2.8i Colognen kampparin tasapainotus???

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Colognevsa
Viestit: 593
Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
Paikkakunta: VAASA

2.8i Colognen kampparin tasapainotus???

Viesti Kirjoittaja Colognevsa » Ma Maaliskuu 20. 10:59:14 2006

Onko kukaan tehnyt/teettänyt ja missä???? Näyttää olevan aika kinkkinen homma yhelle jos toisellekin moottorikoneistamolle!! Varsinkin kun tuli kiillotettua se kamppari ja samalla lähti aikas paljo tavaraa pois.

Jari H
Viestit: 935
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H » Ma Maaliskuu 20. 14:09:05 2006

Lähestyin kanssa saman asian tiimoilta paikallista koneistamoa, kehotti ottamaan yhteyttä R-Koneistukseen.

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Viesti Kirjoittaja Arska » Ma Maaliskuu 20. 14:30:22 2006

Viekää Lahteen. Lahden kansityö on firman nimi.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

ohc
Viestit: 1321
Liittynyt: To Joulukuu 18. 19:42:50 2003
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: 2.8i Colognen kampparin tasapainotus???

Viesti Kirjoittaja ohc » Ma Maaliskuu 20. 14:34:36 2006

Colognevsa kirjoitti:Onko kukaan tehnyt/teettänyt ja missä???? Näyttää olevan aika kinkkinen homma yhelle jos toisellekin moottorikoneistamolle!! Varsinkin kun tuli kiillotettua se kamppari ja samalla lähti aikas paljo tavaraa pois.
E.Rintakari (Lapua). Tuolla vois onnistua.

Ford Escort RS2000 mk2 r.F
Ford Focus

Jari H
Viestit: 935
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H » Ti Maaliskuu 21. 13:18:27 2006

Arska kirjoitti:Viekää Lahteen. Lahden kansityö on firman nimi.
Ei kannata, Hottola kun ite sano ettei kutvosen puntitus onnistu.

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Viesti Kirjoittaja Arska » Ti Maaliskuu 21. 13:49:32 2006

No mikä perkele ettei?
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

Sultzi
Viestit: 4858
Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
Paikkakunta: Kalvola

Re: 2.8i Colognen kampparin tasapainotus???

Viesti Kirjoittaja Sultzi » Ti Marraskuu 24. 22:11:36 2009

Kellään tietoa hintatasosta mitä maksaa veekutosen akselin painotus? Kävin tänään hakemassa paikallisesta koneistamosta kustannusarvion lohkon koneistuksista, eikä muistanut mitä veekutosen akselin painotus maksaa (teettävät jossain muualla), mutta muisti kasin akselin maksavan n. 300e painotus. Lieköhän halvempi vai kalliimpi kutonen? En sitä muistanu kysyä siinä samalla :cha

virikansi
Viestit: 77
Liittynyt: Pe Toukokuu 5. 15:00:52 2006
Paikkakunta: kuopio
Viesti:

Re: 2.8i Colognen kampparin tasapainotus???

Viesti Kirjoittaja virikansi » Ti Marraskuu 24. 23:26:25 2009

Kannattaa myös kysyä Racerplacelta Laakkoselta. Ovat melko paljon puntittaneet kovakulkuisia v8:ja ym kisapelin kampuroita.

Muutekin heillä taitaa olla tämän maan hipoimmat laitteet tällä hetkellä kyseiseen toimenpiteeseen.

puuhapete
Viestit: 4906
Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
Viesti:

Re: 2.8i Colognen kampparin tasapainotus???

Viesti Kirjoittaja puuhapete » Ke Marraskuu 25. 8:58:37 2009

Gt-motors ja R-koneistus ainakin tekee Helsingin seudulla. R-Koneistus hivenen kalliimpi. Ei mun mielestä kyllä 300€ ole tarvinnut maksaa moisesta koskaan... muistaakseni. Soittamalla lienee selviää hinta sekä aikataulu parhaiten.
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia

Colognevsa
Viestit: 593
Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
Paikkakunta: VAASA

Re: 2.8i Colognen kampparin tasapainotus???

Viesti Kirjoittaja Colognevsa » To Joulukuu 10. 3:14:25 2009

Mun kampura oli R-koneistukses, en tarkkaan muista mutta oli kyllä alle 300 E.

Sultzi
Viestit: 4858
Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
Paikkakunta: Kalvola

Re: 2.8i Colognen kampparin tasapainotus???

Viesti Kirjoittaja Sultzi » To Joulukuu 17. 19:03:04 2009

Soittelin gt-motoriin, vähän reilu 130e kampiakselin+siivapyörän+vauhtiksen ja asetelman painotus JOS menee kahdessa tunnissa. Jos menee sen yli niin vajaa 70e tunti siihen päälle vielä. Sinne rojut siis mahdollisimman pian kun vaan saan hammaskehän vauhtikseen.

Vastaa Viestiin