Jakohihnan vaihto - Mitä muuta samalla?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Pusa
Viestit: 380
Liittynyt: Ma Huhtikuu 4. 19:07:54 2005
Paikkakunta: Nousiainen

Jakohihnan vaihto - Mitä muuta samalla?

Viesti Kirjoittaja Pusa » To Lokakuu 6. 10:48:13 2005

Tarkoitus olis siis vaihtaa nelikko Cossun jakohihna & kiristin. Kysymys kuuluu, että mitä muuta "kannattaa" tehdä samalla? Keulaa joutuu kuitenkin purkamaan jonkin verran, joten samalla vois puuhastella myös jotain muuta hyödyllistä. Tiivisteitä, stefoja....jne? Onko hankalaa uusia vuotavat stefat koneen ollessa paikoillaan? Joku siellä etupäässä hieman vuotaa öljyä, mutta en ole vielä purkanut, joten syyllinen ei ole selvillä.
Ford Sierra 2.0 RS Cosworth 4x4 -90
Ford Escort -79

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja THR » To Lokakuu 6. 10:52:44 2005

Kampiakselin stefa luonnollisesti kannatta vaihtaa samalla,sen vaihto ei ole vaikea :wink:

Popi
Viestit: 5538
Liittynyt: Su Joulukuu 29. 21:31:47 2002
Paikkakunta: Keski-Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Popi » To Lokakuu 6. 12:27:15 2005

Ja nokan stefat mistä yleensä vuotaa. Niiden vaihto vielä helpompaa.
Escort, käyttö STw Focus ja Supermoto... :shock: ja toinen
Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja ;)

RS.Kosonen
Viestit: 116
Liittynyt: Ma Elokuu 2. 21:52:32 2004
Paikkakunta: Parikkala

Viesti Kirjoittaja RS.Kosonen » To Lokakuu 6. 15:26:15 2005

ja se jako hihnan ala pyörä kannattaa myös vaihtaa jos se on vähääkään kulunut...........
If your car looks fast make sure it is!
Sierra Cosworth 2WD -90
VW Golf 4 motion 1,9 150pwd -00 200hv 450nm

Jaakkoki
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jaakkoki » To Lokakuu 6. 18:20:56 2005

Ja mikä parasta mulla on loistavakuntoinen alapyörä kaupan, halvalla.

Pusa
Viestit: 380
Liittynyt: Ma Huhtikuu 4. 19:07:54 2005
Paikkakunta: Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Pusa » Ma Lokakuu 10. 7:36:50 2005

timoheikkinen792 kirjoitti:Kampiakselin stefa luonnollisesti kannatta vaihtaa samalla,sen vaihto ei ole vaikea :wink:
Tarkoittaako " :wink: " sitä, että on v-mäinen homma?
Ford Sierra 2.0 RS Cosworth 4x4 -90
Ford Escort -79

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ma Lokakuu 10. 8:56:31 2005

Ei se pitäisi olla paha vaihtaa.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Laze
Viestit: 2507
Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
Paikkakunta: Uusimaa #813
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laze » Ma Lokakuu 10. 18:29:55 2005

Ei ole vaikea joo. Itsellä oli nosturi käytössä ja ei tarvinut mitään purkaa nokka-akselien, kampuran stefan jne. vaihdon yhteydessä...
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » Ma Lokakuu 10. 19:13:36 2005

Jaakkoki kirjoitti:Ja mikä parasta mulla on loistavakuntoinen alapyörä kaupan, halvalla.
tuota, milläs se mitataan se kunto? nimimerkillä viisi "hyvää" hyllyssä..

ja heti perään sori, :oops: ei ole tarkoitus myyntipuuhia torpata mutta aika kriittinen osa kyseessä ja ei ole kiva jos remmi lipee huonon pyörän takia.. :wink:
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

Jaakkoki
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jaakkoki » Ma Lokakuu 10. 19:21:51 2005

katso itse, tuolla se killuu myynnissä. sikaa säkissä en oo käskenyt ostamaan. eli kuvia saa ja on. :wink:

RS.Kosonen
Viestit: 116
Liittynyt: Ma Elokuu 2. 21:52:32 2004
Paikkakunta: Parikkala

Viesti Kirjoittaja RS.Kosonen » Ma Lokakuu 10. 19:22:10 2005

Timo kirjoitti:
Jaakkoki kirjoitti:Ja mikä parasta mulla on loistavakuntoinen alapyörä kaupan, halvalla.
tuota, milläs se mitataan se kunto? nimimerkillä viisi "hyvää" hyllyssä..

