DOHC-kysymys,taas...
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 626
- Liittynyt: Ti Toukokuu 14. 9:14:04 2002
- Paikkakunta: Espoo/Nummela
DOHC-kysymys,taas...
Dohc-Sierra käynnistyy normaalisti kylmänä.Hetken käytyään nostaa kierrokset 2500:een ja jää pyörimään niillä kierroksilla ikuisuudelta tuntuvaksi ajaksi. Pudottaa lopulta kierrokset normaaleiksi mutta saattaa innostua uudelleen taas jossain vaiheessa. Vaihdoin lisäilmaluistin yksilöön, joka toimi toisessa Sierrassa samana päivänä. Mikä,mikä?
Ja siitä toisesta taisi mennä kansi...!
Ja siitä toisesta taisi mennä kansi...!
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
-
- Viestit: 626
- Liittynyt: Ti Toukokuu 14. 9:14:04 2002
- Paikkakunta: Espoo/Nummela
-
- Viestit: 926
- Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
- Paikkakunta: Kuortane
-
- Viestit: 1219
- Liittynyt: Ma Helmikuu 21. 14:11:29 2005
- Paikkakunta: Kuopio
-
- Viestit: 1219
- Liittynyt: Ma Helmikuu 21. 14:11:29 2005
- Paikkakunta: Kuopio
-
- Viestit: 926
- Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
- Paikkakunta: Kuortane
-
- Viestit: 626
- Liittynyt: Ti Toukokuu 14. 9:14:04 2002
- Paikkakunta: Espoo/Nummela
Dokkien kanssa tullut painittua useampi ilta peräkkäin. Eilen tuttava toi autonsa valittaen sen nuhaisuutta. Muuten käynti kaunis. Pakoputken päästä tuli lähinnä "kuolleen lehmän henkäys". Fikkarilla katsoin putkeen;se oli tukossa! Takimmaisen äänenvaimentajan vaimennusvillat olivat irronneet ja tukkineet ulostulon lähes täysin. Pönttö pois ja taas toimi! Vaimennin oli vajaan vuoden ikäinen Walker, jota joskus olen pitänyt laatuvalmistajana, ainakin istuvuus on ollut hyvä. Että kannattaa joskus vilkaista "sinne taaksekin".
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Pitäis olla kireellä. Ei saa päästä hampailta. Kiristinpatruunassa on semmonen lukkorengas joka päästää mäntää ulospäin mutta lukittee jos se menee sisäänpäin. Voi olla niin kulunu se patruuna ettei se lukitu enää ollenkaan, tai lukkorengas irronnu. Olen itte yhden käytetyn patruunan ladannu uudestaan, on hieman ovela homma, mutta ruuvipenkin ja rakotulkin avulla onnistuu. Sisempi lukkorengas pitää laittaa siihen toiseen uraan missä se pysyy sen aikaa kun mäntää painetaan sisälle, sitten kun mäntä tulee pätkän matkaa ulos niin se loksahtaa siihen "käyttöuraan".Cosander kirjoitti:No nyt parani käynti ainakin korvakuulolla!
Pako nokka yhden hampaan myöhäs!
Kuinka tuo jakoketjun kiristin toimii?
Sillä kun otin venakopan auki ja ketjupyörien välistä ohjurin pois niin sit sai ihan helposto nostettu ketjua niin et sai hampaalla siirrettyä!
Eikä sen pitäs olla kireellä?
Männän päässä on vielä yks lukkorengas millä sen patruunan saa nalkattua kokoon siksi aikaa, että sen saa pistettyä sinne paikallensa. Laukastaan pyöräyttämällä konetta pikkasen vastapäivään tai kolauttamalla vasaran varrella kiristimeen tms...
En suosittelis kuitenkan kasaan noita uudestaan, vaikka maksaakin yli 30 euroa, on se halpa raha verrattuna siihen, mitä se maksaa jos koko mylly porsii sen takia.
Jäsen #606