylläkin pahvinen versio kiinni...ytte kirjoitti:OhC: korkkia ja cosassa pahvia. Pahvinen kannattaa laittaa, nii on siitä alumiinisestä öljypohjasta jotain hyötyäkinMankka kirjoitti:Muistaakseni takavetoisen cossun öljypohjan tiiviste on eri kuin OHC:n.
Toi pahvinen on myyty mulle ihan normaalina tivarina ni en sitten tienny että oliko cosaan tarkotettu...
Viimeksi muokannut AkiS, Ti Maaliskuu 1. 20:43:07 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
-
ytte
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
normaali tiiviste se pahvinenki on. Se alumiinisen öljypohjan tuki lohkolle jää vaan vähäsemmäs korkki tiivisteellä, ei siinä muuta eroo ole.AkiS kirjoitti:Juuh... no ei mulla ole korkkitivarilla ainakaan mitää propleemossia ollut aikasemmin... Nyt on kylläkin pahvinen versio kiinni...ytte kirjoitti:OhC: korkkia ja cosassa pahvia. Pahvinen kannattaa laittaa, nii on siitä alumiinisestä öljypohjasta jotain hyötyäkinMankka kirjoitti:Muistaakseni takavetoisen cossun öljypohjan tiiviste on eri kuin OHC:n.
Toi pahvinen on myyty mulle ihan normaalina tivarina ni en sitten tienny että oliko cosaan tarkotettu...
-
SiipiCozzu
- Viestit: 618
- Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 16:18:00 2001
- Paikkakunta: Satakunta
-
KtK
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1835
- Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002
Oisko tosta cossun kampiakselin takapään stefasta tietoo ,kumpi noista sinne kuuluu laittaa. Mulla on semmonen punanen norkun näkönen ,jossa on se jousi siellä stefan huulen takana ja sitten tollanen jäykkä huulinen ilman sitä jousta.
Veikkaan ,et toi ilman jousta oleva kuuluu cossuun. Kertokaa pian ,jos tiedätte. Rupeen kohta laittamaan kampuraa paikalleen.
Veikkaan ,et toi ilman jousta oleva kuuluu cossuun. Kertokaa pian ,jos tiedätte. Rupeen kohta laittamaan kampuraa paikalleen.
-
Jaakkoki
- Ylläpitäjä
-
SiipiCozzu
- Viestit: 618
- Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 16:18:00 2001
- Paikkakunta: Satakunta
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Autoracingin luettelossa cossun takastefa sekä OHC:n takastefa ja Microcatissa OHC:n takastefan numerot on samat (1641893).Hena kirjoitti:Eroista en tiedä mutta ite olen käyttäny OHC:n stefaa ja hyvin on toiminu.neliveto kirjoitti:Onko cossun ja ohc kampuran takapään stefassa mittaeroja jos ne kerta ovat erilaiset?
Microcatissa on kyllä erikseen Cossuun takastefa (1669260).
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
Aksu
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
-
sierra4x4tbo
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Vähän heikosti tuntui saavan ainakin par vuotta sitten kun oma motti oli levällään. Fordilta siis.
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
SHR
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Kossu pelaa varmaankin ohc tiivisteilläkin mutta itse laittaisin takastefaksi tän orkkis kossu mallin jossa on ilman jousta jäykkä vähän "muovisen" oloinen huuli.
Ohc tarvike löysä kumi jousi römpsät on vähän niin ja näin.
ARacing antaa kaikkiin kossu ohc kent saman jäykkähuulisen "orkkis kossu" stefan.
Itse laitoin moniventtiilikenttiin "kaksoishuuli" mallin joka kyllä muistutti paljon kossun orkkista.
Ohc tarvike löysä kumi jousi römpsät on vähän niin ja näin.
ARacing antaa kaikkiin kossu ohc kent saman jäykkähuulisen "orkkis kossu" stefan.
Itse laitoin moniventtiilikenttiin "kaksoishuuli" mallin joka kyllä muistutti paljon kossun orkkista.