Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
wertaid
- Viestit: 65
- Liittynyt: Pe Syyskuu 3. 17:58:14 2004
- Paikkakunta: Kaustinen
Viesti
Kirjoittaja wertaid » To Tammikuu 5. 16:20:50 2006
Olis kysymyksiä. Onko tää kyseinen Bensapumppu Facet Red Top 170l/h olisko hyvä ostos? onko kellään kokemuksia täst kaasutin käytös?
tult sivulta löytyy kyseinen pumppu mis olis kuva siit!!
http://kauppa.hm-osatuonti.fi/index.asp?page=0&
Tää kyseinen benssa pumppu tulis ruokkimaan Weber 32dat:a ja sen pitäis kai piisata tolle hyvin.. (onko riittävä?)
Entinen sähköinen Bensapumppu oli tarvikemalli ja se tuotti 95l/h... toi ei kyl mun mielest kyl oo riittävä tolle turbo kaasarille.. tuntuu et soppa loppuu kesken.
korjantuisko tol bensapumppun vaihdolla toi bensan puute, vai mis vois olla sit vika?

-
J
- Viestit: 551
- Liittynyt: Ke Toukokuu 8. 9:28:35 2002
- Paikkakunta: Karjala
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja J » To Tammikuu 5. 16:37:26 2006
Ei ole tarpeeksi painetuottoa turbokäyttöön.
korjaan: ei kehitä tarpeeksi painetta siis..
Kaikki ryssät maasta pois ja alas punakaarti.
-
wertaid
- Viestit: 65
- Liittynyt: Pe Syyskuu 3. 17:58:14 2004
- Paikkakunta: Kaustinen
Viesti
Kirjoittaja wertaid » To Tammikuu 5. 16:45:04 2006
mikä olis sit hyvä bensapumppu kaasari turbo käyttöön? saa pistää ehotuksia?
-
timppaanen
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
Viesti
Kirjoittaja timppaanen » To Tammikuu 5. 16:48:24 2006
wertaid kirjoitti:mikä olis sit hyvä bensapumppu kaasari turbo käyttöön? saa pistää ehotuksia?
vaikka cossun orkkis pumppu
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit -->
escort mk1 2.0 -70,
escort mk2 2.0 -78
-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja olafu » Ma Tammikuu 9. 18:35:04 2006
Kaasarihommissa on paluulinjan sitten syytä olla riittävän iso, muuten tulee ongelmia. Kaasareitten bensanpaine on kuitenkin niin pieni ja ruiskun pumpun tuotto pienillä paineilla niin suuri, että jos linja vastustaa, niin bensanpaine pääsee nousemaan helposti liian korkeaksi = kaasarit tulvii. Bensanpainemittari on välttämätön, että saa paineensäätimestä oikean paineen/pystyy paikallistamaan vikoja.
Ollaan tehty semmosia virityksiä, että pumppu on konehuoneessa ja säätimen paluuputki menee pumpun imuun. Aina on toiminu, mutta en silti oikein luottas. Ilmaa kun pääsee niin se pyörii siellä iät ja ajat, poistuu kyllä lopulta neulaventtiilien kautta.
Jäsen #606