Mopessa on samaa 23/1" pooria kuin Fordissakin, joten sopiva Moppekytkin vaan koneen perään.jeddah kirjoitti:Ihan pakko kysyä itekki kytkimestä vaikka suht järkiheittona kaikki tätä pitääkin....
Kaverit meinaa et tuo MT-75 istuu helposti Moparin 273cid V8 koneeseen, no ihan sama minulle, kiva vaan jos saavat toimimaan....![]()
Paketti on tulossa jäärata-Sierraan ja kytkin luonnollisesti on hieman kysymysmerkki
Nurkassa on yksi hyvä 924 Porschen paineasetelma jos vähän järeämpää tarvitsee (ja jos se sopii tuohon edes jotenkin) mutta vakio kytkinlevy voipi antautua aika nopeasti.... Mikähän kestäisi n. 200hv ja 350-400nm jos käyttää Sierran paineasetelmaa... Ja härveli tulee tosiaan jääradalle eli on aika budjettiluokan kyhäelmä
Muuten voimansiirto on vähän yhdisteltyä iS sierraa ja 2.0 sierraa, perämurikka tulee olemaan mallia 100% lukko. Meinaavat korvata tasauspyörästön jollain kiinteällä akselilla tai jotain en oikein pysynyt kärryillä....![]()
Saas nähdä mitä tulee....
sintteri
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Puhutaanko nyt sintteristä vai lapakytkimestä?
Sinttereitä ei katuautoissa nää, kilpakalustossa maailmalla kylläkin (suomessa harvoin). Itellä lapakytkin, 4lapaa - jousittamaton, toimii ja luistaakin joskus, jäykkä asetelma ja uudet palat on odottelemassa.
Sinttereitä ei katuautoissa nää, kilpakalustossa maailmalla kylläkin (suomessa harvoin). Itellä lapakytkin, 4lapaa - jousittamaton, toimii ja luistaakin joskus, jäykkä asetelma ja uudet palat on odottelemassa.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line