ja heti perään sori, :oops: ei ole tarkoitus myyntipuuhia torpata mutta aika kriittinen osa kyseessä ja ei ole kiva jos remmi lipee huonon pyörän takia.. :wink:
käytetyt roskiin ja uutta tilalle 8) maksaa muuten aika kivasti ku hihnasta lähtee nappulat..... :shock: kokemusta on.
If your car looks fast make sure it is!
Sierra Cosworth 2WD -90
VW Golf 4 motion 1,9 150pwd -00 200hv 450nm

Jaakkoki
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jaakkoki » Ma Lokakuu 10. 19:26:10 2005

RS.Kosonen kirjoitti:
Timo kirjoitti:
Jaakkoki kirjoitti:Ja mikä parasta mulla on loistavakuntoinen alapyörä kaupan, halvalla.
tuota, milläs se mitataan se kunto? nimimerkillä viisi "hyvää" hyllyssä..

ja heti perään sori, :oops: ei ole tarkoitus myyntipuuhia torpata mutta aika kriittinen osa kyseessä ja ei ole kiva jos remmi lipee huonon pyörän takia.. :wink:
käytetyt roskiin ja uutta tilalle 8) maksaa muuten aika kivasti ku hihnasta lähtee nappulat..... :shock: kokemusta on.
pitääpä nakata sitten roskiin..

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » Ma Lokakuu 10. 20:12:41 2005

Jaakkoki kirjoitti:katso itse, tuolla se killuu myynnissä. sikaa säkissä en oo käskenyt ostamaan. eli kuvia saa ja on. :wink:
niin sitä tarkoitin että vaikka se on kädessä niin siitä ei oikein näe sitä kuntoa. eli ei ehkä kannata konetta rikkoa vanhalla pyörällä..

mut kuten sanoin ei ollut tarkoitus myyntipuuhiin sekaantua vaan auttaa muita cossujen rakentelussa, jos sitä nyt yleensä pystyy.. :roll:
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

PowerUp
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja PowerUp » Ma Lokakuu 10. 20:23:31 2005

Juu.. Ainakin tuo kampiakselin stefa ja mielellään nokkien stefat kans.. Ei voisi vähempää kiinnostaa 10 000 jälkeen alkaa purkamaan uudestaan kun jakopää heittää öljyä pitkin konehuonetta :x

Ja tuo kampiakselin stefa ei tosiaan ole tuossa kummoinen vaihtaa.. Pidät vain huolen, että muistat sen kiilan sinne väliin pistää takakaisin :roll: Itseän yhdesti sen unohdin.. Onneksi urahihnapyörästä :roll:

Jaakkoki
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jaakkoki » Ti Lokakuu 11. 9:00:14 2005

Timo kirjoitti:
Jaakkoki kirjoitti:katso itse, tuolla se killuu myynnissä. sikaa säkissä en oo käskenyt ostamaan. eli kuvia saa ja on. :wink:
niin sitä tarkoitin että vaikka se on kädessä niin siitä ei oikein näe sitä kuntoa. eli ei ehkä kannata konetta rikkoa vanhalla pyörällä..

mut kuten sanoin ei ollut tarkoitus myyntipuuhiin sekaantua vaan auttaa muita cossujen rakentelussa, jos sitä nyt yleensä pystyy.. :roll:
Noh, mites tollanen teräsköntti muuten kuluu niin helposti sitten ? Tällä en tarkoita että epäilisin ettei se kulu mutta oon miettinyt että miten se kumiremmi kuluttaa sitä niin tehokkaasti.. :roll:

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ » Ti Lokakuu 11. 10:30:51 2005

Jaakkoki kirjoitti:
Timo kirjoitti:
Jaakkoki kirjoitti:katso itse, tuolla se killuu myynnissä. sikaa säkissä en oo käskenyt ostamaan. eli kuvia saa ja on. :wink:
niin sitä tarkoitin että vaikka se on kädessä niin siitä ei oikein näe sitä kuntoa. eli ei ehkä kannata konetta rikkoa vanhalla pyörällä..

mut kuten sanoin ei ollut tarkoitus myyntipuuhiin sekaantua vaan auttaa muita cossujen rakentelussa, jos sitä nyt yleensä pystyy.. :roll:
Noh, mites tollanen teräsköntti muuten kuluu niin helposti sitten ? Tällä en tarkoita että epäilisin ettei se kulu mutta oon miettinyt että miten se kumiremmi kuluttaa sitä niin tehokkaasti.. :roll:
Hinkkaa sitä kumia siihen teräspyörään reilu 15 vuotta tunti kaks päivässä,niin voi jotain kulumista olla havaittavissa.

