
ihi rhb6??
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 305
- Liittynyt: Su Joulukuu 7. 22:39:03 2003
ihi rhb6??
kuinka tehokas olisi tollanen ahdin?? kuinka alhaalta herää ja minne asti riittää...? olis tallin nurkassa ylimääräsenä ja ajattelin että vois suunnitella ton laittoa...
(ihi rhb6)

-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 305
- Liittynyt: Su Joulukuu 7. 22:39:03 2003
mistä toi pakopesä mitataan? pakosiiven puolelta se reiän ympärysmittako? ajattelin is ruiskua käyttää ohc koneessa ja sit toi ihi rhb6...
tavoite ois saada ainaki toi 200hp... ja turbon nokka on jo hankinnassa, sellanen joka aika alhaalhta, mutta silta aika ylös asti riittäisi...? oisko toi 284, tollanen sopiva...??

-
- Viestit: 1001
- Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
- Paikkakunta: Raahe
- Viesti:
kc 284 on erittäin hyvä nokka toimii hyvin koko käyttöalueen läpi jopa is ruiskulla pelaa hyvin.
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/
-
- Viestit: 305
- Liittynyt: Su Joulukuu 7. 22:39:03 2003
ajattelin tällä yhdistelmällä lähteä 2.0i sierraa virittelemään!? kc 284 nokka, peltisatsi 2.5" putkistolla, ihi rhb6 ahdin, vakio is suuttimet ja muut saa pysyä vakiona paitsi toi kansipahvi mitä en oo vielä päättänyt mitä käytän?? kone on melkein valmis, sisältäen: wisecot, cossun kanget, kansi varmaa pysyy nyt ainaki vähä aikaa vakiona! joo tiedän, vaparistaki saa ton 180-200hp irti ilman ahdinta, mut ku rupes toi turbottaminen kiinnostamaa ja löyty toi ahdin tallin nurkalta, ni mikä ettei...
teho saavutus ei tartte olla mikää hirvee korkea, jos ton 180hp sais ainaki irti näin aluksi noilla kamoilla... eikös is suuttimet riitä tonne vajaan 200 hepon tienoille, jonka jälkee alkaa tuotto loppumaan...

-
- Viestit: 1323
- Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
- Paikkakunta: Laihia
Kansi ehdottomasti porttaukseen heti! Ei oo hommas mitään järkee muuten!
Ja siitä IS ruiskusta. EI TOIMI!!
LISÄRUISKUTUS ON TEHTÄVÄ!!
Muuten vetää laihalle jo hyvin alhaisilla ahdoilla
Mappi ei kestä tietääkseni juuri mitään...
Kondis voisi vaikka valaista sua asiasta paremmin, kun on juuri sellaisen sierran rakentanut hiljattain!
Lisäsuutin kytkettynä säädettävällä paineanturilla on paras vaihtoehto! Useampi tietysti jos meinaa jopa yli 0.5 bar ajella. Suuttimeksi ainakin 300cc mieluiten isompia...
Ja siitä IS ruiskusta. EI TOIMI!!
LISÄRUISKUTUS ON TEHTÄVÄ!!
Muuten vetää laihalle jo hyvin alhaisilla ahdoilla
Mappi ei kestä tietääkseni juuri mitään...
Kondis voisi vaikka valaista sua asiasta paremmin, kun on juuri sellaisen sierran rakentanut hiljattain!
Lisäsuutin kytkettynä säädettävällä paineanturilla on paras vaihtoehto! Useampi tietysti jos meinaa jopa yli 0.5 bar ajella. Suuttimeksi ainakin 300cc mieluiten isompia...
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
-
- Viestit: 1323
- Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
- Paikkakunta: Laihia
Siis tarkoitin että jos aikoo pitää tuon IS roskoppi ruiskun...JesseT kirjoitti:Eiköhän ohjelmoitava moottorinohjaus ole kuitenkin parempi vaihtoehto...Ares kirjoitti: Lisäsuutin kytkettynä säädettävällä paineanturilla on paras vaihtoehto! Useampi tietysti jos meinaa jopa yli 0.5 bar ajella. Suuttimeksi ainakin 300cc mieluiten isompia...
Ilman muuta kunnollinen jos kukkaro ja pää kestää

-
- Viestit: 1323
- Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
- Paikkakunta: Laihia
Jaa-a ite veikkaan tuplia, mutta ei se niin yksi selitteinen juttu oleford_86 kirjoitti:toimiiko tuplat paremmin sit ku is:n ruisku..., ku mul ois kaasari auto ja ruisku auto mihin ton vois lykätä...missäs tää map sijaitsee, ja minkä näkönen se on, ku en oo perehtyny nii paljon ruiskutekniikkaan vielä??

