1.6 JA 2.0 OHC KANSIEN TUNNISTUS JA LASKU

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

pk-racing
Viestit: 27
Liittynyt: La Maaliskuu 4. 14:13:57 2006
Paikkakunta: kajaani

1.6 JA 2.0 OHC KANSIEN TUNNISTUS JA LASKU

Viesti Kirjoittaja pk-racing » La Syyskuu 16. 18:09:42 2006

eli kun ohc 1.6 kannessa on merkintä 6 ja 2.0 kannessa 0 niin mistä se nyt löytyy se numero merkintä? ku oon kyllä löytäny ihan molemmat numerot sieltä mutta päätäppä nyt siinä että kumpi se on!? :? ja pistetään vielä samaan rahaan että paljo näitä kansia kärsii laskea että se vesitilan ja tason väliin jää vielä riittävästi tavaraa? eli paljo pitää jäädä kannen paksuudeksi? nuissa kansissa mitä tuolla pyörii on se paksuus tohon 93,5-95mm väliin
fiat 127 -78
FORD escort mk2 2.0OHC -75
FORD fiesta 1.0 -82
BMW 316 1.8 -84
BMW 325 2.5 -89

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Su Syyskuu 17. 12:01:02 2006

Se on nokka-akselin alapuolella se numero. Jommassa kummassa päässä.
Myös palotilan leveydestä pystyy käsittääkseni katsomaan, 2.0 >90mm leveimmästä kohtaa, 1.6 aika paljon alle. Korjatkoon joku jos paremmin tietää.
Jäsen #606

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Su Syyskuu 17. 12:31:20 2006

2,0 kannessa on kierteytetyt reiät etukulmassa, 1,6 taas ei
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Fullspeed
Viestit: 787
Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Fullspeed » Ma Syyskuu 18. 13:14:17 2006

palotilat ja venttiilikoot antaa kans osviittaa.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90

Vastaa Viestiin