Weber dcoe 45 mistä tunnistaa onko paineistetut?

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Weber dcoe 45 mistä tunnistaa onko paineistetut?

Viesti Kirjoittaja Mikitic » Ti Tammikuu 3. 21:32:39 2006

ainakin kumiset tiivisteet on sen kohokammion kannenvälissä :shock: jos jollain ylimääräinen sopuhintainen painekotelo niin voisin ostaa...

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

Viesti Kirjoittaja timppaanen » Ti Tammikuu 3. 22:00:21 2006

muoviset kohotkin pitäis olla ja "kumiset neulaventtit" ja vissiin läppäakselilla o-renkaat tai vastaavat tiivisteet
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikitic » Ti Tammikuu 3. 22:09:06 2006

on muoviset kohot :D läppien akselilla on 0renkaat ja imusarja ja kaasarien väleissä oli o-renkaat.

ytte
Viestit: 1555
Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte » Ke Tammikuu 4. 11:05:33 2006

muovikohot o kaikissa vakiona, jos ny puhutaan yli -80 luvun kaasareista.

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikitic » Ke Tammikuu 4. 11:25:40 2006

soitin freetechnicsille ja sano että weber dcoe kaasareissa jos on merkintä 151 tai 152 sen dcoe:n jälkeen niin soveltuu turbokäyttöön sellaisenaan ja jos joku muu niin kalliit paineistaa...

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikitic » Ke Tammikuu 4. 18:35:53 2006

kerrankin tuuria! sattui olemaan nuo 152 merkityt eli paineistetut O:)

fsohc
Viestit: 1694
Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005

Viesti Kirjoittaja fsohc » Ke Tammikuu 4. 19:09:54 2006

tiedä sitten mutta olen kuullut että tuplat olisi helppo painestaa itse. Siis huom. olen kuullut.

nprteam
Viestit: 1366
Liittynyt: Ti Syyskuu 30. 9:20:25 2003
Paikkakunta: #803

Viesti Kirjoittaja nprteam » Ke Tammikuu 4. 19:51:08 2006

fsohc kirjoitti:tiedä sitten mutta olen kuullut että tuplat olisi helppo painestaa itse. Siis huom. olen kuullut.
Eihän paineistaminen sinänsä ole ongelma, mutta ianakin dellorton kisa- ja turbokäyttöön tarkoitetuissa on lisärikastus, eli ei tarvitse hankalasti säädettäviä jyrkästi rikastavia seosputkia. Aivan varmasti toimii tavan katukäytössä tavalliset jälkeenpäin paineistetutkin.
Focus 1.6 Ecoboost Titanium "Taxi" -11
Ex. Focus 1.6 -99
ex. Escort 1.4cl
Stolen Sierra 2.0 3D -84(Sierra 013)
-Uudella innolla taas mukana, tiedä taas mitä kesällä keksii ;)
-Jaa-a, intoa vois olla, mut kuka möis aikaa? -19
-If it's illegal to race, only the outlaws could race.

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikitic » Ke Tammikuu 4. 21:55:02 2006

kallit kuulemma, en sitten tiedä kuinka vaikeat.

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » To Tammikuu 5. 11:57:55 2006

free tekniksillä 120 eeroo

http://www.freetechnics.fi/

sieltä -->kaasuttimien varaosat ja -->dellorto osat
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikitic » To Tammikuu 5. 12:28:11 2006

oli kyse weberin dcoe 45:sista

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » To Tammikuu 5. 12:46:15 2006

oho :shock:

en osaa näemmä lukeekaa enää :oops:
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

Vastaa Viestiin