Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
ParDe
- Viestit: 889
- Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 21:30:16 2002
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja ParDe » Ke Marraskuu 9. 9:26:07 2005
Mites tämmöne mahtaa onnistua:
Elikkä 2,0 tsekekki E:
Vakiossa: Lambda 1 ennen kattia, katti pakosarjassa toimittamassa downpipen virkaa. lambda 2 heti katin jälkeen. Ei muita katteja.
Tulossa: St170 peltisarja. Muistaakseni 421. Sarjassa ei oo kattia.
Lambda 1 tulee tällöin peltisarjan 4-2-1 kohtaan 2-1. Mutta mites se lambda 2? Saako sen huijattua jollain konstilla ettei tarttis laittaa kattia kuin leimalle? Jos huijaus ei onistu nii ei varmaan jää muita vaihtoeht. kuin laittaa katti heti pakosarjan jatkeeksi ja sen perään se helkkarin jälkilambda... lambdan johtoja pystyy varmaan jatkaan juottamalla...
-
lauri
- Viestit: 3488
- Liittynyt: To Joulukuu 6. 21:48:32 2001
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja lauri » Ke Marraskuu 9. 10:09:57 2005
Kunnolliset tarvikekatit on halpoja nykyään, niin saat ne puuttuvatkin heposet käyttöön, ja ei tarvii kikkailla joka vuosi leiman kanssa.
Nytkin näyttää olevan 3" katti myynnissä myydään osastolla.
-
Skorppi
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Skorppi » Ke Marraskuu 9. 11:09:59 2005
racersplacessa on halpoja 2" ja 2.5" rosterikatteja.
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -