Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Antti
- Viestit: 153
- Liittynyt: To Lokakuu 31. 16:38:59 2002
- Paikkakunta: suomi
Viesti
Kirjoittaja Antti » Ti Tammikuu 3. 17:12:29 2006
onkohan tolppa paskana kun saa hampaat irvessä kiskoa vartin iskaria ylöspäin mut alas menee tostanoivaan.
Kun toinen on jäykkä molempiin suuntiin, mut ei niin kun toi toinen
-
qreippi
- Viestit: 2076
- Liittynyt: Ti Elokuu 31. 13:44:18 2004
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti
Kirjoittaja qreippi » Ti Tammikuu 3. 17:27:00 2006
onko näitä kuuluisia "säädettäviä" koneja? niissähän on se "valmistus" vika, haulla löytyy lisää tuosta säädettävien viasta.
Älä itke äläkä raivoa. ymmärrä.
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Ti Tammikuu 3. 17:31:53 2006
Sisään sen kuuluu helpommin mennäkin, ja säädettävissä (keltaiset) vain ulos-suuntaa voi säätää jäykemmäksi. Onko kummatkin samassa säätöasennossa?
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
Antti
- Viestit: 153
- Liittynyt: To Lokakuu 31. 16:38:59 2002
- Paikkakunta: suomi
Viesti
Kirjoittaja Antti » Ti Tammikuu 3. 21:23:23 2006
Juu on keltaset, täytyy tarkistaa asento.
se jäykempi vaan holahtaa niin helposti sisäänpäin verrattuna siihen toiseen
-
paperman
- Viestit: 1699
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
- Paikkakunta: Muikkukukko #496
Viesti
Kirjoittaja paperman » Ti Tammikuu 3. 22:23:48 2006
Aikanaan Jäärata-Impissä oli tuollaiset konit. Molemmat painui helposti sisään ja ulosjouston sai säädettyä! Kyllä se sisäänjousto pitäisi olla yhtä pehmeä molemmissa. Motorall oy:llä aikoinaan noita huollatin.
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com
Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)
Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!
-
Arska
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Viesti
Kirjoittaja Arska » Ti Tammikuu 3. 22:38:02 2006
JesseT kirjoitti:Sisään sen kuuluu helpommin mennäkin, ja säädettävissä (keltaiset) vain ulos-suuntaa voi säätää jäykemmäksi.
Kaikki Konit on säädettäviä, mutta nuppisäätö on vain keltaisissa.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
-
qreippi
- Viestit: 2076
- Liittynyt: Ti Elokuu 31. 13:44:18 2004
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti
Kirjoittaja qreippi » Ti Tammikuu 3. 22:45:23 2006
Arska kirjoitti:JesseT kirjoitti:Sisään sen kuuluu helpommin mennäkin, ja säädettävissä (keltaiset) vain ulos-suuntaa voi säätää jäykemmäksi.
Kaikki Konit on säädettäviä, mutta nuppisäätö on vain keltaisissa.
Allekirjoitatko tuon?

Älä itke äläkä raivoa. ymmärrä.
-
pertrac36
- Viestit: 150
- Liittynyt: Ke Helmikuu 13. 0:20:09 2002
Viesti
Kirjoittaja pertrac36 » Ti Tammikuu 3. 22:47:45 2006
hep,
Arska kirjoitti:... mutta nuppisäätö on vain keltaisissa.
..mutta ei toki kaikissa. löytyy myös "paina ja kierrä" -säätöisiä keltaisia.
tarkennuksena vaan
-timppa
#176
-
Arska
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Viesti
Kirjoittaja Arska » Ti Tammikuu 3. 22:55:00 2006
Kyllä allekirjoitan, ja edellinen tarkennus on toki tärkeä. Kaikkihan ei välttämättä tajua miksei esim. sierran takaiskarissa ole päässä nuppisäätöä ja valittavat myyjäliikkeeseen säätönippelin puuttumisesta......
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5