Bensapumppu Facet Red Top

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

wertaid
Viestit: 65
Liittynyt: Pe Syyskuu 3. 17:58:14 2004
Paikkakunta: Kaustinen

Bensapumppu Facet Red Top

Viesti Kirjoittaja wertaid » To Tammikuu 5. 16:20:50 2006

Olis kysymyksiä. Onko tää kyseinen Bensapumppu Facet Red Top 170l/h olisko hyvä ostos? onko kellään kokemuksia täst kaasutin käytös?
tult sivulta löytyy kyseinen pumppu mis olis kuva siit!! http://kauppa.hm-osatuonti.fi/index.asp?page=0&

Tää kyseinen benssa pumppu tulis ruokkimaan Weber 32dat:a ja sen pitäis kai piisata tolle hyvin.. (onko riittävä?)
Entinen sähköinen Bensapumppu oli tarvikemalli ja se tuotti 95l/h... toi ei kyl mun mielest kyl oo riittävä tolle turbo kaasarille.. tuntuu et soppa loppuu kesken.

korjantuisko tol bensapumppun vaihdolla toi bensan puute, vai mis vois olla sit vika? :roll:

J
Viestit: 551
Liittynyt: Ke Toukokuu 8. 9:28:35 2002
Paikkakunta: Karjala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja J » To Tammikuu 5. 16:37:26 2006

Ei ole tarpeeksi painetuottoa turbokäyttöön.
korjaan: ei kehitä tarpeeksi painetta siis..
Kaikki ryssät maasta pois ja alas punakaarti.

wertaid
Viestit: 65
Liittynyt: Pe Syyskuu 3. 17:58:14 2004
Paikkakunta: Kaustinen

Viesti Kirjoittaja wertaid » To Tammikuu 5. 16:45:04 2006

mikä olis sit hyvä bensapumppu kaasari turbo käyttöön? saa pistää ehotuksia?

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

Viesti Kirjoittaja timppaanen » To Tammikuu 5. 16:48:24 2006

wertaid kirjoitti:mikä olis sit hyvä bensapumppu kaasari turbo käyttöön? saa pistää ehotuksia?
vaikka cossun orkkis pumppu
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Ma Tammikuu 9. 18:35:04 2006

Kaasarihommissa on paluulinjan sitten syytä olla riittävän iso, muuten tulee ongelmia. Kaasareitten bensanpaine on kuitenkin niin pieni ja ruiskun pumpun tuotto pienillä paineilla niin suuri, että jos linja vastustaa, niin bensanpaine pääsee nousemaan helposti liian korkeaksi = kaasarit tulvii. Bensanpainemittari on välttämätön, että saa paineensäätimestä oikean paineen/pystyy paikallistamaan vikoja.

Ollaan tehty semmosia virityksiä, että pumppu on konehuoneessa ja säätimen paluuputki menee pumpun imuun. Aina on toiminu, mutta en silti oikein luottas. Ilmaa kun pääsee niin se pyörii siellä iät ja ajat, poistuu kyllä lopulta neulaventtiilien kautta.
Jäsen #606

Vastaa Viestiin