Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
TAp
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti
Kirjoittaja TAp » Pe Marraskuu 18. 21:39:55 2005
Kannataako tommosesta alkaa tekeen 2.0.aan kantta, siinä on hauska J:n muotoinen imukanava.
Vai onko parempi etsiä tanarin 1.6 ?
Tarkotus on tehdä 36 & 44.5 ventiileillä ja kovilla pakoseeteillä kestävä katukansi DGV-kaasarille, eli alle 150 hp
-
SHR
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Viesti
Kirjoittaja SHR » Pe Marraskuu 18. 21:48:49 2005
Tohon ei tarvi kuin 2.0 kevyellä porttauksella ja jollain kivalla nokalla, pakoseetit teräksestä niin ei tarvii ropata välyksiä. 1.6 jos rupee kunnolla virittää kunnon puristuksilla ja nokilla mutta sitten sitä ei pysty millään kuristaa 150hv:en

-
TAp
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti
Kirjoittaja TAp » La Marraskuu 19. 22:08:25 2005
Mut kun kaikkialla sanotaan että 2.0:n kanavat on liian isot jollei tee
vallan villiä konetta......