3/8" NPT ?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: Ti Toukokuu 13. 13:57:41 2003
- Paikkakunta: Salo
3/8" NPT ?
Tuli uusi Aeromotiven bensaregu ja ameriikan pojat käyttää jotain aivan kosmista jenkaa sen lähdöissä. Paikallisen hydrauliikkaliikken heppu oli o kirjaimen muotoinen ilme naamallaan, sama putkiliikkeessä jne...
tähän mennessä selvitetty:
Jenka on sama kuin 3/8" R, mutta tuo on kartiokierre
NPT, national pipe thread, kansallinen putkikierre ( voi ziisus noita )
taidanpa kiskasta tapilla suoraks ton, kerpele.
p.
http://www.aeromotiveinc.com/pdetail.php?prod=15
tähän mennessä selvitetty:
Jenka on sama kuin 3/8" R, mutta tuo on kartiokierre
NPT, national pipe thread, kansallinen putkikierre ( voi ziisus noita )
taidanpa kiskasta tapilla suoraks ton, kerpele.
p.
http://www.aeromotiveinc.com/pdetail.php?prod=15
Anglia 105E -67, Escort mk1 -73, Escort mk1 4D -74, Sierra Cosworth 4WD -90, F-150 4x4 XLT Lariat, Mondeo STW -03
-
- Ylläpitäjä
Re: 3/8" NPT ?
Hydrauliikka- ja putkiliikkeiden kaverit eivät tiedä NPT-jenkaa? Eikö niihin hommiin ole mitään tieto/taito-vaatimuksia.pau kirjoitti:Tuli uusi Aeromotiven bensaregu ja ameriikan pojat käyttää jotain aivan kosmista jenkaa sen lähdöissä. Paikallisen hydrauliikkaliikken heppu oli o kirjaimen muotoinen ilme naamallaan, sama putkiliikkeessä jne...
http://www.aeromotiveinc.com/pdetail.php?prod=15
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: Ti Toukokuu 13. 13:57:41 2003
- Paikkakunta: Salo
Millä alalla perus ? Kun 5 liikettä kiertänyt täällä, niin ei tunnu "perus" jenkalta... Ja ei kyllä löydetty jenkaraamatusta edes tuota ntp:tä.JesseT kirjoitti:Mikä nyt on ongelma jos tuo on kerran ihan perus 3/8 npt?
Minäkin luulin että hydrauliikkaliikkeessä jotain tiedettäisiin, mutta ehkä niitä ei vaan kiinnostanut. Ramppasi yläkerrassa kysymässä neuvoa 3 kertaa ja ilmeisesti rappuset veti pohkeet hapoille ja sitten ei löytynyt.
p.
-
- Ylläpitäjä
No, lataa nyt ekaksi vaikka Autoracingin luettelo ja sieltä Goodridgen liitinsivu esiin. EDIT: jaaha, tämähän olikin jo todettu.
Tai
http://www.demon-tweeks.co.uk/products/ ... RAN816-03D
Tai
http://www.demon-tweeks.co.uk/products/ ... RAN816-03D
-
- Viestit: 1241
- Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
- Paikkakunta: Salocon Valley #584
- Viesti:
Käys kysyy Parviaiselta Kuismalta, juuri tehtiin turbon öljyletku ja sieltä löytyy vaikka mitä liitintä.pau kirjoitti:Millä alalla perus ? Kun 5 liikettä kiertänyt täällä, niin ei tunnu "perus" jenkalta... Ja ei kyllä löydetty jenkaraamatusta edes tuota ntp:tä.JesseT kirjoitti:Mikä nyt on ongelma jos tuo on kerran ihan perus 3/8 npt?
Minäkin luulin että hydrauliikkaliikkeessä jotain tiedettäisiin, mutta ehkä niitä ei vaan kiinnostanut. Ramppasi yläkerrassa kysymässä neuvoa 3 kertaa ja ilmeisesti rappuset veti pohkeet hapoille ja sitten ei löytynyt.
p.
- Toyota Corolla 1.4 D4D -06
Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
Chevrolet K1500 4x4 pick-up
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Hi-Flex:
http://www.hiflex.fi/hydlu05.pdf
Tuolla sivulla 12 tulee ekan kerran vastaan. noin 4e/ kpl.
http://www.hiflex.fi/hydlu05.pdf
Tuolla sivulla 12 tulee ekan kerran vastaan. noin 4e/ kpl.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 422
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 9. 15:10:53 2004
- Paikkakunta: Lappi/Simo
- Viesti:
Niin eikös nuot NPT jengut pitäis olla ihan perus kauraa kaikissa autohommissa.JesseT kirjoitti:Mikä nyt on ongelma jos tuo on kerran ihan perus 3/8 npt?
Joka vähänkään on autoa rassannu on joskus vaihtanu nestelämpömittarin anturin tai öljykellon... kierre niis 1/8 NPT ja siinä sovite holkissa joka tulee joka tarvike öp mittarin mukana 3/8NPT->1/8NPT.
Jäsen #1342
-Escort II 2.0TiC -79
-Mondeo 1.8i -99
-Escort II 2.0TiC -79
-Mondeo 1.8i -99