Irroitin anturin, avasin ja tutkin sekä mittasin. En läytänyt langasta katkosta ja liukunastakin on kunnossa. Anturin vastusarvo muuttuu tasaisesti.
Kytkin mittarinjohdon suoraan runkoon, jolloin neula nousi reippaasti yli kolmenvartin, ei kuitenkaan täyteen asti, joten johtokin on ilmeisesti kunnossa.
Kytkin johdon anturiin ja anturinlaipan runkoon, mutta käsin kohoa käännettäessä mittari ei liikandakaan (laippa sai takuuvarmasti maata).
Liitin anturinjohdonpäässä on nyt myös tinattu kiinni johtoon, mutta sekään ei auta.
Mikä peijakas tuota mahtaa vaivata, onko mittari rikki, vai anturi.
Johtojakaan ei ole millään tavalla muuteltu tehtaan jäljiltä.
Ei sitä joka aamu viittisi kepillä tuota bensamäärää tarkistaa... kun auto on kuitenkin päivittäisessä ajossa.