Edit:Omaa alapyörää vaihtaessa huomasin ainakin selkeästi kumpi oli uusi ja kumpi käytetty,sama homma kaverin pyörissä.
#446

Karmann
Viestit: 123
Liittynyt: To Marraskuu 13. 10:04:02 2003

Viesti Kirjoittaja Karmann » Ti Lokakuu 11. 10:39:10 2005

Vesipumppu, loputhihnat samalla.
Ex. #28
Escort RS Cosworth

Jaakkoki
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jaakkoki » Ti Lokakuu 11. 10:46:37 2005

JRZ kirjoitti:
Jaakkoki kirjoitti:
Timo kirjoitti: niin sitä tarkoitin että vaikka se on kädessä niin siitä ei oikein näe sitä kuntoa. eli ei ehkä kannata konetta rikkoa vanhalla pyörällä..

mut kuten sanoin ei ollut tarkoitus myyntipuuhiin sekaantua vaan auttaa muita cossujen rakentelussa, jos sitä nyt yleensä pystyy.. :roll:
Noh, mites tollanen teräsköntti muuten kuluu niin helposti sitten ? Tällä en tarkoita että epäilisin ettei se kulu mutta oon miettinyt että miten se kumiremmi kuluttaa sitä niin tehokkaasti.. :roll:
Hinkkaa sitä kumia siihen teräspyörään reilu 15 vuotta tunti kaks päivässä,niin voi jotain kulumista olla havaittavissa.

Edit:Omaa alapyörää vaihtaessa huomasin ainakin selkeästi kumpi oli uusi ja kumpi käytetty,sama homma kaverin pyörissä.
Hohhoijjaa, enkös sanonutkin etten epäile ettei se voisi kulua ? ainakaan ohc:ssä se ei kulu samallalailla..

..niin ja olen hiljaa koska en aiheesta mitään tiedä ja alkaa mennä offtopikiksi..

niin ja käytetty ei ole aina aikansa elänyt=paska, eli voi olla esim. 100km ajettu ja sillain..

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ » Ti Lokakuu 11. 13:03:04 2005

Jaakkoki kirjoitti:
JRZ kirjoitti:
Jaakkoki kirjoitti: Noh, mites tollanen teräsköntti muuten kuluu niin helposti sitten ? Tällä en tarkoita että epäilisin ettei se kulu mutta oon miettinyt että miten se kumiremmi kuluttaa sitä niin tehokkaasti.. :roll:
Hinkkaa sitä kumia siihen teräspyörään reilu 15 vuotta tunti kaks päivässä,niin voi jotain kulumista olla havaittavissa.

Edit:Omaa alapyörää vaihtaessa huomasin ainakin selkeästi kumpi oli uusi ja kumpi käytetty,sama homma kaverin pyörissä.
Hohhoijjaa, enkös sanonutkin etten epäile ettei se voisi kulua ? ainakaan ohc:ssä se ei kulu samallalailla..

..niin ja olen hiljaa koska en aiheesta mitään tiedä ja alkaa mennä offtopikiksi..

niin ja käytetty ei ole aina aikansa elänyt=paska, eli voi olla esim. 100km ajettu ja sillain..
Niinhän se menee,kunhan ilmaisin että ei sen kauhean tehokkaasti tarvitse kulua,jos se siellä 15 vuotta on ollut.Jos ei tietoa ole onko se ennen vaihdettu,tulee tod.näk.halvemmaksi vaihtaa se alapyörä kuin tehdä kansiremppa. Ja jos ei aiheesta mitään tiedä voisi olla syytä tutustua tuohon -> http://cosworthrsclub.com/foorumi/viewtopic.php?t=84956
#446

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ti Lokakuu 11. 17:18:47 2005

Offtopic,
kellään hajua mitä maksaa 4wd cosan vesipumppu? en muistanu viimeks kysyy...
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

JRZ
Viestit: 1171
Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja JRZ » Ti Lokakuu 11. 17:20:30 2005

Stefa kirjoitti:Offtopic,
kellään hajua mitä maksaa 4wd cosan vesipumppu? en muistanu viimeks kysyy...
170 eskoa oli kun viimeks rallyracelta tilasin.
#446

PowerUp
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja PowerUp » Ke Lokakuu 12. 0:28:10 2005

