Kampiakselin koneistus
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Kampiakselin koneistus
Miten on, kuinka paljon voipi ottaa kiertokangen kauloista pois ettei heikennä kestävyyttä? Kentin akselin kaula on 49.2 ja pitäis saada hiottua 45.9.
-
- Viestit: 116
- Liittynyt: Ma Elokuu 2. 21:52:32 2004
- Paikkakunta: Parikkala
Re: Kampiakselin koneistus
0.75 on ollut se "suurin"ali koko,elikkä joku 48.5 vois vielä mennä.mutta voihan sen akselin nitrauttaa uudestaanmaarit kirjoitti:Miten on, kuinka paljon voipi ottaa kiertokangen kauloista pois ettei heikennä kestävyyttä? Kentin akselin kaula on 49.2 ja pitäis saada hiottua 45.9.

If your car looks fast make sure it is!
Sierra Cosworth 2WD -90
VW Golf 4 motion 1,9 150pwd -00 200hv 450nm
Sierra Cosworth 2WD -90
VW Golf 4 motion 1,9 150pwd -00 200hv 450nm
-
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
knoppikysymys, kaikki aineen poistohan sitä heikentää...
Impissä esim. toi on jonkinlainen ongelma, vakiokaula on 41.27, ja kisakoneita ei tehdä yli 0.5 alikoon kampuroilla.
tosin impissä on vain 3 runkolaakeria ja enempi kierroksia.
noista sun mitosta laskien kaulan poikkileikkauksen pinta-ala pienee huomattavasti.

Impissä esim. toi on jonkinlainen ongelma, vakiokaula on 41.27, ja kisakoneita ei tehdä yli 0.5 alikoon kampuroilla.
tosin impissä on vain 3 runkolaakeria ja enempi kierroksia.
noista sun mitosta laskien kaulan poikkileikkauksen pinta-ala pienee huomattavasti.