Ajossa kovissa montuissa hyytyy ja taas heti lähtee menemään kun tulee tasaista. Ihan kuin katkeasi sytytysvirta tai bensantulo.
Turvakytkimen olen nakannut roskiin. Liittimet vaihdoin ja tarkistelin johtoja. Katsotaan kuina käy.
Niin ja virtalukon pohjan olen vaihtanut ei vaikuttanut asiaan mitenkään.
Tänään kävi niin että ei lähtenyt käyntiin. No rämppäsin avainta 0 ja 1 asennossa moneen kertaan välillä hieman starttia kiusaten ja sitten usean yrityksen jälkeen kokeilin että lähtisikö niin juuri ja juuri sain käyntiin ja sitten lopulta sain kierroksia koneeseen ja toimii kuten normaalisti

Jos vika ei korjaannu voiko vetää pumpulle suoran virran es. virtalukon pohjasta? Normaalisti pumppu sammutetaan tietysti, mutta onko jotain haittaa jos se koko ajan virrat päällä? Itse en näe mitään haittaa, mutta jos on jotain kokemusta tai faktatietoa asiasta niin kertokoon ihmeessä.
Vika numaro kaksi. Aivan yhtäkkiä auto on ruvennut pitämään käsijarruvaloa/jarruvaloa mittaristossa jatkuvasti päällä. Jarrupoljinta painaessa se sammuu.
Otin sulakkeen pois jossa on polkimen ja valon kuva. Nyt se ei enää pala koko ajan, mutta niin ei toimi myöskään latausvalo. Ei siis syty kun kääntää virrat päälle ja auto on vielä sammuksissa. Nyt sitten mittariston jarruvalo kuitenkin syttyy kun painaa poljinta.
Jarruvalot toimivat kuitenkin aivan normaalisti.
Kokeilin vaihtaa jarrupolkimen luona olevan kytkimen, mutta sillä ei ollut asiaan minkäälaista vaikutusta.
Tämä toinen vika on kyllä ihmeellinen. Ensimmäistä vikaa täytyy lähteä kokeilemaan vieläkö on...
Kiitän vastauksista jo valmiiksi. Tuon ensimmäisen vian takia on kyllä mennyt muutaman kerran hermot oikein kunnolla. Pitänyt kahtena kertana jo ehtiä matkahuoltoon kiireellä ja eipä se tietysti toiminut...