Ainakin helpompi tapa on kaasutin. Säätämisestä en sano sitten mitään

OHC koneisista en tiedä mutta dochissa se sijaitsee apukuskin puolella lokarin kyljessä akun vieressä...
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
99:99% suomessa myydyista ohc is ruiskuista on lamdattomia eli ei catti moottoreita.
yleisesti nää moottorit on ilman määrä mittareilla (MAF) varustetttuina.
MAP anturi on OHC is ruiskussa jos se on ruotsi versio eli katti moottori.
Map on imusarjan paine anturi.
sun aikomassa ohc is ruiskussa tätä anturia ei ole.
yleisesti nää moottorit on ilman määrä mittareilla (MAF) varustetttuina.
MAP anturi on OHC is ruiskussa jos se on ruotsi versio eli katti moottori.
Map on imusarjan paine anturi.
sun aikomassa ohc is ruiskussa tätä anturia ei ole.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
- Viestit: 1323
- Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
- Paikkakunta: Laihia
Ainahan mun pitää vähän mokatasierra friikki kirjoitti:99:99% suomessa myydyista ohc is ruiskuista on lamdattomia eli ei catti moottoreita.
yleisesti nää moottorit on ilman määrä mittareilla (MAF) varustetttuina.
MAP anturi on OHC is ruiskussa jos se on ruotsi versio eli katti moottori.
Map on imusarjan paine anturi.
sun aikomassa ohc is ruiskussa tätä anturia ei ole.

-
- Viestit: 5538
- Liittynyt: Su Joulukuu 29. 21:31:47 2002
- Paikkakunta: Keski-Uusimaa
- Viesti:
Vakio IS ruisku, iso ilmamäärämittari ja kertova paineensäädin, niin bensa loppui 0,75-0,8 barissa mutta nakutus esti käytännössä yli 0,6barin käytön.Ares kirjoitti: Lisäsuutin kytkettynä säädettävällä paineanturilla on paras vaihtoehto! Useampi tietysti jos meinaa jopa yli 0.5 bar ajella. Suuttimeksi ainakin 300cc mieluiten isompia...
Jos 0,5bar ylitykseen tarvitsee jo useamman lisäsuuttimen, niin kovasti olen hämmästynyt

Escort, käyttö STw Focus ja Supermoto...
ja toinen
Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja

Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja

-
- Viestit: 1001
- Liittynyt: La Heinäkuu 5. 9:07:56 2003
- Paikkakunta: Raahe
- Viesti:
Juu ilman lisä suuttimia toimii noin 0.7 baarilla vielä mutta nakuttaa jo 5500 jälkeen jonkinverran.voihan vakioiden suuttimien tilalle vaihtaa isommat mutta lisä suutin/suuttimet olisi järkevämpi että saa ala-alueenkin toimimaan jos on isot suuttimet ja kova b paine käy kone liian rikkaalla alakiekoilla.
Turboukkona yrityksessä https://thturboservice.fi/
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Älkää nyt vetäkö herneitä nenään, mutta on teillä aikamoiset rautalankaviritykset turbomoottorin ohjaukseen. Kahden painekytkimen hinnalla saa varmaan jo koko megasquirtin. Sitten 100e panostus esim. käytettyihin cossun suuttimiin ja kaikki ongelmat on ratkaistu yhdellä kertaa.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Ylläpitäjä
eikö nyt ollu puhe virittämisestä ?JesseT kirjoitti:Älkää nyt vetäkö herneitä nenään, mutta on teillä aikamoiset rautalankaviritykset turbomoottorin ohjaukseen. Kahden painekytkimen hinnalla saa varmaan jo koko megasquirtin. Sitten 100e panostus esim. käytettyihin cossun suuttimiin ja kaikki ongelmat on ratkaistu yhdellä kertaa.

