
1.6 CVH kampiakselin hihnapyörän pultti
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 244
- Liittynyt: Ke Joulukuu 24. 1:24:41 2003
- Paikkakunta: Tampere
1.6 CVH kampiakselin hihnapyörän pultti
Onko vasenkätinen vai normaali kierre? On vähän tiukalla 

#764
-
- Viestit: 244
- Liittynyt: Ke Joulukuu 24. 1:24:41 2003
- Paikkakunta: Tampere
Tattista vastauksista! Tuossa oli sellanen tarina että itte olin hallilla enkä saanu pulttia auki. Soitin sitte tyttökaverille joka kirjotti kysymyksen tänne ja samaan aikaan etti googlesta vastausta. No, nopeemmin tuli tänne vastaus kun googlettamalla löyty vastaus.
Remmi siis tuli vaihdettua, mutta löyty toinen ongelma. Tyrkkään sen tähän samaan topikkiin nytte nii ei tarvii alottaa uutta.
Korjasin tuosta samasta escosta kaasupolkimen kiinnityksen ja nyt kaasuläppä aukee kokonaan ku painaa pedaalin pohjaan, mutta puolenvälin jälkeen tuntuu että koneesta häviää vedot kokonaan. Nitkuttelin tuossa viikonloppuna liittimet läpi mutta ei korjaantunu.
Minkä anturin toimimattomuus aiheuttas tuon täyskaasulla tehottomuuden. Käy siis nätisti tyhjäkäyntiä ja pintakaasulla vetää tasasesti.
Remmi siis tuli vaihdettua, mutta löyty toinen ongelma. Tyrkkään sen tähän samaan topikkiin nytte nii ei tarvii alottaa uutta.
Korjasin tuosta samasta escosta kaasupolkimen kiinnityksen ja nyt kaasuläppä aukee kokonaan ku painaa pedaalin pohjaan, mutta puolenvälin jälkeen tuntuu että koneesta häviää vedot kokonaan. Nitkuttelin tuossa viikonloppuna liittimet läpi mutta ei korjaantunu.
Minkä anturin toimimattomuus aiheuttas tuon täyskaasulla tehottomuuden. Käy siis nätisti tyhjäkäyntiä ja pintakaasulla vetää tasasesti.
#764