miksi ei käynnisty 2,9

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

miksi ei käynnisty 2,9

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » To Elokuu 10. 19:33:32 2006

Eilen tulin matkalta sierran kanssa.
pysäytin auton koti pihaan ja menin sisään.
kello oli 22.30
aamulla 0900 käynnistin auto ja moottori pyöri kun olisi tulpatonta mopoa pyörittänyt.
missä vika.

ensi testi
toisella virran jakajalla
kipinä tulee kun pyöritän jakajaa käsin.mutta ei omalla paikalla olevalla jakajalla.
jakajan kansi irti ,pyörijä ei liiku moottoria pyörittäessä.
venakoppa irti
venat ei liiku.
Missä vika??????????
ja
ei muuten jättänyt tielle vaan toi kotiin asti.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

JP
Viestit: 479
Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 19:18:06 2002
Paikkakunta: Rantasalmi

Viesti Kirjoittaja JP » To Elokuu 10. 19:36:12 2006

onkos 2.9 koneessa vielä se fiiberiratas jakopäässä joita on joskus hajoillu..?

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » To Elokuu 10. 21:00:40 2006

JP kirjoitti:onkos 2.9 koneessa vielä se fiiberiratas jakopäässä joita on joskus hajoillu..?
2,9 on ketjulla.
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

puuhapete
Viestit: 4906
Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja puuhapete » To Elokuu 10. 21:55:05 2006

jaahas alaketjupyörän kiila pettänyt melko varmaan.. harmittavan huono esitys..mennyt iteltä 2 kertaa..
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia

Esa84
Viestit: 79
Liittynyt: Su Marraskuu 6. 19:09:13 2005
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Esa84 » To Elokuu 10. 22:00:23 2006

Tarkista varmuuden vuoksi kaikki konetilan sähköjohtoliitokset. Itsellä kans kävi vähä aika sit vähä samalla tavalla, että sammutin auton ja seuraavana päivänä ei käynnistyny. Vika oli johtoliitoksessa eikä päällepäin nähnyt että oli irti..
Hyvä se on!

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » To Elokuu 10. 22:40:15 2006

Sen verran tutkittiin että pyörijä ei pyöri startatessa eikä nokka-akseli. Joten jotaan hämärää on tapahtunut jakopäässä.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

lappis
Viestit: 796
Liittynyt: Ti Syyskuu 24. 20:23:09 2002
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja lappis » Pe Elokuu 11. 0:08:15 2006

Se on rikki... V8 V8...

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Pe Elokuu 11. 8:59:49 2006

lappis kirjoitti:Se on rikki... V8 V8...
niin vertailut on aloitettu jo :)
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

Jari H
Viestit: 935
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H » Pe Elokuu 11. 9:48:44 2006

Parhaassa tapauksessa dampperin pultti vaan löysällä ja alaratas on pääsyt nousemaan 'kiilaurasta' ylös.

Vastaa Viestiin