-
- Viestit: 168
- Liittynyt: Ma Syyskuu 1. 0:30:35 2003
- Paikkakunta: Akaa
-
- Viestit: 168
- Liittynyt: Ma Syyskuu 1. 0:30:35 2003
- Paikkakunta: Akaa
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
No eiköhän silloinkin ns. "piggy pack" ole parempi vaihtoehto...Ares kirjoitti:Siis tarkoitin että jos aikoo pitää tuon IS roskoppi ruiskun...JesseT kirjoitti:Eiköhän ohjelmoitava moottorinohjaus ole kuitenkin parempi vaihtoehto...Ares kirjoitti: Lisäsuutin kytkettynä säädettävällä paineanturilla on paras vaihtoehto! Useampi tietysti jos meinaa jopa yli 0.5 bar ajella. Suuttimeksi ainakin 300cc mieluiten isompia...
Ilman muuta kunnollinen jos kukkaro ja pää kestää
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 77
- Liittynyt: Su Huhtikuu 6. 1:44:47 2003
- Paikkakunta: Vaasa
jos meinaa jalostaa is:n vakio ruiskun niin kannattaa ehdotomasti laittaa lisärikastus 0.3bar ensinmäinen, ja pitää ruisku muuten vakiona niin toimii ja pelaa sitten ilman ahtoja ajellessakin niinku pitää, ettei rupee mitään cossun suuttimia sinne laittelemaan... Ja seuraava lisäsuutin aukeamaan 0.6bar.
säädettävät paine anturit maksaa 30e/kpl joilla saa hoidettua suuttimen maadoituksen, ja on todella vaivaton ja nopea ratkaisu.
100cc lisärikastus suutin toi itellä 30hp teholisän 0.3-0.6bar (penkissä koitettua), ja myöhemmin vaihdoin tuon suuttimen 300cc jolloin rupesi toimimaan paremmin, mutta nakutusta tuli jo 0.7bar paineilla.
lisähelmenä tos is:n ruiskus vielä sytkänmyöhästys jonka saa kytkettyä tohon lisärikastus piiriin, eli myöhästää samalla ku paine nousee, ja meno ei mitenkään ole nykivää tälläkään raitkaisulla, eli ei huomaa kun myöhästää ja lyö lisää bensaa koneeseen.
säädettävät paine anturit maksaa 30e/kpl joilla saa hoidettua suuttimen maadoituksen, ja on todella vaivaton ja nopea ratkaisu.
100cc lisärikastus suutin toi itellä 30hp teholisän 0.3-0.6bar (penkissä koitettua), ja myöhemmin vaihdoin tuon suuttimen 300cc jolloin rupesi toimimaan paremmin, mutta nakutusta tuli jo 0.7bar paineilla.
lisähelmenä tos is:n ruiskus vielä sytkänmyöhästys jonka saa kytkettyä tohon lisärikastus piiriin, eli myöhästää samalla ku paine nousee, ja meno ei mitenkään ole nykivää tälläkään raitkaisulla, eli ei huomaa kun myöhästää ja lyö lisää bensaa koneeseen.
Ford Sierra is -86 projekt
Jäsen #1001
Jäsen #1001
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
-
- Ylläpitäjä
No olikos sulla myöhästys käytössä kun rupesi "jo" 0,7bar nakuttaan ?kondis kirjoitti:jos meinaa jalostaa is:n vakio ruiskun niin kannattaa ehdotomasti laittaa lisärikastus 0.3bar ensinmäinen, ja pitää ruisku muuten vakiona niin toimii ja pelaa sitten ilman ahtoja ajellessakin niinku pitää, ettei rupee mitään cossun suuttimia sinne laittelemaan... Ja seuraava lisäsuutin aukeamaan 0.6bar.
säädettävät paine anturit maksaa 30e/kpl joilla saa hoidettua suuttimen maadoituksen, ja on todella vaivaton ja nopea ratkaisu.
100cc lisärikastus suutin toi itellä 30hp teholisän 0.3-0.6bar (penkissä koitettua), ja myöhemmin vaihdoin tuon suuttimen 300cc jolloin rupesi toimimaan paremmin, mutta nakutusta tuli jo 0.7bar paineilla.
lisähelmenä tos is:n ruiskus vielä sytkänmyöhästys jonka saa kytkettyä tohon lisärikastus piiriin, eli myöhästää samalla ku paine nousee, ja meno ei mitenkään ole nykivää tälläkään raitkaisulla, eli ei huomaa kun myöhästää ja lyö lisää bensaa koneeseen.
-
- Viestit: 77
- Liittynyt: Su Huhtikuu 6. 1:44:47 2003
- Paikkakunta: Vaasa
oli. coolerin lisäyksellä tuokin varmasti olisi helpottanut.Jaakkoki kirjoitti:No olikos sulla myöhästys käytössä kun rupesi "jo" 0,7bar nakuttaan ?kondis kirjoitti:jos meinaa jalostaa is:n vakio ruiskun niin kannattaa ehdotomasti laittaa lisärikastus 0.3bar ensinmäinen, ja pitää ruisku muuten vakiona niin toimii ja pelaa sitten ilman ahtoja ajellessakin niinku pitää, ettei rupee mitään cossun suuttimia sinne laittelemaan... Ja seuraava lisäsuutin aukeamaan 0.6bar.
säädettävät paine anturit maksaa 30e/kpl joilla saa hoidettua suuttimen maadoituksen, ja on todella vaivaton ja nopea ratkaisu.
