1.6 cvh liitin (efi ongelma)
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 153
- Liittynyt: To Lokakuu 31. 16:38:59 2002
- Paikkakunta: suomi
1.6 cvh liitin (efi ongelma)
Eli 1.6 cvh Efi -91
Mitä johtoja tulee liittimelle mikä on ruiskunjohtosarjassa ja menee auton johtosarjaa. 8 napanen liitin vasemmalla puolella konehuonetta ja menee tulipellistä läpi kapiininpuolelle.
Jos joku tajus mitä tarkoitin.
Mitä johtoja tulee liittimelle mikä on ruiskunjohtosarjassa ja menee auton johtosarjaa. 8 napanen liitin vasemmalla puolella konehuonetta ja menee tulipellistä läpi kapiininpuolelle.
Jos joku tajus mitä tarkoitin.
Viimeksi muokannut Antti, Su Heinäkuu 16. 23:02:40 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 211
- Liittynyt: To Lokakuu 13. 17:57:37 2005
- Paikkakunta: Espoo
Musta --- ruiskun releen nastaan 86
Musta-vihreä --- ruiskun releen nastaan 87
Ruskea --- Pa-pumpun releen nastaan 85
Vihreä --- kiekkamittari ??? (mulla näytti väärin)
Punainen --- Syöttö 12 v
Musta-punainen --- virtalukon asentoon 2 (lamdan lämm.)
Ruskea-vihreä --- Öljynpaine
Yksi nasta jää tyhjäksi.
Näin oli minulla -90 efikoneessa. Täydentäkää / korjatkaa, jos on tarvis. Noilla kuitenkin omani toimivaksi kytkin, kun efi-moottorin fiestaan laitoin.
Musta-vihreä --- ruiskun releen nastaan 87
Ruskea --- Pa-pumpun releen nastaan 85
Vihreä --- kiekkamittari ??? (mulla näytti väärin)
Punainen --- Syöttö 12 v
Musta-punainen --- virtalukon asentoon 2 (lamdan lämm.)
Ruskea-vihreä --- Öljynpaine
Yksi nasta jää tyhjäksi.
Näin oli minulla -90 efikoneessa. Täydentäkää / korjatkaa, jos on tarvis. Noilla kuitenkin omani toimivaksi kytkin, kun efi-moottorin fiestaan laitoin.
-
- Ylläpitäjä
tuleeko vehkeeseen muutoin virrat päälle? EEC-IV boksi juttelee EDIS-boksin kanssa käynnistyksen yhteydessä ja mikäli EDIS ei vastaa EEC-IV barffaa. Pitäisi kait näkyä vikakoodeissa, jos sinulla on mahdollisuus ne lukea. Olikos tämä kaara nyt Escort, Fiesta vai Sierra 
niin ja juu siis Fiestassa ja Escossa ainakin on kaksi paria liittimiä. Kumpaa tarkoitat?

niin ja juu siis Fiestassa ja Escossa ainakin on kaksi paria liittimiä. Kumpaa tarkoitat?
-
- Viestit: 153
- Liittynyt: To Lokakuu 31. 16:38:59 2002
- Paikkakunta: suomi
-
- Viestit: 211
- Liittynyt: To Lokakuu 13. 17:57:37 2005
- Paikkakunta: Espoo
-
- Viestit: 153
- Liittynyt: To Lokakuu 31. 16:38:59 2002
- Paikkakunta: suomi
Elikkäs tilanne tämä..
Musta johto kytkettynä sytytysvirtareleelle, pysyy jännitteellisenä startatessa (menee siis puolan keskimmäiseen karvaan).
Mustapunainen myöa sytytysvirtareleellä, lambdan lämmitys.
Mustavihreä sytytysvirtareleellä, antureiden, boksin, edismokkulan yms. herätevirta.. Yllättäen tämäkin jännitteellinen startatessa.
Ruskeavihreä, öljynpaine jota ei projektissa kytketty.
Vihreä, jenkakellon liitäntä, ei käytössä sillä jenkatieto otettu diodeilla edisin puolan lähdöistä.
Ruskea, bensapumpun releen ohjaus (maadoittava).
Ja jottei kenenkään mieltä jää painamaan, niin edisiltä boksille ja boksilta edisille menevät pip/saw johdotkin on mittailtu ja kunnossa on.
Jos katsotaan tätä ohjetta:
Musta --- ruiskun releen nastaan 86
Musta-vihreä --- ruiskun releen nastaan 87
Ruskea --- Pa-pumpun releen nastaan 85
Vihreä --- kiekkamittari ??? (mulla näytti väärin)
Punainen --- Syöttö 12 v
Musta-punainen --- virtalukon asentoon 2 (lamdan lämm.)
Ruskea-vihreä --- Öljynpaine
Yksi nasta jää tyhjäksi.
niin... Mistäs herätevirta otetaan boksille?
Siinä purtavaa tällä erää taasen..
Musta johto kytkettynä sytytysvirtareleelle, pysyy jännitteellisenä startatessa (menee siis puolan keskimmäiseen karvaan).
Mustapunainen myöa sytytysvirtareleellä, lambdan lämmitys.
Mustavihreä sytytysvirtareleellä, antureiden, boksin, edismokkulan yms. herätevirta.. Yllättäen tämäkin jännitteellinen startatessa.
Ruskeavihreä, öljynpaine jota ei projektissa kytketty.
Vihreä, jenkakellon liitäntä, ei käytössä sillä jenkatieto otettu diodeilla edisin puolan lähdöistä.
Ruskea, bensapumpun releen ohjaus (maadoittava).
Ja jottei kenenkään mieltä jää painamaan, niin edisiltä boksille ja boksilta edisille menevät pip/saw johdotkin on mittailtu ja kunnossa on.
Jos katsotaan tätä ohjetta:
Musta --- ruiskun releen nastaan 86
Musta-vihreä --- ruiskun releen nastaan 87
Ruskea --- Pa-pumpun releen nastaan 85
Vihreä --- kiekkamittari ??? (mulla näytti väärin)
Punainen --- Syöttö 12 v
Musta-punainen --- virtalukon asentoon 2 (lamdan lämm.)
Ruskea-vihreä --- Öljynpaine
Yksi nasta jää tyhjäksi.
niin... Mistäs herätevirta otetaan boksille?
Siinä purtavaa tällä erää taasen..
-
- Viestit: 1694
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005
-
- Viestit: 244
- Liittynyt: Ke Joulukuu 24. 1:24:41 2003
- Paikkakunta: Tampere
Tuossa on infoo siihen, http://cosworthrsclub.com/foorumi/viewt ... p?t=109591Antti kirjoitti:Mistä mä saan jenkakellolle tiedon ja miten ootte toteuttanut tossa koneessa. Alkuperästä mittaria ei ole koska tekniikka on laitettu mk4 eskoon.
Kyseessä oli itellä vaihtovalo, mutta samaa signaalia käyttää jenkakello.
#764