Automaateista

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Automaateista

Viesti Kirjoittaja Arska » Su Maaliskuu 5. 22:18:27 2006

Jos ymmärrettävistä syistä jätetään A4LD laatikot käsittelemättä, niin minkälainen lienee osatarjonta vanhempiin ohc koneen perään sopiviin laatikoihin, jenkeistähän apu löytyy jos löytyy. Lähinnä tarkoitan vahvempia sisäkaluja, ylempää ottavaa turbiinia sekä osia joilla venttiilikoneisto muutetaan manuaaliseksi. Kukaan kuullut tällaisista rakennelmista em. laatikoihin?
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

Jari H
Viestit: 935
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H » Ma Maaliskuu 6. 11:21:08 2006

C3:een ei saa mitään noista em. tavaroista. Tai no saa 1.6 turbiinilla isomman koneen perässä stall speediä vähän lisää. Manuaalikoneiston joutuu tekeen ihan itte, shift kittiä saa suomestakin. Kytkimiin pystyy lisäämään levyjä, mutta 3-rattaisten planeettojen kanssa pitää vaan koittaa pärjätä. Servoihin ei saa mitään ralliosia, ainakaan valmiina.
C4 on sitten asia erikseen, siihen saa suunnilleen kaikkea mitä keksii kysyä, OHC:n turbiinikoppa taitaa olla hankalin loihdittava näillä leveysasteilla. Pintoja/Mustang II:ia ei paljon missään näy.

Noihin ylivaihde laatikoihin saa viritysosia. 4 litrasen perästä kun askin ottaa niin on vahvin sisuskaluiltaan.

Vastaa Viestiin