mistä tunnistaa cologne 2.4

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

mistä tunnistaa cologne 2.4

Viesti Kirjoittaja tanari » Pe Toukokuu 6. 9:51:27 2005

mistä tunnistaa 2.4litraiseksi colognen, onko jotain numeroa tai kirjainta jossain?
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

Tero_s
Viestit: 179
Liittynyt: To Heinäkuu 3. 10:51:10 2003
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Tero_s » Pe Toukokuu 6. 14:11:00 2005

ARC tai ARD meistattuna lohkossa vasemmalla eteen. ARD on katti malli.

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Pe Toukokuu 6. 14:13:47 2005

Ei liene kyseessä Taunuksen leimaaminen 2.4i koneelle :lol:
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tanari » Pe Toukokuu 6. 14:18:24 2005

ukormi kirjoitti:Ei liene kyseessä Taunuksen leimaaminen 2.4i koneelle :lol:
no jotain semmosta on ollu mielessä :lol: varsinkin kun toi kone nyt on ilmeisesti 2.4 :wink:
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Pe Toukokuu 6. 14:48:59 2005

tanari kirjoitti:
ukormi kirjoitti:Ei liene kyseessä Taunuksen leimaaminen 2.4i koneelle :lol:
no jotain semmosta on ollu mielessä :lol: varsinkin kun toi kone nyt on ilmeisesti 2.4 :wink:
Jep, noita 2.4i koneita löytyy yllättävän helposti :wink:
Itsellä joskus sama mielessä. Puuttuu tuo 2.4 kone ja Taunus. Ja vielä pitää saada tehtyä autokatoskin. Mutta sitten joskus...
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Pe Toukokuu 6. 16:20:54 2005

olishan se ainakin varmatoimisempi vrt 2.8 kaasarimalli joka on tehoiltaan vastaava. on käynyt mielessä useamminkin kuin kerran.. nykyisellä tekniikalla Taunus ei liiku kun tämän kesän.

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Pe Toukokuu 6. 18:58:42 2005

hmm,toi 2.4i vois olla aika räyhee vekotin kahdella puhaltimella vaikkapa sierraan tai taunukseen.. :roll:
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Pe Toukokuu 6. 19:14:58 2005

Sierraan kuuluu 2.9i kahella föönillä. 264hp saa olla cossun jarruilla (mkl absit) sierrassa kuin sierrassa. sellaisella lapulla kehtaa mennä leimaamaan jo kutos-tt:tä.

xrissane
Viestit: 1545
Liittynyt: Pe Joulukuu 21. 11:27:42 2001
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja xrissane » La Toukokuu 7. 13:43:36 2005

... ja tuohon kun vielä lisätään toiset kaksitoista venttiiliä :wink:
* # 71 *

Harraste1 - Ford Sierra XR 24v Cosworth -83/-93
Harraste2 - Ford Mustang GT Convertible -07
pikkuMUSTA - Ford Galaxy 2,2 TDCi Titanium -09

Historiaa - Scorpio Cosworth STW Ghia -93 & Sierra 2,0 STW -83 & Ka 1,3i -98 & Ratsuni 160 J -78 & Citroen C2 VTR -04

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Su Toukokuu 8. 11:36:35 2005

xrissane kirjoitti:... ja tuohon kun vielä lisätään toiset kaksitoista venttiiliä :wink:
...ja pari ahdistinta :-)

scorpio4x4
Viestit: 252
Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
Paikkakunta: Suomen hollanti

Viesti Kirjoittaja scorpio4x4 » Su Toukokuu 8. 22:29:51 2005

UGH! Kutosukot ovat puhuneet. HAU! :twisted:
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu ;)

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Su Toukokuu 8. 23:37:28 2005

Vee niinko Voima!
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Tonis
Viestit: 24
Liittynyt: Ti Kesäkuu 7. 9:10:57 2005
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tonis » To Marraskuu 24. 4:26:29 2005

saako katsastettua 72 2.o v6 taunus 2.8 litraselle? Mitä muutoksia pitää tehdä?

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » To Marraskuu 24. 8:23:37 2005

Tonis kirjoitti:saako katsastettua 72 2.o v6 taunus 2.8 litraselle? Mitä muutoksia pitää tehdä?
Suuret rakentajat ovat kertoneet että saapi leimalle kaasuttimella varustetun 2.8 v6 moottorin Taunukseen. Itse en tuohon oikein edelleenkään usko.
Mutta käy paikallisella konttorilla kysymässä. Tarvitset mukaan Taunuksesi rekisteriotteen.

