Äkkiä ei ainakaan haulla löytynyt.
Tuli tossa fomoco päivä topicia selatessa mieleen, että viime kesän ratapäivillä auto temppuili pirusti kun oli kuuma. Tekee kylläkin myös kostealla kelillä. Ei esim. starttaa aina kun kääntää avaimesta. Vika voi olla muuallakin, mutta ajattelin ton sulakerasian pohjan juotella uusiksi ja se jo kerran pitikin irrottaa, mutta.... Miten hemmetissä se tapahtuu.
Siis nimenomaan se kuskinpuoleinen konepellin alla oleva boksi.
Mulla ei ainakaan taipunut käsi millään kojelaudan alta sinne viimeseen pulttiin. Onko siihen olemassa joku toinenkin keino?
Myös sen hanttarin puolella olevan boksin vois irrottaa, toivottavasti se on sentään helpompi.
Scorpion sulakerasian irroitus
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Scorpion sulakerasian irroitus
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96
-
Apukuskin puolella olevan sulakerasian olen aukaissut, vesi aiheutti oikosulun joka jätti valot ja lasinpyyhkijät päälle. 6 tuntia meni mukavasti. Ostin samantien uuden ehjän kannen siihen kun sen Fordilta vielä sai. Toista ei ole vielä tarvinnut aukaista. Tuulilasinlämmitys ei toimi eikä takapenkkien sähkösäätö että kyllä vielä jotain pientä olis.
Focus ST 2014, Honda Africa Twin DCT 2016 (Fiesta ST 2019)
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
-
Ei siellä faceliftin sulakerasiassa ole mitään juottamista, johto tulevat liittimellä kiinni siihen rasiaan ja muistaakseni on ihan 4:llä pultilla kiinni, yksi joka kulmassa. Kaikki ne rasiat mulla on siitä autosta ollut irti mutta en enää varmaksi muista tota kiinnitystä.
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
- 500whp.net -
-
Jaa. No hyvä sitte ni ei tarvii alkaa sitä repimään. Ei mun kädessä ainakaa nivelet riittäny sen viimesen pultin aukasuun.
Hanttarin rasia pitää jossain välissä ottaa irti kun on jokseenkin "pehmeä" kohta "pellissä" sen alla
Täytyy varmaan startin puolelta lähtee kaivamaan vikaa.
Tai sitte on vaan paska akku...
Hanttarin rasia pitää jossain välissä ottaa irti kun on jokseenkin "pehmeä" kohta "pellissä" sen alla

Täytyy varmaan startin puolelta lähtee kaivamaan vikaa.
Tai sitte on vaan paska akku...
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96