Tekniikanvaihto zetec 1.8 -> 2.0

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Cane
Ylläpitäjä

Tekniikanvaihto zetec 1.8 -> 2.0

Viesti Kirjoittaja Cane » Pe Marraskuu 4. 12:42:08 2005

En löytänyt haulla sopivaa otsikkoa, jos on niin joku fiksumpi voisi neuvoa.

Suunnitteilla olisi zetec-e 115hp koneen vaihto 2-litraiseen, mk6 escorttiin. Mitä asioita tulisi ottaa huomioon? lähinnä mitä kilkkeitä pitää vaihtaa vastaamaan toista mallia että menee läpi katsastuksesta jne?

Rule
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Rule » Pe Marraskuu 4. 13:24:36 2005

Jarruja ja alustaa varmaan joutuu päivittämään. Helpoin tapa on varmaan löytää jostain kolaroitu RS2000 esco (mk5 tai mk6), koska sehän on 2-litranen vehje joten siitä voi ottaa jotain.

kujis
CRSC jäsen 2016
Viestit: 170
Liittynyt: Ma Toukokuu 2. 9:48:51 2005
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja kujis » Pe Marraskuu 4. 13:36:09 2005

Rule kirjoitti:Jarruja ja alustaa varmaan joutuu päivittämään. Helpoin tapa on varmaan löytää jostain kolaroitu RS2000 esco (mk5 tai mk6), koska sehän on 2-litranen vehje joten siitä voi ottaa jotain.
Käykö muuten mk5 taka-akseli mk6? Mitenkä sähköjen kanssa? Voiko koneen vaan laittaa paikalleen ja lyödä tulille?
Sierra Cosworth 4wd - 91

Rule
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Rule » Pe Marraskuu 4. 14:59:32 2005

Tietääkseni kaikki pitäis mennä noin vain mutta en ole varma, koska en ole perehtyny niin paljon noihin mk5-> escoihin. :oops: Joku viisaampi voi varmaan neuvoa tosta. :roll:

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Pe Marraskuu 4. 21:26:23 2005

No ei kait tuossa katsastuksen kanssa mitään ongelmaa tule?

Prossat pysyy alle rajojen.
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

Vastaa Viestiin