holset hx super

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

2002rs
Viestit: 226
Liittynyt: Ti Joulukuu 16. 21:01:50 2003
Viesti:

holset hx super

Viesti Kirjoittaja 2002rs » Ti Tammikuu 17. 15:44:56 2006

Löytyykö kokemuksia kyseisestä ahtimesta? Tai linkkiä missä olis juttua.
#643
RS2

Jallu
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6559
Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
Paikkakunta: Helsinki..... #54

Viesti Kirjoittaja Jallu » Ti Tammikuu 17. 16:40:51 2006

Uusi "päivitetty" HX sarja kuulemma. Kuukle?

ect
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Toukokuu 16. 17:17:55 2005

Viesti Kirjoittaja ect » Ti Tammikuu 17. 17:27:12 2006

Mulla olis sellanen myynnissä mikäli kiinnostaa.Ihan hyvä turbo.
+XXXhv

2002rs
Viestit: 226
Liittynyt: Ti Joulukuu 16. 21:01:50 2003
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2002rs » Ti Tammikuu 17. 18:00:25 2006

ect kirjoitti:Mulla olis sellanen myynnissä mikäli kiinnostaa.Ihan hyvä turbo.
löytyskö kuvaa? Ja hinta. pistä privaa.
#643
RS2

Yrkesman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Yrkesman » Ke Tammikuu 18. 9:02:03 2006

http://www.turbodieselregister.com/user ... 32&width=4
The Super 40 has a different compressor (as you knew), but the turbine side is basically the same as a stock 40. However, it should be MUCH more reliable than a stock 40 because it turns fewer rpm for a given boost level. It will make as much boost @ 130K rpm as a stock 40 does at 150K rpm. It's a much more efficient compressor wheel. 16cm and 18cm housing are available- same as regular 40.

The Super 52 turns even fewer RPM (112K or so). No word on peak boost levels. It requires an adapter to mate to the the manifold, while the super 40 is a drop-in.

Vastaa Viestiin