pitäis 2" tai 2.5" vaimentimia saada 2kpl mahdollisimman pitkiä ja ns. huilu mallisia.
Valvoja: CRSC Hallitus
onko tällänen kiikaritaneli kirjoitti:saastamoinen/kansiset oy mulle tota kiikari marteliusta suositteli. on kuulemma saatu hyviä vääntöjä tolla. hmm, mulla taitaa olla vikaa vaimentimessa.martelius on siitä hyvä, kun polkee pimeässä niin ei näy kipinäsuihkua= ei pala villat sisältä. hyvä vaimennin, ainakin jos vertaa simoon. mutta yhdellä vaimentimella toimii mun auto, ja on tarpeeksi hiljaiset äänet. ehkä..
on noita putkistoja tullu tehtyä moneen biiliin motonetin putkiosilla, mutta tuntuu että ei ole vaihtoehtoja ja pitää tehdä taas niistä.samiharju kirjoitti:mitäs noi motonetin rosteritötteröt on ? kohtuu hinta rst pöntöistä (on seillä taviksiakin) -> http://www.motonet.fi/?id=21&Haku3=00000003
Nuot on varmaan niitä samoja virolaisia rosteri pönttöjä ku mitä täälläkin myydään.samiharju kirjoitti:mitäs noi motonetin rosteritötteröt on ? kohtuu hinta rst pöntöistä (on seillä taviksiakin) -> http://www.motonet.fi/?id=21&Haku3=00000003
Eikun ne on samoja kiinalaisia pönttöjä joita jokapaikassa myydään. Sieltä Kiinasta saa millaisia pönttöjä haluaa, vaikka Hartza -logollaEemeli kirjoitti:Nuot on varmaan niitä samoja virolaisia rosteri pönttöjä ku mitä täälläkin myydään.samiharju kirjoitti:mitäs noi motonetin rosteritötteröt on ? kohtuu hinta rst pöntöistä (on seillä taviksiakin) -> http://www.motonet.fi/?id=21&Haku3=00000003
Noi walkerit vaan ruostuu puhki ennen kun kerkee tarrat ees irtoomaan-Tate- kirjoitti:Itsellä nyt walkerin suoria vaimentajia benarissa ja en kyllä niitä simonin pönttöjä mihinkään laita enää..Sen verta kauheet äänet niistä saa.
Walkeria saa ainakin vielä 2,5" koossa.
samaa mieltä,mulla alla 3 x simons(1x2,5" ja 2x2"),ei valittamista.vordson kirjoitti:ParDen selvitys Marteliuksen vaimentimista on selventävä ja hyvä. Mielestäni molemmat Martelius ja Simons ajaa asiansa hyvin vapaavirtausvaimentimina. Jos euroja liikaa, niin merkin puolesta Applen vaimentimet.
Mulla alla 4xSimons Motonetistä. Hiljaiset alarundeilla, mut räyhää kun kaasu kaakossa.
Se pitää matalilla kierroksilla voimakasta pörinää, joka voimistuu varsin raastavaksi mekkalaksi kun polkaisee kaasua... Saa niillä Simonsseilla äänenpaineen siedettäväksi kunhan niitä laittaa riittävästi, mutta tuo yksi ei paljoa parane suorista rööreistäjesse1987 kirjoitti:Mites onko purukalla kokemuksia mimmoset äänet lähtis yhellä tommosella simonssin 30cm pitkällä 2'' läpivirtaavalla vaimentimella? vaimentaako tommonen yksinään mitään ja onko ääni enempi matala vai korkee rääyntä?
mitään hiljasia ääniä ei oo tarvetta saada mutta ees vähän sivistyneemmät
Joo..toi on helppo tapa ainakin lisätä painoa.MouTine kirjoitti:Tarpeeks vaan niitä pönttöjä niin vaimenee... On ainakin mulla toi sopivan hiljanen, tosin 80-90 km/h vitosella pitää jumalatonta matalaa murinaa.
Hah hah... Kyllä on heikosti asiat jos auton kulku on muutamasta ekstra kilosta kiinni. =) Oikeesti, jos haluaa tehdä sopivan putkiston läpihengittävillä vaimentimilla, täytyy sinne laittaa muutama enempi. Turbo-autoissa itse ahdin auttaa paljon ja tällöin ei tarvita välttämättä kuin se yksi pönttä sinne ihan päähän. Jos haluaa kevyen putkiston, niin reflektori vaimentimella saa aikaan hyvän, mutta se ei olekaan läpihengittävä enää.Hesus kirjoitti:Joo..toi on helppo tapa ainakin lisätä painoa.MouTine kirjoitti:Tarpeeks vaan niitä pönttöjä niin vaimenee... On ainakin mulla toi sopivan hiljanen, tosin 80-90 km/h vitosella pitää jumalatonta matalaa murinaa.
rääkäsyhän on just hieno,,,..rrrräääähhiiinääää....ja sit mennääääää...MouTine kirjoitti:Hah hah... Kyllä on heikosti asiat jos auton kulku on muutamasta ekstra kilosta kiinni. =) Oikeesti, jos haluaa tehdä sopivan putkiston läpihengittävillä vaimentimilla, täytyy sinne laittaa muutama enempi. Turbo-autoissa itse ahdin auttaa paljon ja tällöin ei tarvita välttämättä kuin se yksi pönttä sinne ihan päähän. Jos haluaa kevyen putkiston, niin reflektori vaimentimella saa aikaan hyvän, mutta se ei olekaan läpihengittävä enää.Hesus kirjoitti:Joo..toi on helppo tapa ainakin lisätä painoa.MouTine kirjoitti:Tarpeeks vaan niitä pönttöjä niin vaimenee... On ainakin mulla toi sopivan hiljanen, tosin 80-90 km/h vitosella pitää jumalatonta matalaa murinaa.
En minä silti mitään vaimentimitsta tiedä. Kuhan kokeilen mita tapahtuu ja jne jne. Ainut mitä nyt oon saanut selville niin jos V-koneessa haluaa sen rääkäisyn pois siinä 3-4000 kohdilla, pitää eteen laittaa yhdet pöntöt.