Ulkomailla turbotus..

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Eeros
Viestit: 117
Liittynyt: Pe Huhtikuu 15. 23:23:58 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ulkomailla turbotus..

Viesti Kirjoittaja Eeros » Ke Marraskuu 9. 5:17:20 2005

Olipahan taas yövuorossa aikaa miettiä mitä sitä autolle sitten tekis niin juolahti tämmönen asia mieleen:

Eli jos hakisi RS2000:n ulkomailta (esim. Saksasta tai Englannista) ja sen turbottaisi siellä kaikkine muutoksineen niin olisiko ne muutokset silloin päteviä myös Suomessa? Luultavasti Saksassa tai Englannissa missä autoihin voi laittaa vähän enemmän kuin Suomessa operaatio olisi halvempi ja helpompi onnistua..?

Idea tähän tuli siitä kun toin ensimmäisen RS2000:n niin katsastusmies kysyi onko minulla muutoskatsastustodistusta Saksasta 15" tuumaisiin vanteisiin jotka tosin ovat vakiot jonka katsastusmieskin uskoi hetken keskusteltua asiasta.
Escort Rs2000 -96 (Kolaroitu ja myyty)
Escort Rs2000 -95 Mk6
- Ei ole tyhmiä kysymyksiä, vain tyhmä kysyjä -

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Ke Marraskuu 9. 7:28:16 2005

Tuskin onnistuu ainakaan ilman vtt:n mittauksia yms..Ainut mahdollisuus saada suomessakin semmonen turbotettua ilman vtt:n mittausta on Tüv hyväksytty sarja kyseiseen autoon..
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Vastaa Viestiin