Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Jusu
- Viestit: 558
- Liittynyt: La Joulukuu 20. 15:22:01 2003
- Paikkakunta: Raisio
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jusu » Ti Kesäkuu 20. 14:27:40 2006
Millä saa sahatun plexinpalan reunat kiiltämään?
Kyse on mustasta plexistä.
-
sierra friikki
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja sierra friikki » Ti Kesäkuu 20. 15:07:50 2006
lämmittämällä
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
Jusu
- Viestit: 558
- Liittynyt: La Joulukuu 20. 15:22:01 2003
- Paikkakunta: Raisio
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jusu » Ti Kesäkuu 20. 16:22:26 2006
Lämmittämällä, millä?
-
sierra friikki
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja sierra friikki » Ti Kesäkuu 20. 16:34:28 2006
tulella
kuumailma puhaltimella
kaasulla
sytkärillä
tikuilla
vaaraa
jos lämmität liikaa niin epäonnistuu
harjoittele ensin roska kappaleella
muita keinoja en ole itse löytänyt koskaan.
hiomisellä jää aina matkaksi.
tietenkin jos hioo ensin sileäksi ja sit lakkaa muovin kestävällä lakalla.
sitä en ole kokeillut
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
Mikitic
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mikitic » Ti Kesäkuu 20. 17:02:07 2006
siklillä... sitten 3500, 4000, 6000, ja lopuksi 8000 karkeuksisella hiomakankailla... viimeistely tahnalla... näin ainakin lentokoneen kuomussa
-
j.kangas
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 216
- Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005
Viesti
Kirjoittaja j.kangas » Ti Kesäkuu 20. 17:10:05 2006
mikimikkola kirjoitti:siklillä... sitten 3500, 4000, 6000, ja lopuksi 8000 karkeuksisella hiomakankailla... viimeistely tahnalla... näin ainakin lentokoneen kuomussa
Tällä reseptillä on tullut itse myös hinkattua.
ESCORT MK3/4
-
Zipi
- Viestit: 761
- Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
- Paikkakunta: Imatra
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Zipi » Ti Kesäkuu 20. 21:43:52 2006
sierra friikki kirjoitti:tietenkin jos hioo ensin sileäksi ja sit lakkaa muovin kestävällä lakalla.
sitä en ole kokeillut
En suosittele... Näyttää hyvältä vähän aikaa, mutta aurinko tekee tepposet aika nopeasti ja lakkapinta alkaa näyttää todella halkeilleelta ja rikkinäiseltä. Sikälis kyllä se lakka kestää siinä, mutta ulkonäköefekti meneteään.
Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja
-
fsohc
- Viestit: 1694
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005
Viesti
Kirjoittaja fsohc » Ke Kesäkuu 21. 7:09:15 2006
Autoglymin jollain hiovalla vahalla kokeilin sierran takavaloja vähän ehostaa ja vaikutti toimivan hyvin, mutta vaatii kyllä hermoja hinkata. Tais olla super resin polish värkkiä, pitäisikin tosiaan käydä katsoon onko nyt myöhemmin tullut mitään syöpymiä noihin, kun en tiennyt saisiko tuota käyttää muoviosiin
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73
-
Hesus
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Viesti
Kirjoittaja Hesus » Ke Kesäkuu 21. 7:15:21 2006
fsohc kirjoitti:Autoglymin jollain hiovalla vahalla kokeilin sierran takavaloja vähän ehostaa ja vaikutti toimivan hyvin, mutta vaatii kyllä hermoja hinkata. Tais olla super resin polish värkkiä, pitäisikin tosiaan käydä katsoon onko nyt myöhemmin tullut mitään syöpymiä noihin, kun en tiennyt saisiko tuota käyttää muoviosiin
Kaveri kun myllytti mun auton niin se kyllä veti takavalotkin. Eikä ne valot ollu moksiskaan siitä.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
-Tate-
- Viestit: 213
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 11. 23:23:35 2003
- Paikkakunta: Klövskog
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja -Tate- » Ke Kesäkuu 21. 17:42:39 2006
Juu.. Jos on esim kuluneet ja naarmuja täynnä valot niin erään auton lexusvalot myllytettiin normaalilla maalipinnan myllytyskoneella ja tuli helvetin hyvät, kuin uudet!
BMW E21 "323i"