korpparin konepellin avaus
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
korpparin konepellin avaus
Pääseekö korppareissa sinne konepellin avausmekanismiin mitenkään alakautta tms. käsiksi?
Kun on vaijeri poikki ja peltikin tuntuu olevan jotenkin pois kohdaltaan tai jotain kun ei aukea vaikka alakautta vetää vaijerista ihan avausmekanismin juuresta. Mekanismi tuntuu kyllä äänestä päätellen liikkuvan, mutta pelti ei aukea
Mitään kikkoja kenelläkään tohon???
Kun on vaijeri poikki ja peltikin tuntuu olevan jotenkin pois kohdaltaan tai jotain kun ei aukea vaikka alakautta vetää vaijerista ihan avausmekanismin juuresta. Mekanismi tuntuu kyllä äänestä päätellen liikkuvan, mutta pelti ei aukea
Mitään kikkoja kenelläkään tohon???
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
-
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
-
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
-
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
Sain auki lopulta ja vielä ihan yksin. Tarpeeksi kovin vaan repi ja nyki vaijerista niin johan helppasi.
Ei se mekanismi vaan liikkunutkaan aiemmin vaikka ääni olikin semmonen. Vaijerin kuori vaan venyi ja piti samanlaisen äänen.
Muuten oliskin mennyt vaikeeksi avaus. Maskin sain rikkomatta pois ja sieltä olis voinut päästä joko konepellissä oleviin avausmekanismin kiinnityspultteihin tai sitten itse mekanismiin kunhan ensin olisi tiputtanut ne kennot pois tieltä.
Ei muuten sitten ihan äkkiä saa foordilta edes noinkin yksinkertaista osaa kuin konepellin avausvaijeri. Sanoivat, että maahantuontilopetettu, mutta tehdastilauksena vielä saa. Kestää vaan kauan tulla ja hinta 30e.
Mutta nou hätä. Taas
saa kehua fordin insinöörejä jotka ovat varmaan kaikkiin saman ikäluokan voorteihin keksineet laittaa saman vaijerin. Varaosa ekkeristä semmosen sitte lopulta nykäsin.
Ei se mekanismi vaan liikkunutkaan aiemmin vaikka ääni olikin semmonen. Vaijerin kuori vaan venyi ja piti samanlaisen äänen.
Muuten oliskin mennyt vaikeeksi avaus. Maskin sain rikkomatta pois ja sieltä olis voinut päästä joko konepellissä oleviin avausmekanismin kiinnityspultteihin tai sitten itse mekanismiin kunhan ensin olisi tiputtanut ne kennot pois tieltä.
Ei muuten sitten ihan äkkiä saa foordilta edes noinkin yksinkertaista osaa kuin konepellin avausvaijeri. Sanoivat, että maahantuontilopetettu, mutta tehdastilauksena vielä saa. Kestää vaan kauan tulla ja hinta 30e.
Mutta nou hätä. Taas

Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96