Jaakkoki kirjoitti: Noh, mites tollanen teräsköntti muuten kuluu niin helposti sitten ? Tällä en tarkoita että epäilisin ettei se kulu mutta oon miettinyt että miten se kumiremmi kuluttaa sitä niin tehokkaasti.. :roll:
Ei se välttämättä nyt niin kulu, mutta jos sinne nokkaremmin suojakotelon sisään pääsee jostakin jatkuvasti pölyä, irtokiviä ym. (tai sitä koteloa ei ole ollenkaan) niin 100 000 ajettu voi olla entinen.. Tiedän autoja, joissa on 500 000 ajetut jakopäät ja huollossa on vain remmi & kiristi(met) vaihdettu ja pyörät ajaa asiansa edelleen.. Toisaalta tiedän autoja, joilla ei olla päästy huollosta kuin 60 000 ja remmi on sanonut sopimuksen poikki johtuen kuluneista pyöristä.. Kuluttavat hihnan hampaat loppuun uskomattoman nopeasti.

Joten yhteenvetona; Jos epäilet niitä pyöriä normaalia ajoa kuluneimmiksi, niin pelaa varmaan päälle ja uusi.. Pieni hinta täydellisestä kansiremontista :wink: Jotakin osviittaa saat kun mallaat uutta hihnaa niihin pyöriin. Ei pitäisi jäädä rakoa hampaisiin kun se hihna puristetaan sen pyörän ympärille.. Niiden hampaiden reunojen lievä pyöristyneisyys on ihan normaalia, sillä kumi kuluttaa kyllä myös metallia..

Pusa
Viestit: 380
Liittynyt: Ma Huhtikuu 4. 19:07:54 2005
Paikkakunta: Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Pusa » Ma Lokakuu 31. 9:13:04 2005

Ok, kaikki osat on nyt hankittu / tilauksessa, joten homma on edennyt sen suhteen. Hankittua tuli:

Jakohihna, kiristin, nokka-akselien stefat, kampiakselin etupään stefa, apuakselin stefa, termostaatti, termarin tiivisterengas, kaikki kiilahihnat, ylävesiletku, termarikotelon ja vesipumpun välinen letku.

Vielä hankitaan:

Kaikki kiilat sekä pultit / mutterit.

Purkamisen jälkeen tarkistetaan / tarvittaessa uusitaan:

Vesipumppu, nokkapyörät ja kampiakselin hihnapyörä.


Sen verran vielä asiasta, että onko vielä antaa jotain viime hetken vinkkiä / neuvoa jonkin edellä mainitun osan vaihtoon?
Ford Sierra 2.0 RS Cosworth 4x4 -90
Ford Escort -79

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ma Lokakuu 31. 17:15:56 2005

no se ainakin että aika vitun juntturassa on varmasti se kampiakselin pultti, eli pyssy on siihen ainakin hyvä olla. + sitten vielä ulosvetäjä alahihnapyörälle ja oikea jako, tarkasta se vaikka varmuuden vuoksi 12 kertaa... nimim. melkein oho.

itse purin jäähdyttäjän pois niin tuli tilaa ihan kivasti, ei oo paha hommakaan.

Itse pitäsi joku vkloppu vielä vaihtaa vesipumppu ja korjata ohjausvaihde(kuskinpää väljä)
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

PowerUp
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja PowerUp » Ma Lokakuu 31. 17:52:55 2005

Sellaisen vinkin kans annan, että jos se hihnapyörä ei lähde suosiolla, niin älä vedä väkisin edes ulosvetäjällä.. Suihkauta kunnolla joka puolelle sitä akselia wd-40 tai vast. crc:tä (ei vaseliini) ja anna vaikuttaa hetki. Sitten KUMI vasaralla naputellen hieman annan liikkumatilaa sille pyörälle ja lisää crc:tä.. Jos ei meinaa irrota, niin kylmäspray ja pieni "toho" on hyviä, jolla viimeistään irtoaa. Ja jos ei irtoa, niin.. :twisted:

Noista hihnapyöristä monesti lohkeaa palasia pois ja joissakin missä on alumiininen, se menee kasaan ja syö hihnat sitten rapakuntoon nopeasti. Säästää hermoja kun käyttää muutaman minuutin enemmän aikaa ja tervettä järkeä.

