Lambdan mittoja + kytkentälisäkysymys

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Axeman
Viestit: 244
Liittynyt: Ke Joulukuu 24. 1:24:41 2003
Paikkakunta: Tampere

Lambdan mittoja + kytkentälisäkysymys

Viesti Kirjoittaja Axeman » To Kesäkuu 22. 8:53:08 2006

Siis fyysiset mitat. Liitäntäkierteen nousu ja halkasija.

Piti tänään duunissa tehä sellanen hitsattava liitos lambdan kiinnittämiseen pakoputkeen, mutta unohin anturin kämpille.

Anturi on motonetin nelijohtonen, escorttiin sopiva lambda(liekö noissa kuitenki kaikissa sama kierre)
Viimeksi muokannut Axeman, Ma Kesäkuu 26. 15:20:06 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#764

Perkele
Viestit: 694
Liittynyt: Pe Heinäkuu 19. 7:07:30 2002
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perkele » To Kesäkuu 22. 8:56:23 2006

Kierre 18mm ja nousu 1,5mm
Escort Cosworth -94 MS2 Extra 3.3.5/gslender 2.8a, ahtopaineen säädöllä, sequential ruiskutuksella, COP , yms.
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Kesäkuu 22. 9:01:23 2006

Escort mk3 + 2x Focus mk1

Axeman
Viestit: 244
Liittynyt: Ke Joulukuu 24. 1:24:41 2003
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Axeman » To Kesäkuu 22. 9:15:15 2006

Kiitokset taas!
#764

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » La Kesäkuu 24. 20:54:52 2006

Noita M18x1,5 muttereita saa myös ruuvikaupoista. Vähän iso mötti pakarissa, mutta haitanneeko tuo?
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

Axeman
Viestit: 244
Liittynyt: Ke Joulukuu 24. 1:24:41 2003
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Axeman » Ma Kesäkuu 26. 15:19:05 2006

Sorvasin tuon holkin. Tuli siinä samalla opeteltua kierteytys sorvilla... 8)


Tyrkkään tähän samaan lambadakysymykseen nyt sitte toisen nii ei tarvii tehä uutta.

Eli siis: Tuossa escossa jo on yks lambda ja tämä toinen on seosmittaria varten, voinko rinnankytkeä seosmittarin lambdan lämmitysjohtimet auton alkuperäisen lambdan lämmitysjohtimiin, siis valkoiset, sekä seosmittarin harmaa auton alkuperäisen harmaaseen.

Siipicossun sivuilla oli hyvät vinkit mut tuo jäi hiukan epäselväks. Eli siis tämän kytkennän jälkeen ei tarvis kun vetää signaalipiuha mittarille.
#764

Vastaa Viestiin