Mistä Focukseen putkisto
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Mistä Focukseen putkisto
Peltisarja on jo tilattu, mutta kattiin joutuu vielä budjetoimaan jonkin aikaa.
Taakse tarttis saada hiukan uutta pönttöö ja putkee. Marteliuksen keskimmäinen lienee hyvä vaihtoehto mutta toi takapönttö on ongelma. Kaikki merkki/mallikohtaiset kustantaa luokkaa 350-400e. Ja mä en ny ihan helpolla maksa tuollaiosta hintaa mistään prkl pöntöstä. Hyviä ehdotuksia?
Taakse tarttis saada hiukan uutta pönttöö ja putkee. Marteliuksen keskimmäinen lienee hyvä vaihtoehto mutta toi takapönttö on ongelma. Kaikki merkki/mallikohtaiset kustantaa luokkaa 350-400e. Ja mä en ny ihan helpolla maksa tuollaiosta hintaa mistään prkl pöntöstä. Hyviä ehdotuksia?
-
Itsellä hieman samanlainen ongelma. Takapöntöksi olen hieman ajatellut Remuksen pönttöä, hinta tällä on tosin melko suolainen. Samalla tekisi mieli vaihtaa väliputki, mutta ST170:een ei ole juurikaan näitä tarjolla.
Löytämäni vaihtoehdot ovat Mongoose, jolta löytyy putki katilta taaksepäin, tai teetetty väliputki ja Remuksen takapönttö.
Jos tosiaan jollain olisi vielä muita ehdotuksia?
Löytämäni vaihtoehdot ovat Mongoose, jolta löytyy putki katilta taaksepäin, tai teetetty väliputki ja Remuksen takapönttö.
Jos tosiaan jollain olisi vielä muita ehdotuksia?
-
- Viesti:
-
putki
Vaihdan ton hormin 2,25" ja eteen tulee marteliuksen läpivirtaava, keskelle samoin ja taakse sellane turpopönttö, marteliukselta tottakai. Kerron mitä tuli kun saan kasaan. lähen ny laitilaan. kust. arvio putkineen 150-180e.
-
putki
Sain tänää kaverian avustuksella putkiston kiinni.
Päädyttiin seuraavaan:
Itse tehty takapönttö marteliuksen paloista, pyöreä etypönttö, pituus 400mm ja soikea saman mittainen keskipönttö.. Putkeksi päätyi 2" alusta loppuun ja kaikki pöntöt siis täysin läpivirtaavia. Sopivat murinat, ehkä jopa liian hiljainen, mutta erittäin toimiva. Putki sitten ihan oikeasti riittää... 2" laskennallisesti riittään kevyesti noin 160 hv lukemiin.
Päädyttiin seuraavaan:
Itse tehty takapönttö marteliuksen paloista, pyöreä etypönttö, pituus 400mm ja soikea saman mittainen keskipönttö.. Putkeksi päätyi 2" alusta loppuun ja kaikki pöntöt siis täysin läpivirtaavia. Sopivat murinat, ehkä jopa liian hiljainen, mutta erittäin toimiva. Putki sitten ihan oikeasti riittää... 2" laskennallisesti riittään kevyesti noin 160 hv lukemiin.