Jos on alunperin v6 niin siinä lienee 3.44 iso Atlas ja isot jarrut. 2.8 ei ole juurikaan painavampi kuin tuo 2.0v6 joten jousille tuskin tarvitsee tehdä kummempia. Koneen korvakot, laatikko yms on jo valmiina joten muutoksia ei kaiken kaikkiaan kovin paljoa tarvitse tehdä.

2.6 kone on jo helpommin asennettava juttu, heittää vaan paikoilleen ja käy muutoskatsastamassa :?

Mutta olepas noheva ja laita se 2.4i sinne konepellin alle. Saat enemmän kaakkeja ja siinä sivussa hieman nykyaikaisemman ja polttoainetaloudellisemman koneen Taunukseesi :D
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

jouni
Viestit: 1904
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja jouni » To Marraskuu 24. 8:41:40 2005

samiharju kirjoitti:
xrissane kirjoitti:... ja tuohon kun vielä lisätään toiset kaksitoista venttiiliä :wink:
...ja pari ahdistinta :-)
Jätkillä alkaa tuossa yhteenlaskussa olla 24 venttiiliä ja jo 4 ahdinta... :D
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » To Marraskuu 24. 18:51:52 2005

jouni kirjoitti:
samiharju kirjoitti:
xrissane kirjoitti:... ja tuohon kun vielä lisätään toiset kaksitoista venttiiliä :wink:
...ja pari ahdistinta :-)
Jätkillä alkaa tuossa yhteenlaskussa olla 24 venttiiliä ja jo 4 ahdinta... :D
pannaan vielä kaksi lisää jos ei piisaa?

taneli
Viestit: 963
Liittynyt: La Maaliskuu 6. 16:58:22 2004
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja taneli » To Marraskuu 24. 22:31:39 2005

niin.. saisihan tuosta 12v koneestakin 300hv "suht helposti",kahdella puhaltimella. meidän kylillä ollut 2kpl.. ja vähän enemmänkin jos alkaa hi performance extreme ratkaisuihin :P jos laittais vähän pienemmällä koneella pari puhallinta.. alle 140 hv.. jees. :roll: kait se hyvin menee. :o
taxi-taunus 2.8i, ikuinen projekti, ja -02 farkku focus.

Tonis
Viestit: 24
Liittynyt: Ti Kesäkuu 7. 9:10:57 2005
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tonis » Pe Marraskuu 25. 0:54:09 2005

ukormi kirjoitti:
Tonis kirjoitti:saako katsastettua 72 2.o v6 taunus 2.8 litraselle? Mitä muutoksia pitää tehdä?
Suuret rakentajat ovat kertoneet että saapi leimalle kaasuttimella varustetun 2.8 v6 moottorin Taunukseen. Itse en tuohon oikein edelleenkään usko.
Mutta käy paikallisella konttorilla kysymässä. Tarvitset mukaan Taunuksesi rekisteriotteen.

Jos on alunperin v6 niin siinä lienee 3.44 iso Atlas ja isot jarrut. 2.8 ei ole juurikaan painavampi kuin tuo 2.0v6 joten jousille tuskin tarvitsee tehdä kummempia. Koneen korvakot, laatikko yms on jo valmiina joten muutoksia ei kaiken kaikkiaan kovin paljoa tarvitse tehdä.

2.6 kone on jo helpommin asennettava juttu, heittää vaan paikoilleen ja käy muutoskatsastamassa :?

Mutta olepas noheva ja laita se 2.4i sinne konepellin alle. Saat enemmän kaakkeja ja siinä sivussa hieman nykyaikaisemman ja polttoainetaloudellisemman koneen Taunukseesi :D
eli pitäskö 2.4i laittaa millä kalusteilla ja mistä tuo kone? Ja tartteeko mitä muuta tehrä?

Colognevsa
Viestit: 593
Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
Paikkakunta: VAASA

Viesti Kirjoittaja Colognevsa » La Marraskuu 26. 16:52:19 2005

samiharju kirjoitti:
jouni kirjoitti:
samiharju kirjoitti: ...ja pari ahdistinta :-)
Jätkillä alkaa tuossa yhteenlaskussa olla 24 venttiiliä ja jo 4 ahdinta... :D
pannaan vielä kaksi lisää jos ei piisaa?
Ja Paxton... vaikka kertaa kaks!

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » La Marraskuu 26. 17:16:02 2005

Tonis kirjoitti: eli pitäskö 2.4i laittaa millä kalusteilla ja mistä tuo kone? Ja tartteeko mitä muuta tehrä?
Periaatteessa pitää muuttaa ainakin:
Ruiskun tankki ( vaatii tankin alaosaan lähdön josta ruiskupumppu saa polttoaineen ) tai tehdä erillinen keruusäiliö ruiskupumppua varten.
Tehdä paluulinja tankille jos ei jo ole.

