FAQ-osioon sytkä- ja bensakarttoja?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1904
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
- Paikkakunta: Kuopio
FAQ-osioon sytkä- ja bensakarttoja?
Nyt kun noita säädettäviä moottorinohjaussysteemeitä alkaa olla jo jonkun verran käytössä, niin olisiko mitään ideaa kerätä eräänlaista sytkä- ja bensakarttakirjastoa esim. tuonne FAQ-osioon? Finsquirtissa taitaa ollakin jonkin verran noita.
Eli halukkaat voisivat laittaa karttoja ihan vaikka print screen kuvina, linkkeinä, kenties jopa systeemin omina tiedostoina?
Lisäksi olisi kerrottuna moottorinohjaussysteemin merkki ja malli, moottorin kokoonpano, ahtopaineet, suuttimet jne.
Noista saattaisi löytyä edes jonkinlainen lähtökohta säätämiseen, ettei ihan nollilta välttämättä tarvitsisi lähteä. Tosin esim. KMS:ssä on kyllä mukana mm. VW 1.8t:n, BOA:n, biturbo Porschen yms. karttoja, joilla pääsee aika hyvin alkuun.
Vastuu luonnollisesti noiden käyttämisestä lukijalla.
Eli halukkaat voisivat laittaa karttoja ihan vaikka print screen kuvina, linkkeinä, kenties jopa systeemin omina tiedostoina?
Lisäksi olisi kerrottuna moottorinohjaussysteemin merkki ja malli, moottorin kokoonpano, ahtopaineet, suuttimet jne.
Noista saattaisi löytyä edes jonkinlainen lähtökohta säätämiseen, ettei ihan nollilta välttämättä tarvitsisi lähteä. Tosin esim. KMS:ssä on kyllä mukana mm. VW 1.8t:n, BOA:n, biturbo Porschen yms. karttoja, joilla pääsee aika hyvin alkuun.
Vastuu luonnollisesti noiden käyttämisestä lukijalla.
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
voi olla erimerkkisten ruiskujen kanssa hankalaa saada luettua niitä karttoja, tiedostomuoto on kuitenkin aina omanlaisensa, mut sellaisen numerotaulukon saa ulos ainakin tatechilta, siis luettavassa muodossa olevan.. mut ei käppyrää..
mut samanmerkkisten kanssa kyllä toimii, tiedosto vaan linkkinä ja eikun omalla "ruisku-kannettavalla" auki. itse olen yrkesmanin kanssa tälläistä jo harrastanut..
se että mitä niistä hyötyy, hmmm, on ne kuitenkin niin auto/viritys kohtaisia juttuja kun tarkasti yritetään säätää, ettei kartoilla suoraan mitään tee, mut saa ehkä vertailupohjaa..
ihan hyvä idea, ei muuta kuin karttoja kehiin..
mut samanmerkkisten kanssa kyllä toimii, tiedosto vaan linkkinä ja eikun omalla "ruisku-kannettavalla" auki. itse olen yrkesmanin kanssa tälläistä jo harrastanut..
se että mitä niistä hyötyy, hmmm, on ne kuitenkin niin auto/viritys kohtaisia juttuja kun tarkasti yritetään säätää, ettei kartoilla suoraan mitään tee, mut saa ehkä vertailupohjaa..
ihan hyvä idea, ei muuta kuin karttoja kehiin..

Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
-
- Viestit: 2565
- Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
- Paikkakunta: Kurikka
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
-
- Viestit: 2565
- Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
- Paikkakunta: Kurikka
No oma projekti on vapari läppärunkoaihiolla ja megasquirtti. Laitan vaikka irkissä privaa aiheesta.JesseT kirjoitti:Mimmoseen cvh koneeseen? vapariin? Mk3 escort korjausoppaassa on mulla alkuperäiset virranjakajan keskipako ja alipaine taulukot joista voi helposti tehdä kartan mistä sitten lähtee liikkeelle.