Kun minulla on tuo perheen kauppakassi ja kävin siitä sitten reippaana tyttönä säädättämässä sytytyksen. No auto kulkee kuin salama(oman maun mukaan

Aikanaan miehellä oli 1.3 karvalakissa tuo solenoidi rikki, ja auto ei tykännyt käydä mutakuin ryypyllä.
Onko vika solenoidissa, kuitenkin autoni pysyy käynissä enkä tarvitse ylimääräistä kaasua tai ryyppyä..??
Olen kokeillut jo tuon tyhjäkäynnin alipainesäätäjän, ei ollut vaikutusta asiaan oliko kummin päin.. Nätisti ilmaa tuli letkusta.. en vaan muista kumpaan suuntaan, sisään vai ulos. Pensiiniä menee ihan ok:sti, suodattimen vaihto vain edessä.
Minulle ehdotettiin viaksi ilmavuotoa letkustossa, mutta epäilen suuresti, koska vika ilmentyi vasta säädättämisen jälkeen.
Entäpä mitä tarvitsee tehdä stefan(?) tiivisteen vaihdon yhteydessä, onko öljyjen osto tarpeen. Siis tuleeko öljyt ulos vaihdossa?
Entä kuinka kovaa uskaltaa yhtäjaksoisesti ns. huudattaa kierroksia, autossa ei ole kuin 4 vaihdetta ja aina hirvittää ajaa moottoritiellä tai muuten vauhdikkailla pätkillä, kun tuo huutaa, kova meteli jo 3t kierroksen kohdalla,. Mankaa saa laittaa kovemalle. Taitaa olla ominaisuus

Entä paljonko kuulluu autoni kulkea? max? Tai en tarkoita tehdasarvoja vaan mitä muut ovat saaneet kulkemaan 1.3? (kaasari)
Tässäpä niitä taas oli, lisää laitan kun mieleen jotan tule, mutta noihin olisi kiva saaha jotain kun ne niin mietityttävät. Rakkaalle autolle katsos haluaa hyvää hoitoa