Sitten vaan kone kytkimineen ja koneenjohtosarja jostakin Scorpiosta kaikkine ruiskuhilppeineen paikoilleen. Kampuran päästä katsot vain että on samankokoinen silmälaakeri kuin entisessä.

Laatikko käy entinen.

2.0 ja 2.3 koneisissa taitaa olla pitkälle samat voimansiirtokalut eli ei pitäisi tarvita tehdä suurempia muutoksia.

Tässä noin pääpiirteittään. Varmasti tulee ongelmiakin mutta missäpä muutoksessa niitä ei tulisi :D

Onnea projektiin.
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » La Marraskuu 26. 21:32:09 2005

Harvinaisen turha kone tuo 2.4i, mutta erinomainen olla olemassa... ;-)
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Sine
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6041
Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sine » Su Marraskuu 27. 16:43:02 2005

Olikos siinä jopa huimaavat 125 hp tehoa! No, V6:n murinat sentään löytyy.

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Su Marraskuu 27. 16:56:20 2005

Sine kirjoitti:Olikos siinä jopa huimaavat 125 hp tehoa! No, V6:n murinat sentään löytyy.
125 kaakkia joo. Mutta onhan se nyt hyvä vaihtoehto vanhalle v6 2.3 tai 2.6 koneelle Taunukseen. Nämä Woimamoottorit sitten erikseen :wink:
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

Jaakkoki
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jaakkoki » Su Marraskuu 27. 17:00:05 2005

Sine kirjoitti:Olikos siinä jopa huimaavat 125 hp tehoa! No, V6:n murinat sentään löytyy.
V niinko voima. :lol:

Arto65FB
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Arto65FB » Ma Marraskuu 28. 13:08:50 2005

Sine kirjoitti:Olikos siinä jopa huimaavat 125 hp tehoa! No, V6:n murinat sentään löytyy.
No mutta sehän menee sitten Escorttiin. Mistäs niitä saa?

ylimark
Viestit: 920
Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 20:10:17 2003
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja ylimark » Ma Marraskuu 28. 13:56:22 2005

Arto65FB kirjoitti:
Sine kirjoitti:Olikos siinä jopa huimaavat 125 hp tehoa! No, V6:n murinat sentään löytyy.
No mutta sehän menee sitten Escorttiin. Mistäs niitä saa?
Liian raskas ekkerin keulalle jos meinaa suoraan muutoskatsastamalla.
Sierra RS Cosworth -86
Cossu 4x4 x2
#654

nprteam
Viestit: 1366
Liittynyt: Ti Syyskuu 30. 9:20:25 2003
Paikkakunta: #803

Viesti Kirjoittaja nprteam » Ma Marraskuu 28. 16:56:12 2005

Paljos tuo 2.4 sitte painaa? 169kg näyttäs malli eroavaisuus lapun mukaan saavan escoon laittaa(2.0 130kg) apulaitteineen.
Focus 1.6 Ecoboost Titanium "Taxi" -11
Ex. Focus 1.6 -99
ex. Escort 1.4cl
Stolen Sierra 2.0 3D -84(Sierra 013)
-Uudella innolla taas mukana, tiedä taas mitä kesällä keksii ;)
-Jaa-a, intoa vois olla, mut kuka möis aikaa? -19
-If it's illegal to race, only the outlaws could race.

ylimark
Viestit: 920
Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 20:10:17 2003
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja ylimark » Ti Marraskuu 29. 13:01:37 2005

Tarkkaa painoa en tiedä, mutta tanari selvitteli 2.3 Colognen leimausta ekkeriin ja paino meni yli. Epäilen, ettei tuo 2.4 EFI ainakaan kevyempi ole, kuin 2.3 kaasari...
Sierra RS Cosworth -86
Cossu 4x4 x2
#654

Arto65FB
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Arto65FB » Ti Marraskuu 29. 18:03:37 2005

Tuolta vähän epämääräisiä painoja
http://www.241computers.com/ford/Conten ... 30-38.html

sen mukaan 2.0-2.8 V6 painaa 305lbs, eli 138kg, eli mitäköhän painoja on vertailtu.

Eikun mä luulin, että 2.4 koneessa olisi jo alsa-kannet.

