2,0 Zetec E sammuu ripeämmän ajon jälkee kun painaa kytkimen pohjaan. Aina ei tarvii olla edes ripeää ajoa takana. Kokeiltu puhdistaa kaasuläpäs asento tunnistin. Jos ei sammu niin käy _todella_ alhaalla, >400rpm
Mikä vikana?
Toinen asia:
Käsijarrun/ jarrunesteen pinnan varoitus valo toimii lähes normaalisti, elikkä kun otat käpön pois päältä jne..... niin varoitus valo jää palamaan erittäin himmeästi...?
Kaverin ABS sierrassa vähän samaa vikaa, tosin ABS valo(keltainen) hehkuu himmeänä..
Kummassakaan tapauksessa hehkuminen ei johdu mittariston valojen heijastumisesista.
Focus sammuu
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1366
- Liittynyt: Ti Syyskuu 30. 9:20:25 2003
- Paikkakunta: #803
Sammumiseen en sano mitään, mutta yleensä valojen hehkuminen liittyy maadoitus ongelmiin.
Focus 1.6 Ecoboost Titanium "Taxi" -11
Ex. Focus 1.6 -99
ex. Escort 1.4cl
Stolen Sierra 2.0 3D -84(Sierra 013)
-Uudella innolla taas mukana, tiedä taas mitä kesällä keksii
-Jaa-a, intoa vois olla, mut kuka möis aikaa? -19
-If it's illegal to race, only the outlaws could race.
Ex. Focus 1.6 -99
ex. Escort 1.4cl
Stolen Sierra 2.0 3D -84(Sierra 013)
-Uudella innolla taas mukana, tiedä taas mitä kesällä keksii

-Jaa-a, intoa vois olla, mut kuka möis aikaa? -19
-If it's illegal to race, only the outlaws could race.
-
- Viestit: 276
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 5. 12:44:08 2002
Käyntivikaan lähtisin ensin veikkaamaan joutokäynnin säätöventtiiliä tai sitten maf-anturi eli ilmamäärämittaria.Molemmat näkisi, kun testaa ja voivat tehdä juuri kyseisen vian.Jos siinä on maf-anturi edes ,ettei ole map?
Miten sen tp-anturin olet puhdistanut, kun on suljettu paketti.Voi sekin tehdä tota vikaa ja kannattaa mitata sen vastus ja että se tieto ei pätki siinä vaan muuttuu kokoajan, kun kääntää vaikka meisselillä sitä.
Nää vaan arvauksia ja olis paljon helpompi ku voisi itse todeta.
Vaikka ei se mitään silti tarkoita
Ja tohon hehkumiseen voi olla syynä se käsijarrukahvassa oleva kytkin, mutta kannattaa koittaa ensin irroittaa jarrunestesäiliöstä sen varoitusvalonliitin ja puhdistaa se ja liikutella edestakaisin sitä "kelluketta"että liikkuu hyvin.
Noissa on ollut ongelmia.
Jos noi ei auta niin sitten tutkimaan maapisteet
Siinä jotain tekemistä ainakin pieneksi hetkeksi
Miten sen tp-anturin olet puhdistanut, kun on suljettu paketti.Voi sekin tehdä tota vikaa ja kannattaa mitata sen vastus ja että se tieto ei pätki siinä vaan muuttuu kokoajan, kun kääntää vaikka meisselillä sitä.
Nää vaan arvauksia ja olis paljon helpompi ku voisi itse todeta.
Vaikka ei se mitään silti tarkoita

Ja tohon hehkumiseen voi olla syynä se käsijarrukahvassa oleva kytkin, mutta kannattaa koittaa ensin irroittaa jarrunestesäiliöstä sen varoitusvalonliitin ja puhdistaa se ja liikutella edestakaisin sitä "kelluketta"että liikkuu hyvin.
Noissa on ollut ongelmia.
Jos noi ei auta niin sitten tutkimaan maapisteet
Siinä jotain tekemistä ainakin pieneksi hetkeksi

-
- Viestit: 183
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 7. 21:55:21 2003
- Viesti:
Ihan selkee tyyppivika, elä sen kanssa.
No joo, turha kommentti. Apuja en tiedä mutta itellä ollut ihan
alusta asti (-99) semmonen ettei välil pysy käynnissä.
Edes viritys ei muuttanut asiaa, parempaan tai huonompaan.
Lisäksi tyhjäkäynti on monasti nykivää eli vaikka käy normi
kierroksilla niin tekee pientä kaasutteluliikettä.
Ja tosiaan on sellainen että kesällä ratapäivillä radaltatulon
jälkeen ei tyhjäkäyntiä monasti yksinkertaisesti ole.
Eikä oo jaksanu lähtee metsästään mikä siellä on.

No joo, turha kommentti. Apuja en tiedä mutta itellä ollut ihan
alusta asti (-99) semmonen ettei välil pysy käynnissä.
Edes viritys ei muuttanut asiaa, parempaan tai huonompaan.
Lisäksi tyhjäkäynti on monasti nykivää eli vaikka käy normi
kierroksilla niin tekee pientä kaasutteluliikettä.
Ja tosiaan on sellainen että kesällä ratapäivillä radaltatulon
jälkeen ei tyhjäkäyntiä monasti yksinkertaisesti ole.
Eikä oo jaksanu lähtee metsästään mikä siellä on.

Fordissa kaikki osat on kuluvia. 
