Lohkon huohotusputki säiliön pohjaan, ja vaikkapa välilevyjä tai teräsvillaa pönttöön, niin erottuu öljyt höyryistä.
Purkin kanteen höyryjen poistoon filtteri (tai putki) josta höyryt ulos.
Jäljelle jäänyt öljy valuu sitä samaa letkua takas lohkoon kun auto on sammuksissa.
Tästä huohottamisesta on väännetty juttua ennenkin...
mulla on toiminut aina tuo edellämainittu systeemi hyvin.
(joillakin ilmeisesti huohottaa vehkeet niin että kusee kaikki öljyt ulos, jos ei säiliössä ole erillistä paluuta öljylle takaisin koneeseen)
Eli jos alat tekemään huohotin säiliötä, tee 3 letkun paikkaa + "höyry"filtterin paikka.
1. Lohkosta --> säiliöön
2. Venakopasta--> säiliöön
3. Paluu säiliön pohjasta--> lohkoon