Ford 2.3 Poli-motor = koeluontoinen muovimoottori??? :lol:

ylimark
Viestit: 920
Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 20:10:17 2003
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja ylimark » Ti Marraskuu 29. 19:09:19 2005

UK foorumeilta löyty tällasia tietoja:

"V6 cologne is only around 330lbs without ancilleries" = 149.6kg + apulaitteet
"Cologne is lightest at 167Kg"

Toisaalta minun laskuopin mukaan 130kg + 20% = 156kg, eikä 169. Tilavuus saa kasvaa 25% ei paino...
Sierra RS Cosworth -86
Cossu 4x4 x2
#654

nprteam
Viestit: 1366
Liittynyt: Ti Syyskuu 30. 9:20:25 2003
Paikkakunta: #803

Viesti Kirjoittaja nprteam » Ti Marraskuu 29. 19:10:35 2005

ylimark kirjoitti:UK foorumeilta löyty tällasia tietoja:

"V6 cologne is only around 330lbs without ancilleries" = 149.6kg + apulaitteet
"Cologne is lightest at 167Kg"

Toisaalta minun laskuopin mukaan 130kg + 20% = 156kg, eikä 169. Tilavuus saa kasvaa 25% ei paino...
Edit: ei sittenkään mitää, muistin väärin. Jossai vanhoissa lapuissa mulla oli että massa sais nousta 30%.
Focus 1.6 Ecoboost Titanium "Taxi" -11
Ex. Focus 1.6 -99
ex. Escort 1.4cl
Stolen Sierra 2.0 3D -84(Sierra 013)
-Uudella innolla taas mukana, tiedä taas mitä kesällä keksii ;)
-Jaa-a, intoa vois olla, mut kuka möis aikaa? -19
-If it's illegal to race, only the outlaws could race.

Arto65FB
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Arto65FB » Ke Marraskuu 30. 9:42:17 2005

nprteam kirjoitti:
ylimark kirjoitti:UK foorumeilta löyty tällasia tietoja:

"V6 cologne is only around 330lbs without ancilleries" = 149.6kg + apulaitteet
"Cologne is lightest at 167Kg"

Toisaalta minun laskuopin mukaan 130kg + 20% = 156kg, eikä 169. Tilavuus saa kasvaa 25% ei paino...
Edit: ei sittenkään mitää, muistin väärin. Jossai vanhoissa lapuissa mulla oli että massa sais nousta 30%.
Tilavuus +25%, teho 20% ja koneen paino saa nousta 10% ja 20% jos siirtää muuta massaa kuten akkua takakonttiin, lasikuitua ym keventävää.

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ke Marraskuu 30. 16:01:29 2005

Arto65FB kirjoitti:
Tilavuus +25%, teho 20% ja koneen paino saa nousta 10% ja 20% jos siirtää muuta massaa kuten akkua takakonttiin, lasikuitua ym keventävää.
Juu, ja vertailukone voi olla eri kaikille noille määreille. Escortin kohdalla tällä ei liene suurta merkitystä, mutta esim. Sierran tai vaikka Chevy-Vanin kohdalla jo on.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

nprteam
Viestit: 1366
Liittynyt: Ti Syyskuu 30. 9:20:25 2003
Paikkakunta: #803

Viesti Kirjoittaja nprteam » Ke Marraskuu 30. 18:55:57 2005

MouTine kirjoitti:
Arto65FB kirjoitti:
Tilavuus +25%, teho 20% ja koneen paino saa nousta 10% ja 20% jos siirtää muuta massaa kuten akkua takakonttiin, lasikuitua ym keventävää.
Juu, ja vertailukone voi olla eri kaikille noille määreille. Escortin kohdalla tällä ei liene suurta merkitystä, mutta esim. Sierran tai vaikka Chevy-Vanin kohdalla jo on.
2. Muutoskatsastuksessa saadaan hyväksyä myös sellaisen alkuperäistä painavamman, teholtaan tai iskutilavuudeltaan suuremman moottorin (vertailumoottori) vaihtaminen, jonka auton valmistaja on tarkoittanut käytettäväksi samaan mallisarjaan kuuluvassa, yleiseen tieliikenteeseen tarkoitetussa autossa, taikka myös vertailumoottoreita tehokkaamman, painavamman tai iskutilavuudeltaan suuremman moottorin vaihtaminen. Vaihtaminen on sallittua seuraavin edellytyksin:

Joo, näin minäkin ymmärtäisin sen, koska tuolla alleviivatussa lukee vertailumoottoreita.
Onko jollain ihan kokemusta aiheesta, esim. tuplaturbo 24V cossu sierra tai jotai?
Focus 1.6 Ecoboost Titanium "Taxi" -11
Ex. Focus 1.6 -99
ex. Escort 1.4cl
Stolen Sierra 2.0 3D -84(Sierra 013)
-Uudella innolla taas mukana, tiedä taas mitä kesällä keksii ;)
-Jaa-a, intoa vois olla, mut kuka möis aikaa? -19
-If it's illegal to race, only the outlaws could race.

Vastaa Viestiin