Sierran puslista?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Sierran puslista?

Viesti Kirjoittaja THR » Su Syyskuu 25. 18:33:38 2005

Onko kaikissa sierroissa takakelkassa olevat puslat halkasijoiltaan samoja vaikka cossussa ns.metalli kuoriset,meinaan et passaako cossun deflex puslat 86is:ään?

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Su Syyskuu 25. 20:21:51 2005

on,mulla ei ainakaan ollu ongelmia saada niitä paikalleen omaan vm. -89 1.6 laseriin..
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

hilteri
Viestit: 1043
Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
Paikkakunta: pohjois-suomi

Viesti Kirjoittaja hilteri » Ti Marraskuu 15. 21:33:42 2005

entä tuo 2veto cossun ja normi sierran etualatukivarren ulompi pusla (joka tulee vakaajan läpi) siis onko ne samat?? ..

käykö samat takapuslat -87 ohc skorppiin ja normaali sierraan?

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ti Marraskuu 15. 22:34:58 2005

hilteri kirjoitti:entä tuo 2veto cossun ja normi sierran etualatukivarren ulompi pusla (joka tulee vakaajan läpi) siis onko ne samat?? ..
Ei siihen ainakaan ole kuin yksi pusla luetteloissa joten kaikissa on sama.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Ti Marraskuu 15. 23:09:51 2005

hilteri kirjoitti:entä tuo 2veto cossun ja normi sierran etualatukivarren ulompi pusla (joka tulee vakaajan läpi) siis onko ne samat?? ..

käykö samat takapuslat -87 ohc skorppiin ja normaali sierraan?
Eikä sisäpuslassakaan ole kuin suuremmalle pultille reikä. Poraa korikiinnikkeen reiät suuremmiksi ja laittaa cossun PULTIT JA MUTTERIT
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

hilteri
Viestit: 1043
Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
Paikkakunta: pohjois-suomi

Viesti Kirjoittaja hilteri » To Marraskuu 17. 21:20:42 2005

on siinä alatukivarren sisäpuolen puslassa se ero näköjään myös että cosan puslan sisähalkasija on vähän paksumpi.. entä noi alkup. pultit ? mikä taika noissa alkuperäsissä on sit, porasin vaan 12mm reiät ja panin normaali pultit.. onko tosta vanhan skorpin ja sierran takapuslista muuten tietoa et käykö samat ollenkaan?

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » To Marraskuu 17. 22:38:34 2005

hilteri kirjoitti:entä noi alkup. pultit ? mikä taika noissa alkuperäsissä on sit
On 10.9 (tai 12.9) lujuudeltaan.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » To Marraskuu 17. 22:45:19 2005

jjs kirjoitti:
hilteri kirjoitti:entä noi alkup. pultit ? mikä taika noissa alkuperäsissä on sit
On 10.9 (tai 12.9) lujuudeltaan.
Boesner 8.8 lukee pultin päässä.

Mutta ovatpahan ainakin alkuperäiset :D
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » To Marraskuu 17. 23:23:33 2005

Vai on niissäkin tingitty joulutinan suuntaan. Omissa lukee 10.9 (vm -86)
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Pe Marraskuu 18. 9:49:59 2005

jjs kirjoitti:Vai on niissäkin tingitty joulutinan suuntaan. Omissa lukee 10.9 (vm -86)
Josko sitä jaksaisi vilkaista mitä tuon sedanin pulteissa lukee..
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

qreippi
Viestit: 2076
Liittynyt: Ti Elokuu 31. 13:44:18 2004
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja qreippi » Pe Marraskuu 18. 9:59:50 2005

ukormi kirjoitti:
jjs kirjoitti:
hilteri kirjoitti:entä noi alkup. pultit ? mikä taika noissa alkuperäsissä on sit
On 10.9 (tai 12.9) lujuudeltaan.
Boesner 8.8 lukee pultin päässä.

Mutta ovatpahan ainakin alkuperäiset :D
Noita samoihan saa joka kaupasta :D
Älä itke äläkä raivoa. ymmärrä.

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Pe Marraskuu 18. 18:21:40 2005

qreippi kirjoitti: Noita samoihan saa joka kaupasta :D
No saa saa, mutta ne eivät ole voortin kautta tilattuja "alkuperäisiä" Cosworthosia joissa on 10 -kertainen kate verrattuna pulttiliikkeestä ostettuihin.

Älä käännä veistä haavassa :lol:
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

Vastaa Viestiin