
http://koti.mbnet.fi/~whisler/imu.JPG
http://koti.mbnet.fi/~whisler/pako.JPG
Taitaa olla entinen? Vai mitä mieltä ovat alan harrastajat?


Valvoja: CRSC Hallitus
Sitä tuossa kirosin, kun oli puhetta parin kaverin kanssa, että pahasti näyttäisi käyneen laihalla.. Ja halkihan se on.. Yksi huohottimen putki oli pakosarjan päällä ja palanut ihan kunnolla puhki.. Lienee siitä vetänyt vähän lisää ilmaa koneeseen ilmanmäärämittarin ohi..Teemu.R kirjoitti:Pakopesäkin näyttäisi olevan jokseenkin huonossa hapessa...
Jos olisi oma auto, niin varmasti + vähän muutakin kivaa, mutta tämä on serkun.. Se yrittää säästää kaikessa ja sen huomaa.. Hieman väärässäkin asiassa (95E, öljyistä puhumattakaanStefa kirjoitti:laita s14 ahdin, kiva pikku lisä.
Esim. bi**kröhöm**ssa maksaa 15 ja 22egee nuo mittarit. Ei ne muuallakaa varmaa sen enempää halvimmillaan ole.PowerUp kirjoitti:Onko kenelläkään mitään hajua, paljonko maksaa puristuspaine- mittarit ? Sellaiselle olisi käyttöä.. 350bar mittari ei edes värähtänyt
Edit; Ja turbo hylkii nissania
Ei taida ihan noin korkeaa puristuspainetta autossa ollaPowerUp kirjoitti:Onko kenelläkään mitään hajua, paljonko maksaa puristuspaine- mittarit ? Sellaiselle olisi käyttöä.. 350bar mittari ei edes värähtänyt
Edit; Ja turbo hylkii nissania
Ei varmaankaan.. Tuo mittari on Timberjackin hydrauliikan testimittari..siipicossu kirjoitti:Ei taida ihan noin korkeaa puristuspainetta autossa olla.
Kyllä muten näkyvät mahtuvan.. En uskonut, ennen kuin itse kuulin. Tänään työnnettiin Nissu hallista pihalle puoli moottoria peräkontissa. Ei serkkua kuulemma kiinnosta pistää turboa kuntoon tuohon autoonTurboauto ja pihiys eivät mahdu samaan lauseeseen.
Mikäs sen kissan hännän nostaa, paitsi paskan tulo...PowerUp kirjoitti:Kyllä muten näkyvät mahtuvan.. En uskonut, ennen kuin itse kuulin. Tänään työnnettiin Nissu hallista pihalle puoli moottoria peräkontissa. Ei serkkua kuulemma kiinnosta pistää turboa kuntoon tuohon autoonTurboauto ja pihiys eivät mahdu samaan lauseeseen.![]()
Kun kohteliaasti kyselin, että viekä hän vai vienkö minä n. 70km päähän sen turbon huoltoon, niin vastaus oli puhelimessa;" ****u ei kiinnosta! ". Noh.. Menipähän hukkaan taas nekin työt.. Jotenkin tympii..
En taida uskaltaa.. Luultavasti kuuluisi hetkisen aikaa murinaa, sitten vaimea "pim" ja sitten se hyppää pantteri-loikalla kaulaan kiinni..cossuton kirjoitti:Kysy serkultas, että meinaako se vielä ajaa nissulla
Olisiko silloin jo syytä alkaa epäilemään käyttäjää/asentajaa ?PowerUp kirjoitti:Hyvä pointtiNyt pitää miettiä, että kehtaanko alkaa edes suunnittelemaan sen moottorin siirtämistä siitä toisesta vai yrittääkkö ensiksi kannentiivisteen vaihtoa.. Tietenkin jos se kannentiiviste vuotaa sopivasti öljytilaan, niin se selittää osaltaan tuon huohotuksenkin..
On se vekotinMeillä tuntuu olevan suvussa nämä moottoriremontit.. Isännällä autossa kannentiiviste numero 6.. ja kansi on.. olisikohan 4. kansi menossa
Tuossa isännän autossa 2 kansipahvia + 1 kokonaisen moottorin hajoitti paikallinen nesteen huolto.. Sittemmin loput noista remonteista on tehnyt yksi mitsubishi pesialisti.. Ja tuo Mitsun kansi&tiiviste on kyllä ihan puhdas tyyppivikaJaakkoki kirjoitti: Olisiko silloin jo syytä alkaa epäilemään käyttäjää/asentajaa ?
Tuo kannen halkeaminen se on itellä koko ajan "pelkona" jos joku päivä tekee kivatPowerUp kirjoitti:Tuossa isännän autossa 2 kansipahvia + 1 kokonaisen moottorin hajoitti paikallinen nesteen huolto.. Sittemmin loput noista remonteista on tehnyt yksi mitsubishi pesialisti.. Ja tuo Mitsun kansi&tiiviste on kyllä ihan puhdas tyyppivikaJaakkoki kirjoitti: Olisiko silloin jo syytä alkaa epäilemään käyttäjää/asentajaa ?Yleensä se kansi halkeaa 2 ja 3 sylinterin välistä.. Yleensä erittäin näyttävästi