100cc lisärikastus suutin toi itellä 30hp teholisän 0.3-0.6bar (penkissä koitettua), ja myöhemmin vaihdoin tuon suuttimen 300cc jolloin rupesi toimimaan paremmin, mutta nakutusta tuli jo 0.7bar paineilla.
lisähelmenä tos is:n ruiskus vielä sytkänmyöhästys jonka saa kytkettyä tohon lisärikastus piiriin, eli myöhästää samalla ku paine nousee, ja meno ei mitenkään ole nykivää tälläkään raitkaisulla, eli ei huomaa kun myöhästää ja lyö lisää bensaa koneeseen.
Ford Sierra is -86 projekt
Jäsen #1001
Jäsen #1001
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Ei mulla ole siipikokoja, mutta tietääkseni RHB6 vastaa pientä TO3:sta, RHB5-sarja on sitten pienempi.Jaakkoki kirjoitti:Mitkä ovat tuollaisen japanilaisen pikkuturbon (ihi rhb6:sen) siipikoot ?
ihan mielenkiinnosta..
Mitenhän IS:n 170cm3 suuttimilla 200hv tehoja saadaan, ehkä märissä unissa, Cossun vakiolla pitäisi sitten irrota reilusti yli 300hv??
Toimiiko ne EEC ECUn sytkän myöhästys liittimet vauhdissa varmasti, vai luetaanko ne käynnistyksen yhteydessä?
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Kiitos kysymästä, eipä ilman tujua lisärikastusta ole täälläkään päästy noihin lukemiin, vaikka paineet suutinten takana on olleet ~5bar...SLEI kirjoitti:Mitenhän IS:n 170cm3 suuttimilla 200hv tehoja saadaan, ehkä märissä unissa, Cossun vakiolla pitäisi sitten irrota reilusti yli 300hv??
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Ylläpitäjä
Eikai kukaan ole väittänytkään että nuilla vakiosuuttimilla pääsisi 200hevosen tuntumaan tai yli, niiden lisäksi on yleensä muutama iso lisäsuutin jotka ruiskuttelevat sitten lisää kakkua paineiden noustessa..SLEI kirjoitti:Ei mulla ole siipikokoja, mutta tietääkseni RHB6 vastaa pientä TO3:sta, RHB5-sarja on sitten pienempi.Jaakkoki kirjoitti:Mitkä ovat tuollaisen japanilaisen pikkuturbon (ihi rhb6:sen) siipikoot ?
ihan mielenkiinnosta..
Mitenhän IS:n 170cm3 suuttimilla 200hv tehoja saadaan, ehkä märissä unissa, Cossun vakiolla pitäisi sitten irrota reilusti yli 300hv??
Toimiiko ne EEC ECUn sytkän myöhästys liittimet vauhdissa varmasti, vai luetaanko ne käynnistyksen yhteydessä?
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
"Mitenhän IS:n 170cm3 suuttimilla 200hv tehoja saadaan, ehkä märissä unissa, Cossun vakiolla pitäisi sitten irrota reilusti yli 300hv?? "
Tämä ym. oli tarkoitettu lähinnä topicin aloittajalle, tietääkseni ruisku Stokka turboissa oli lisärikastusohjain(EMS5 tai 6) ja suutin jo 150hv tehoilla.
Jos turbokaasareita ei ole valmiina ja ne pitää hankkia ja repullinen suuttimia niin ruvetaan menemään jo Megasquirt hintoihin. IS TPSon 5k ja käy suoraan Megaan ja anturitkin pystyy käyttämään, kun kalibroi ne tai sitten hommaa Cossun tarvikeanturit. IS paineensäädin ei taida käydä turbon kanssa ilman säätökantta eli kannattaako niiden vakio-osien kanssa painia, kun sen kuitenkin saa toimimaan vain tyydyttävästi?
Tämä ym. oli tarkoitettu lähinnä topicin aloittajalle, tietääkseni ruisku Stokka turboissa oli lisärikastusohjain(EMS5 tai 6) ja suutin jo 150hv tehoilla.
Jos turbokaasareita ei ole valmiina ja ne pitää hankkia ja repullinen suuttimia niin ruvetaan menemään jo Megasquirt hintoihin. IS TPSon 5k ja käy suoraan Megaan ja anturitkin pystyy käyttämään, kun kalibroi ne tai sitten hommaa Cossun tarvikeanturit. IS paineensäädin ei taida käydä turbon kanssa ilman säätökantta eli kannattaako niiden vakio-osien kanssa painia, kun sen kuitenkin saa toimimaan vain tyydyttävästi?
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 77
- Liittynyt: Su Huhtikuu 6. 1:44:47 2003
- Paikkakunta: Vaasa
toimii ajossakin. nimim. metrin ketunhäntä putkestaSLEI kirjoitti:Ei mulla ole siipikokoja, mutta tietääkseni RHB6 vastaa pientä TO3:sta, RHB5-sarja on sitten pienempi.Jaakkoki kirjoitti:Mitkä ovat tuollaisen japanilaisen pikkuturbon (ihi rhb6:sen) siipikoot ?
ihan mielenkiinnosta..
Mitenhän IS:n 170cm3 suuttimilla 200hv tehoja saadaan, ehkä märissä unissa, Cossun vakiolla pitäisi sitten irrota reilusti yli 300hv??
Toimiiko ne EEC ECUn sytkän myöhästys liittimet vauhdissa varmasti, vai luetaanko ne käynnistyksen yhteydessä?