Niin ja kannattaa lukea ennen nukkumaanmenoa, aamupalaksi, lounaaksi ja vielä siinä itse työvaiheessakin sitä opaskirjaa :) On monta ihmeellistä asiaa jotka on muistavinaan oikein, mutta ne menee väärin.. Etenkin ensikertalaisena. Muistan ensimmäiseni erittäin hyvin :)

Jakopäänhihnaa vaihtaessa ei nyt suuria mokia voi tehdä, mutta vaikka se kiristin useasti kiristääkin se hihnan ok, niin tarkista sormivoimilla (varmuuden vuoksi) että ei jää liian löysälle. Ja pyöräytyksen jälkeen (huomioi pyörimäsuunta!) vapauta se kiristin varmuuden vuoksi ja tarkista kireys.



Onnea yritykselle :D

Pusa
Viestit: 380
Liittynyt: Ma Huhtikuu 4. 19:07:54 2005
Paikkakunta: Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Pusa » Ma Lokakuu 31. 19:45:01 2005

PowerUp kirjoitti:Sellaisen vinkin kans annan, että jos se hihnapyörä ei lähde suosiolla, niin älä vedä väkisin edes ulosvetäjällä.. Suihkauta kunnolla joka puolelle sitä akselia wd-40 tai vast. crc:tä (ei vaseliini) ja anna vaikuttaa hetki. Sitten KUMI vasaralla naputellen hieman annan liikkumatilaa sille pyörälle ja lisää crc:tä.. Jos ei meinaa irrota, niin kylmäspray ja pieni "toho" on hyviä, jolla viimeistään irtoaa. Ja jos ei irtoa, niin.. :twisted:

Noista hihnapyöristä monesti lohkeaa palasia pois ja joissakin missä on alumiininen, se menee kasaan ja syö hihnat sitten rapakuntoon nopeasti. Säästää hermoja kun käyttää muutaman minuutin enemmän aikaa ja tervettä järkeä.

Niin ja kannattaa lukea ennen nukkumaanmenoa, aamupalaksi, lounaaksi ja vielä siinä itse työvaiheessakin sitä opaskirjaa :) On monta ihmeellistä asiaa jotka on muistavinaan oikein, mutta ne menee väärin.. Etenkin ensikertalaisena. Muistan ensimmäiseni erittäin hyvin :)

Jakopäänhihnaa vaihtaessa ei nyt suuria mokia voi tehdä, mutta vaikka se kiristin useasti kiristääkin se hihnan ok, niin tarkista sormivoimilla (varmuuden vuoksi) että ei jää liian löysälle. Ja pyöräytyksen jälkeen (huomioi pyörimäsuunta!) vapauta se kiristin varmuuden vuoksi ja tarkista kireys.



Onnea yritykselle :D
Joo, onhan noita hihnoja tullut vaihdeltua useaankin eri merkkiin ja malliin, mutta ei koskaan ennen Cossuun. Monesti vaan selviää pirun paljon helpommalla, kun hieman selvittelee asioita etukäteen. Cossun kanssa on muutenkin oltava hieman tarkempi, koska kilkkeet on aika kovan hintaisia ja osittain jo varsin hankalasti saatavia.

Tottahan se on, että ei näitä hommia kirjoista opi eikä foorumeilla keskustelemalla - käytännössä nää on koettava. Voortin "raamattua" on tullut kyllä selailtua ahkerasti ja on siitä ollut paljon hyötyä monessakin hommassa.
Ford Sierra 2.0 RS Cosworth 4x4 -90
Ford Escort -79

Bliz
Viestit: 1773
Liittynyt: Ke Joulukuu 12. 6:33:18 2001
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Bliz » Ma Lokakuu 31. 21:02:52 2005

Pusa, Mitä maksoi nuo varaosat ?

Tarttis ittellekkin tehä sama homma.
Sisu R500 10x4
Volvo S80 D5

Pusa
Viestit: 380
Liittynyt: Ma Huhtikuu 4. 19:07:54 2005
Paikkakunta: Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Pusa » Ti Marraskuu 1. 7:31:16 2005

Bliz kirjoitti:Pusa, Mitä maksoi nuo varaosat ?

Tarttis ittellekkin tehä sama homma.
Autoracingin paketti ei ole vielä tullut postissa, joten ei tarkkaa tietoa (jos vaikka saisi alennusta... :wink: ). Tänään käyn Voortilla hommaamassa loput puuttuvat kilkkeet.

Kun kaikki mahdolliset osat on hankittu, laitan infoa tulemaan.
Ford Sierra 2.0 RS Cosworth 4x4 -90
Ford Escort -79

Vastaa Viestiin