Viimeksi muokannut kondis, Ke Syyskuu 28. 21:43:39 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ford Sierra is -86 projekt
Jäsen #1001
Jäsen #1001
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
wihii täällähän olisin heti voinut kysyä tekemättä omaa topiccia
sorry amatöörimaisuuteni.
näin 4tunnin crsc lukusession jälkeen kysynkin
minkälainen homma aloittelijalla on rempata tuo IHI RHB6 ahdin elikkä laakerit, siivet ja mitä siihen remppa pakettiin sitten tuleekaan?
tai sattuisko jollakin olemaan halpaa kyseistä ahdinta ehjänä?

näin 4tunnin crsc lukusession jälkeen kysynkin
minkälainen homma aloittelijalla on rempata tuo IHI RHB6 ahdin elikkä laakerit, siivet ja mitä siihen remppa pakettiin sitten tuleekaan?
tai sattuisko jollakin olemaan halpaa kyseistä ahdinta ehjänä?
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
RHB6 ahtimiakin on monenlaisilla eri hyrrillä, mutta kyllä sillä ainakin toi 200hv pitäisi irrota. Tietääkseni RHB6 on about yhtä suuri kuin to3.Sultzi kirjoitti:Eli tää IHI RHB6 riittää sinne karvan yli 200hv? Tuollainen ahdin olisi itselle tulossa ja tehotavoitteet sinne karvan yli 200hv.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
No kuvasta suurinpiirtein katsomalla näyttäisi olevan kompurasiipi ~36mm ja pako ~50mm.SLEI kirjoitti:RHB6 ahtimiakin on monenlaisilla eri hyrrillä, mutta kyllä sillä ainakin toi 200hv pitäisi irrota. Tietääkseni RHB6 on about yhtä suuri kuin to3.Sultzi kirjoitti:Eli tää IHI RHB6 riittää sinne karvan yli 200hv? Tuollainen ahdin olisi itselle tulossa ja tehotavoitteet sinne karvan yli 200hv.
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
Itsellä oli RHB6:n(pakopesä "20") ja sen vaihto to3:seen(2wd cossun) oli suuri vaikutus.SLEI kirjoitti:RHB6 ahtimiakin on monenlaisilla eri hyrrillä, mutta kyllä sillä ainakin toi 200hv pitäisi irrota. Tietääkseni RHB6 on about yhtä suuri kuin to3.Sultzi kirjoitti:Eli tää IHI RHB6 riittää sinne karvan yli 200hv? Tuollainen ahdin olisi itselle tulossa ja tehotavoitteet sinne karvan yli 200hv.
Sen mitä tuolla ihillä sai ulos 1,4 bar niin to3:lla veti jo samalla lailla 0,9 kohdalla.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Kannattais,mielummin vielä vähän isompi esim. T03/04...Sultzi kirjoitti:Hmm, eli kannattaisiko samantien iskeä to3. Taitaisi olla järkevämpää, ettei tarvitse vaihtaa heti alkuun sitä
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola